Six'in Yamyamlık Eğilimi

85 16 15
                                    

Bildiğiniz üzere Six önüne geleni yiyor. :D bu bölümde de konumuz bu olucak işte dhskbxzkxvzbx

Çoğu kişi -ben de beraber- 1. Oyun boyunca içinde açlık iblisi olduğunu söylüyor, ama 2. Oyundayken olmadığını düşünüyorlar.

Ama çok az kişinin öne sürdüğü şöyle bir teori var

"Six aslında önceden de insan ve hayvan eti yiyordu."

Six zaten hep ormandaydı. Ve 2. oyunun başlarında oyuncu Mono'yu kontrol ederken, ormanda her yerde avcının öldürdüğü hayvan ve çocukları (büyük ihtimalle onlar birer çocuk) görüyoruz.

(Teoriye göre Six uzun süre ormanda yaşadı. Ta ki avcı onu yakalayana kadar.)

Avcı onu kaçırdığı zaman evindeki o vahşeti ve onun deri soyduğunu da görüyor tabii. Six zaten ormanda yaşayan vahşi bir çocuktu, bunları bir çok kez gördü yani. Bu yüzden 1. Oyunda gördüğü bunca şey karşısında bu kadar soğukkanlı.

Bir de oyundan bazı kısımlar var.
1- Avcı Mono Ve Six'i kovalarken tavan gibi bir yerden kayıyorlar. Six Mono'dan önce hızlıca, çatıdan kayıp aşağı, kirli gölün içine atlıyor ve saklanıyor. Mono ise aşağıya düşerken tereddüt edip çatıya tutunmaya çalışıyor. Daha sonra tutunamayınca o da atlıyor. Mono bu tür şeyleri daha önce yaşamadığı için tereddüt etti. Six ise alışkın.

2- Hastaneye ilk girdiklerinde bir kapıyı açıyorlar. Daha sonra birbirine bağlı aşağıya sarkmış yataklar ve ipler var. Six hiç düşünmeden yataklara atlayıp iplerden tırmanmaya başlıyor. Mono da onu geriden takip ediyor.

(Burası benim düşüncem)
Six aynı zamanda hayatta kalmayı iyi biliyor ve daha küçücük olmasına rağmen kendini koruyabiliyor. Daha bu yaşında olgun olabilmiş. (belki de her şeyi tek başına başardığı için biraz olsun bencil ve güvensiz birisi). Karşısına çıkan engelleri aşabilmiş ama bunlar karşısında akli dengesini koruyamamış ve iblis onu kolayca ele geçirebilmiş olabilir.

(Bu nası bi teori aq)

Neyse işte.. teori bu şekilde, aslında tam teori denemez ama bir düşünce tarzı, açıklamasını yapmış oldum ben daha çok. Sizin düşünceleriniz?

Bölüm kısa oldu... ama bunun hakkında pek teori yok.

Bu bölüm de Six'i iyi övdük e seviyom napiyim favori karakterim :/

Yapmamı istediğiniz bölüm konuları falan filan:
(Fikir verin pls aklıma bölüm türü gelmiyor)

Little Nightmares Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin