thirteen

7.1K 656 559
                                    

sevgilim:
taehyung

bir şey söylemek istiyorum

taehyung:
sevgilim

bu kadar ara yeter değil mi? onu söylemek için yazdın

sevgilim:
hayır

neden ısrar ediyorsun ki

olmuyor işte yapamıyoruz devam edemiyoruz Taehyung

taehyung:
istersek devam edebiliriz

nelerin üstünden geldik bunun üstünden gelemeyecek miyiz? yapma Jeongguk mahvolurum

sevgilim:
yeter artık

olmuyor işte olmuyor

neden ısrar edip duruyorsun ki?

bıktım artık anlamıyor musun

taehyung:
benden mi

benden mi bıktın

sevgilim:
evet

evet senden bıktım

senden de ilişkimizden de her şeyden bıktım

taehyung:
neyi yanlış yaptım

bana söyle nerede yanlış yaptım

sevgilim:
bitti artık Taehyung bahane bulmaya gerek yok

taehyung:
jeongguk kötü bir şey söyleme lütfen

yalvarırım söyleme artık dayanamıyorum

sevgilim:
hayır beni dinle

ikimiz için de en iyisi bu olacak

taehyung:
söyleyeceklerinden korkuyorum

sevgilim:
sadece dinle lanet olası herif

sesini kes ve dinle

taehyung:
tamam söyle ve bitsin

sevgilim:
ayrılalım
görüldü

evin önündeyim ve eşyalarımı alıp gideceğim
görüldü

bir daha dönmemek üzere
görüldü

Okuduğu mesajla donup kalan Taehyung'un gözleri yaşarmaya, başı dönmeye başlamıştı.

Sevgilisi; onun için her şeyden vaz geçtiği biricik sevgilisi Jeongguk ondan ayrılmak, evlerini terk etmek istiyordu.

Taehyung'un evi olan Jeongguk'un kalbi çoktan yanmış, kül olmuştu. Sevgilsini evsiz bırakıp öylece gidecekti. Taehyung'un kalbi bu gerçek karşısında paramparça olmuştu bile

Konuşamadı Taehyung. Hâlâ titreyen ellerinin arasındaki telefonun ekranına kilitlenmiş hareket dahi edemiyordu. Kapının kilidinin açılma sesi doldurdu kulaklarını ama kafasını kaldıramadı.

"Taehyung..." Diye bir ses duyuldu az sonra evin salonunda. Taehyung her şeyden soyutlanmış bir şekilde yavaşça kaldırdı kafasını ve dolu gözleri ile sevgilisi ne döndü. "Üzgünüm." Diye konuştu Jeongguk başka söyleyeceği bir şey olmadığından. Suçluluk ile kafasını eğmişti.

Başı eğik olan bir tepki bekledi sevgilisinden ama istediği tepkiyi alamadı. Taehyung şoka girmiş gibi konuşamıyordu. Tek yaptığı dolu gözleriyle Jeongguk'a bakmaktı. Bir süre sonra ise Jeongguk bir kez daha konuşmuştu. "İzin verirsen odana çıkacağım. Eşyalarımı toplamak için."

Ve Taehyung'un yanağından bir damla yaş süzüldü. Sevgilisinin odalarını bile artık benimsemediği gerçeği canını olabilirmiş gibi daha da yakmıştı. "Neden?" Dedi titrek bir sesle. "Neden beni bırakıyorsun Jeongguk? Neden sevgilim? Neyi yanlış yaptım anlamıyorum. Neden?" Yaşlar yanaklarından hızlıca akıyordu.

Jeongguk çıkmak üzere olduğu merdivenlerden duyduklarıyla geri döndü. "Neden biliyor musun?" Diye konuştu küstahça. "Çünkü yetersizsin. Senin gibi biriyle daha fazla devam edemem. Olmuyor işte, bitti her şey. Şimdi birlikte geçirdiğimiz yılların hatrına sus. Sesini duymak istemiyorum."

Taehyung elindeki telefonun yere düştüğünü duymamıştı bile. "Sen benim tanıdığım Jeongguk değilsin. Benim Jeongguk'um olamazsın sen." Diyordu sayıklar gibi.

"Evet değilim. Ben uzun zamandır senin Jeongguk'un değilim."

Ve Jeongguk daha fazla Taehyung'u dinlememiş daha önce hizmetlilerin hazırladığı bavulunu alıp kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Jeongguk! Beni bırakma! Sensiz yapamam, dayanamam ben!" Yere çöküp yalvarmaya başlayan Taehyung'a son kez döndü Jeongguk. Bu sırada ağlamaktan helak olmuş olan ayağa kalkıp sevgilisine doğru koşmuştu.

Taehyung Jeongguk'a sımsıkı sarıldı. Karşılık alamasa da sımsıkı sarıldı ve başını gömdüğü sevgilisinin boynunda ağlamaya devam etti. "Bırakma beni, gitme." Diye sayıkladı.

Bu sırada dişlerini sıkan Jeongguk sinirle Taehyung'u geriye doğru itip güçsüz kalmış bedeni yere düşürmüştü. "Bırak artık beni! Bırak yeter!" Diye sinirden kızarmış yüzü ile bağırmıştı. Taehyung şimdi ise düştüğü yerde titremeye başlamıştı.

Jeongguk sinirle parmağındaki yüzüğü yere, Taehyung'a doğru fırlattı ve kapıyı açmadan önce bağırdı. "Sikik yüzüğünü de al! Malum paran kalmadığı için lazım olur." Ve bencilce güldü.

Güldü. Sevgilisi ağlamaktan helak olurken.

Ve kapıyı öylece çarptı ve gitti. Ardında yıkılmış bir Taehyung bırakarak.

Taehyung tüm gün boyunca hıçkırıklara boğulmuş, Jeongguk'un ona fırlattığı yüzüğün üstünde yazanları izlemişti.

'TaeGguk'

04.08.2015

İki sevgili de parmaklarında olan çift yüzüklerine dalmışlar birbirleriyle sımsıkı sarılmışlardı. Adı Jeongguk olan sevgilisini daha sıkı sarmaladı ve konuştu.

"Asla seni bırakmayacağım Tae. Bu yüzüğü bir an olsun çıkarmayacağım sevgilim."

YAA İNANAMIYORUM AGLAMAK UZEREYİM

kitabin en onemli bolumunu o kadar kotu yazdim ki aglayacagim her seyi mahvettim

emoji bile kullanamiyorum artik

ozur dilerim guzel yazamadim

love in the shadow of fatigueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin