three

8.6K 719 242
                                    

sevgilim:
taehyung

hemen eve gel

siktiğimin işini bırak ve hemen eve gel
iletildi
görüldü

tae♡:
swvgilşm

noldy

sevgilim:
her neredeysen o bok çukurundan çık ve eve gel

tae♡:
gelrmem ki

sevgilim:
sana gel dedim

şu sikik işi bırak ve eve gel

tae♡:
yolu unuttym ben

nssıl gelicwm kş

sevgilim:
sen

sen sarhoş musun

tae♡:
kıxma

çpk az içtiö

sevgilim:
sikeyim

bana çalıştığını ve işte olduğunu söylemiştin

tae♡:
iştryim zaten

iş yemeğine gelmiştiö

sevgilim:
iş yemeğinde sarhoş mu olunuyor taehyung

sarhoşken bile yalan söylüyorsun

tae♡:
yalan drgil ki

iş yemefindeyim hatta karşımds ortaklar vat

sevgilim:
bana nerede olduğunu söyle

çıldırmak üzereyim

tae♡:
iş yemeğindwyim

sevgilim:
İŞ YEMEĞİNİ NEREDE YEDİĞİNİ SÖYLE

tae♡:
swy

swyde

adres◀

sevgilim:
geliyorum

bana yalan söylediğin için pişman olacaksın

tae♡:
namjopn ağxını tutsmadi mi

sevgilim:
namjoon?

sakladığın başka şeyler de mi var

sana inanamıyorun gerçekten inanamıyorum

tae♡:
ama bwn isteyerek yapmadimw ki

paraya ihtiyacımıx vardı

sevgilim:
söyle

NE YAPTIĞINI SÖYLE

tae♡:
borç alddm

özüt dilrriö

sevgilim:
neden benden sakladın

neden taehyung neden

kim bilir sakladığın daha neler var

tae♡:
jjeonnguuk bendrn ayyrilicak misib

yapmw jeownguk

ddayanamsm brn swnsix

sevgilim:
daha fazla saçmalama

ben gelene kadar da bir yere ayrılma sakın

tae♡:
tamsm

ama ayrılmayavaksın bendwn drgil mi


birajma beni jeonggyk
görüldü

Jeongguk sinirliydi. Sevgilisi Taehyung'a o denli sinirliydi ki attığı adımları bile yeri titretmek ister gibi atıyordu. Taehyung'un attığı konuma dakikalar içerisinde ulaşmış mekanın girişinden geçiyorken güvenliği beklemeden kimliğini göstermiş hızlıca içeri girmişti.

Gözleri kısıkça etrafını inceledi ve yarı bar yarı restorant tarzındaki bu mekanda bakışları anında sevgilisini buldu.

Taehyung titreyen dudaklarıyla ve göz yaşları süzülen yanaklarıyla etrafına bakınıyordu. Jeongguk gülümsemek istedi o an ama kendine engel olup hızlıca ağlayan ve oturduğu yerde küçülmüş adama doğru hızlı adımlar atmaya başlamıştı.

Jeongguk'un kendisine doğru geldiğini gören Taehyung, bir an için gözlerini kırpıştırdı ve sarhoşluk etkisinde bir yansıma olmadığından emin oldu. Sevgilisinin geldiğini görmek ıslannış yanaklarıyla gülümsemesine sebep olmuştu.

Çok sürmeden Jeongguk Taehyung'un önüne gelmiş ve oturduğu masadaki çoktan kendinden geçmiş diğer kişilere bakmıştı. Onun sorgulayan bakışlarını gören Taehyung ise ağladığı için boğuklaşan sesiyle konuştu. "Ortaklar. Sana yalan söylememiştim."

Sevgilisini duyan Jeongguk kafasını salladı ve sarhoş ortaklara bir şey açıklamak zorunda olmadığından Taehyung'un elini tuttu. "Yürü, eve gideceğiz." Uykusu gelmeye başlayan Taehyung ise kafasını sallamakla yetinmiş, yerinden ayaklanmıştı. Tüm gün çalışıp üstüne içmek ona hiç iyi gelmemiş olmalıydı ki bacakları uyuşmuştu.

Yine de zaten sinirlenmiş olan sevgilisini daha da sinirlendirmemek adına susmuş yürümeye çalışmıştı. Ne yazık ki ağırıyan bacakları yürümesine dahi izin vermemişti.

"Jeongguk." Diye konuştu ağlamaklı bir sesle. "Yürüyemiyorum." Sevgilisi ise söyledikleriyle kaşlarını çatmış ona doğru dönmüştü.

"Yürüyemiyor musun?" Diye endişeyle sorduğunda kafasıyla onaylandı onu Taehyung. "Neden?" Dedi bu sefer de.

"Bacaklarım ağırıyor, yürüyemiyorum işte." Diye cevapladı sevgilisi omzunu silkerek. Derin bir nefes alan Jeongguk ise bir şey söylememiş kollarının bir tanesini Taehyung'un bacaklarının altından geçirip diğerini de beline koymuş, kucağına almıştı.

Taehyung küçükçe gülümseyip kollarını sevgilisinin boynuna dolarken uykuya dalmak üzereydi. "Seni affettiğimi sanma. Yarın sabah her şeyi detaylıca anlatacaksın Taehyung." Duyduklarıyla uyuşukca kafasını sallamıştı Taehyung. "Tamam, tamam sevgilim." Ve kafasını Jeongguk'un boynuna gömmüş uykuya dalmıştı.

Jeongguk ise bu sırada sevgilisine asla kıyamadığı için bir süre ona mesafeli davranması gerektiğini düşünüyordu.

Sonuçta ikisi de hâlâ farkında olmasalar da birbirlerine verdikleri sözleri çiğnemişlerdi.

ARKDASLAT DUZ YAZI KISMINDA BATIRDIM MI YA BEN NAPTIM ANLAMADIM AGLICAM😭😭

love in the shadow of fatigueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin