𝘼𝙃𝙐
'bölüm bir'
Başlama tarihinizi buraya bırakalım!
Vee kitabımızın simgesini de! 🍒
༄
Genç kızın ilerlediği sessiz adliye koridorunda ayağındaki topuklular sayesinde duvarlarda topukluların sesi yankılanıyor, herkes dönüp cüppenin her seferinde daha çok yakıştığı kıza bakıyordu.
Bu kadın gerçekten afetti!
Adliyenin çıkışına gelen Ahu birinin onun adını anmasıyla durdu. Gelen daha demin kurtardığı suçsuz sanığın annesiydi.
"Avukat kızım! Allah senden razı olsun. Oğlumu çıkarttın ya söyle ne istersen yapayım?"
Ahu, tonton kadının ellerini destek olur gibi sıktı.
"Benim işim bu teyzeciğim. Hem oğlun suçsuzdu. Benim tek yaptığım onun suçsuzluğunu kanıtlamaktı."
Aslında olay bu kadar kolay değildi. Ahu üç gün boyunca uyumamış teker teker ipucu bulmak için kamera kayıtlarını izlemiş, çok iyi saklanmış delilleri bulmuştu. Ama yaşlı teyzenin bunu bilmesi gerekmiyordu.
"Ah kızım ah! Kaç avukata gittim ben. Hiçbiri bir şey yapamadı. Ama sen oğlumu çıkardın. Anne baban ne güzel bir evlat yetiştirmiş. Allah acını göstermesin yavrum!" buruk bir tebessüm gönderdi Ahu. Diyemedi ki onlar benim ölmemi daha çok ister. Kafasını iki yana sallayıp eski haline döndü. Teyzenin elini öptü ve oradan arabasına doğru yürüdü. Arabayı çalıştığı baroya doğru sürdü.
༄
"Alo Ahu Hanım sizi Özel Ankara Hastanesinden arıyorlar. Bağlamamı istermisiniz?"
"Bağla lütfen Erdem."
"Alo Ahu Ertaş ile mi görüşüyorum?"
"Evet buyurun benim ne için aramıştınız?"
"Ahu Hanım yarın saat 14.00'da sizi hastanemize bekliyoruz. Bir karışıklık meydana gelmiş."
"Ne gibi bir karışıklıktan bahsediyorsunuz?"
"28 Temmuz 1998 yılında iki kız bebeğin karıştırılması gibi bir olay söz konusu eğer yarın gelirseniz DNA testi ile olay açığa kavuşacaktır. Detaylı bilgiyi başhekimimiz size aktaracaktır."
"Peki, tamam yarın orda olurum."
Telefonun elinden kayıp gitmesi ile neye uğradığını şaşırdı. Neydi yani bütün yaşadıkları, bütün çektikleri boşuna mıydı?
Titreyen ellerini görmezden gelerek paltosunu ve çantasını aldığı gibi odadan dışarı attı kendini.
Sekreteri Erdem'e de haber verdikten sonra arabasını çalıştırdı ve eskiden de sığındığı gibi denize sığındı.
🍒
・Selllamlarrrr!
・Geldi 1.bölüm. Biraz kısa ama giriş yapayım dedim. Akşama da bir bölüm fırlatırım bilmiyorum.
・Bir dahaki bölüme görüşmek üzere!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
ChickLitMahalle - Karışan Bebekler Klasiği ༄ Bu hikaye başarılı bir avukatın aile olma hikayesi. O, güzelliği ile gören herkesi kendine hayran bırakacak biri. Ahu, 23 yaşında zeki ve başarılı bir avukattır. Hiç beklemediği bir zamanda aldığı bir haberle ha...