Little Nightmares 3'ü görünce bir şaşırdınız dimi sşlkvndlkkşbwsdvocn hayır maalesef çıkmadı. Zaten bu bölümde de çıkacak mı çıkmayacak mı onun hakkında varsayımlarımı paylaşacağım
Sayısal veriler, olumlu bakış açısı.
Çıkması mümkün çünkü oyun çok tutuldu. Bir çok ünlü youtuber ve twitch yayıncısı tarafından oynandı, üstüne teori videoları yapıldı. Hatta youtube trailerları bile binlerce kez izlendi. Şuan GameSpot'ın attığı "Launch Trailer" 2 milyon küsur izlenmede. "Punish" kanalının attığı 1,6M, "Bandai Namco"nun attığı trailer 1,1M ve 3,4m izlenmiş. Üstelik internet sitelerinden birinde Little Nightmares şöyle tanıtıldı; "Tarsier Studios'un 2020'nin sonlarında çıkardığı Little Nightmares 2, bir milyondan fazla kopya satışı ile rekora ulaştı. Rekor sayıdaki satışı ile Little Nightmares 2 serinin ilk oyununu geride bırakarak oyun dünyasına bomba gibi düştü. Şeytani radyo dalgalarının çarpıtılmış dünyasında kısılan küçük bir çocuk olarak ilerlediğin oyunda, tematik korku hikayesi işlendi."
Açıklama.
Tarsier'ın twitter hesabında "Little nightmares 3 çıkacak mı?" sorusuna "Bunu zaman gösterecek" şeklinde cevap verdiler. Yani stüdyo seriye devam etmek istiyor, veya yapımcı oyuna bir final getirmek istiyor olabilir. Çünkü Little nightmares'in sonunda bizi oyun serisinin sonlandığına ikna edecek biçimde bir "SON" yazmamıştı. Aynı zamanda hikaye bu haliyle yarıda kalmış gibi duruyor. Buna göre stüdyo elbette oyuna devam edecektir.
Olumsuz bakış açısı ve sebepler.
Öncelikle Little Nightmares'in kısa bir seri olacağını biliyorduk. Bu yüzden hikayenin serim ve düğüm gibi kısımlarının çoktan geçtiğini biliyoruz, ya da en azından tahmin edebiliriz. 2. oyunun sonuyla ilk oyunun başı arasındaki bağlantıyı da kurabilirsek oyunun final yaptığını düşünebiliriz.
Şirketin oyuna karşı bakış açısı.
Oyunun Bandai Namco tarafından yayımlandığını biliyorsunuz. Fakat oyunu yapan asıl grup Tarsier Stüdyosu. Kısacası Tarsier oyuna her ne kadar devam etmek istese de bahsettiğim, oyunu yayımlayan oyun şirketi kabul etmezse oyuna devam edemezler. Aynı zamanda şirket, piyasada yeni oyunlar görmek istediği için başarılı bir stüdyoya, yapması için yeni oyun fikirleri verecektir. Ve en nihayetinde LN3 de, başka bir stüdyo tarafından yapılmak zorunda kalır. Bu şekilde olursa ve Little Nightmares, Tarsier tarafından değil de başka bir stüdyo tarafından yapılırsa o yeni stüdyo hikayeyi kavrayamayabilir. Ve bu yüzden oyunun finali, ilk iki seriye göre kötü ve anlamsız olabilir. Bu yüzden Little Nightmares 3'ün gelmemesi, belki de daha iyi olacaktır, sonuçta en sevdiğiniz oyun serisinin berbat bir şekilde bitmesi, anlamsızca bitmesinden, hatta tam olarak bitmemesinden daha iyi olabilir.
Benim görüşüm.
Bence oyunu yapan stüdyo Tarsier olacaksa, 4, 5 yıl boyunca oyunun üçüncü serisinin gelmesini bekleyebiliriz. Sonuçta ikinci oyunu da az beklememiştik sdkjvkneghpnva bu yüzden stüdyoya baskı yapmak yerince sakince beklemek daha mantıklı.
beğendiyseniz ya da bu konuda fikir almanıza yardımcı olduysam yıldıza basmayı unutmayın. Düşüncelerinizi de belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Nightmares Hakkında Her Şey
FanficLittle Nightmares Teorilerim, Little Nightmares fanartları ve oyun hakkındaki düşüncelerim, diğer popüler olan ve olmayan teori ya da görüşler. + Little Nightmares'in esinlendiği ya da Little Nightmares'den esinlenilen oyunlar vb. #LittleNightmares...