Bazı sahneler hakkında popüler olmayan, pek az kişinin düşündüğü şeyler ve teoriler.
1- Six & Mono'nun ilk karşılaşmaları sırasında Mono'nun ağaç dalının üzerinde oturduğu sahnede Mono ağlıyordu.
Dikkatli bakınca ve maskenin altındaki yüzünü hayal edince gerçekten de ağlıyor gibi
2- Six hep Mono'ya ihanet edeceği anı bekliyordu, onu hiç arkadaşı olarak görmedi.
Çoğu kişinin düşündüğü gibi bence de böyle değil. 2. Oyunun son sahnesinde karar veriyor.
3- Oyundaki her şey bir rüya. İsminden de belli:
"Little Nightmares"
"Küçük kâbuslar"Biraz inandırıcı ama umarım öyle değildir yoksa biz burda atom parçalıyoruz teori üreticez diye, yapımcı çıkacak "her şey rüyaydı" diyecek, g*t gibi kalıcaz.
4- Lady, Six'in annesi.
Lady'nin odasında Six'in resimleri var falan diyor bu teoriyi savunan arkadaşlar ama kendisinin küçüklük fotoğraflarını koymuş da olabilir yani daha mantıklı bi sebep varsa teorinizi yazabilirsiniz :/
5- Little Nightmares 2, serinin son oyunuydu.
Ağlarım
Net
6- Six ve Mono da eskiden okula gitmişti.
Mono okula gitmiş olabilir zaten Comics'de okul gibi bi yerin yandığını görüyoruz hatta orada Mono gibi normal çocuklar da var ama Six'den emin değilim.
7- Six, televizyon kulesinde hapis kaldığında, tv kulesinde zaman kavramı farklı olduğu için, Mono Six'i kısa sürede buluyor ama aslında Six onu yıllarca kulede bekliyor. Six de bu yüzden büyüyor.
Bu teoriyi bir türk yazmıştı ama pek mantıklı gelmedi bana. Mesela, yıllarca bekleseydi ya lady gibi olurdu ya da normal bi şekilde büyürdü neden canavar oluyor? Ayrıca sadece Six değil müzik kutusu da büyümüş.
Pek fazla kişinin aklına gelebilecek bir teori değildi bu yüzden bunu da ekledim.
8- 1. Oyunda Six'e ekmek veren çocuk Seven'dı (Runaway kid).
Maalesef bu doğru olamaz. Çünkü Seven Nome'a dönüşünce Six onu yemişti :(
(Seven sevdiğini yemez dhsndbkdxxn)
Daha aklıma gelmiyor bu kadar yeter sanırım düşüncelerinizi yazmayı unutmayın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Nightmares Hakkında Her Şey
Fiksi PenggemarLittle Nightmares Teorilerim, Little Nightmares fanartları ve oyun hakkındaki düşüncelerim, diğer popüler olan ve olmayan teori ya da görüşler. + Little Nightmares'in esinlendiği ya da Little Nightmares'den esinlenilen oyunlar vb. #LittleNightmares...