"Beni bıraktığın için teşekkürler..."
Dedim, bahçe kapısından girmeden önce durup arkamı döndüm.
"...bu arada hâlâ ismini bilmiyorum"
Dedim
"Jimin, Park Jimin"
Dediğiyle duraksadım. Bu isim bana çok tanıdık gelmişti. Neden burnumun direği sızlıyor ? İçimdeki bu ağlama hissi de neyin nesi ?"Bende Park Chaeyoung"
Dedim
"Memnun oldum. Aceleci çatlak gelin"
Dedi
"Bana şöyle seslenmeyi kes kılıbık herif"
Dedim
"Hey! Ben kılıbık değilim"
Dedi
"Hıhı aynen"
Diyerek güldüm benimle birlikte o da güldü."İyi geceler"
Dedi
"Sanada iyi geceler Jimin"
Diyerek bahçe kapısından içeri girdim. Arkamı döndüğümde yoktu derin bir nefes alarak eve girdim.
"Bu saate kadar nerdeydiniz küçük hanım, saat 1 oldu!"
Dedi annem
"Kızla-"
"Sakın bana yalan söylemeye kalkma kızlarla konuştum çoktan ayrıldığınızı söyledi"
Dedi"Yalan söylemeye niyetim yoktu zaten, kızlar gittikten sonra bir arkadaşımla karşılaştım oturup biraz sohbet ettik"
Dedim
"Kimmiş bu arkadaşın ?"
Dedi
"Sen tanımazsın"
Dedim
"Bana yalan söyleme Chaeyoung senin Yeri ve Joy'dan başka arkadaşın yok"
Dedi"Anne lütfen konuşmak istemiyorum yorgunum zaten müsaadenle odama çıkabilir miyim ?"
Dedim
"Peki öyle olsun madem, müsaade senin"
Dedi, merdivenlerden çıkıp karşımdaki odaya girince kapıyı kapatıp kapının arkasına yaslandım.Kalbime neler oluyor böyle ? O çocuk kimdi ? Niye onu her gördüğümde tüylerim ürperiyor ?
"Chaeyoung yemek yiyecek misin ?!"
Dedi annem aşağıdan
"Hayır anne ben yedim hemen yatacağım"
Dedim
"Tamam!"
Diye bağırdı.Dolabımı açarak içinden geceliğimi çıkartıktan sonra üstümdekileri bir kenara atarak geceliğimi giyindim. Yatağa uzandım bugün o kadar yorulmuştum ki...gözlerimi kapatıp kendimi beni rahatlatan o karanlığa bıraktım...
_____
*Diğer çocuğa döndüğümde göz göze geldik ve benim tüylerim diken diken oldu.
Gözlerinin içine bakmama rağmen gördüğüm tek şey bir karanlıktı...
Neden öldüğü günü göremiyorum ? Hâlâ birbirimize bakıyorduk. Bir gariplik var...
Bu çocuk ölümsüz!
_____
Hızla yataktan kalktım. Korkudan tüm vücudum titriyordu. Kenardaki gece lambasını açtım. Ter içinde kalmıştım, titreyen ellerimle masamın üstündeki bardağı alıp zar zor su içtim. Lanet olsun bu da neydi ?! Rüyamda gördüğüm o ölümsüz çocuk da kimdi ?..bana arkası dönüktü siyah saçları vardı, bana döndüğünde gözleri...
Ah Tanrım! Gördüğüm tek şey siyah saçları ve gözleri başka hiçbirşey görememiştim. Kafamı iki yana salladım.
"Boşver Chaeyoung, sadece saçma bir kabus"
Diyerek yatağa geri uzandım ve derin bir nefes alıp uykuma geri dönmeye çalıştım.•••••
"Cidden saçma bir kabusmuş herneyse boşverin size bir müjdem var"
Dedi Joy
"Neymiş o ?"
Dedi Yeri, Joy elini kaldırınca gözüm parmağındaki yüzüğe gitti.
"Tanrım şaka yapıyorsun ?!"
Dedi Yeri ağzı bir karış açılırken
"Hayır! Evleniyoruz"
Hızla Joy'a sarıldım."Tanrım! Senin adına çok mutlu oldum arkadaşım"
Dedim gülerek
"Aman Tanrım nedimen ben olmak istiyorum!"
Dedi Yeri heyecanla ellerini birbirine vurarak
"Chaeyoung'a uyarsa neden olmasın ?"
Dedi Joy bana bakarak"Tabii ki de nedimesi sen olacaksın Yeri, düğünde terk edilmiş bir kadından nedime mi olur ?"
Dedim
"Neden olmasın ?"
İçeceklerimizi masaya koyan garsona baktım.
"Jimin"
Dedim şaşkınca
"Terk edilen kadınlar neden nedime olamıyormuş ? Öyle bir kural mı var ?"
Dedi bana bakarak"Chaeyoung bu kim ?"
Dedi Joy kulağıma doğru
"Ya benim yüzümden arkadaşımın da ilişkisi kötü olursa ?"
Dedim, Jimin güldü.
"Hayal dünyana hayranım..."
Diyerek bana yaklaştı.
"...sen bir virüs değilsin Chaeyoung, sadece basit terk edilmiş bir kadınsın"
Dedi, elindeki benim içeceğimi önüme koydu."Bu içecek terk edilmiş adamdan terk edilmiş kadına"
Diyerek göz kırptı. Jimin gidince kızlar hemen bana döndü.
"Sana inanmıyorum Jaehyun gideli kaç gün oldu ki ?"
Dedi Yeri gülerek
"Tanrım Chaeyoung senden korkulur!"
Dedi Joy"O çocuk kimdi ? Çıkıyor musunuz ? Sana aşık mı ?"
Kızların sorularını umursamadan önümdeki içeceğe bakarak gülümsedim.
"Sadece bir arkadaş"
Dedim
"Hadi ama Adrian'da böyle diyordu"
Dedi Yeri kaşlarını kaldırarak"Adrian kim be ?"
Dedi Joy
"İlk aşkım"
Diyerek cevap verdi Yeri
"Hadi ama Yeri şu çizgi filmleri izlemeyi kes!"
Dedi Joy
"Sanane be! Ben kendime izliyorum sana mı izliyorum ?!"
Dedi YeriJoy göz devirdi.
"Sonra bizim yanımızda ağlayıp başımızı şişiriyorsun bunlar neden gerçek değil diye!"
"Yalan söyleme!"
Dedi Yeri
"Daha geçen kapıma dayanmadın mı Adrian niye gerçek değil diye ?!"
Dedi Joy
"Adrian değildi o Luka'ydı!"
Dedi Yeri"Neyse ne işte!"
Dedi Joy, kızlar durmadan kavga ederken ben sadece gülerek servis yapan Jimin'i izliyordum. Bu çocukta anlam veremediğim birşeyler vardı. Ne oldupuna dair hbir fikrim yoktu ama birşeyler vardı._____
*[Destiny]: 2. Bölüm= Jimin'le Rose'nin ilk karşılaştıkları ân...
-Moonie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTİNY -2-
FanfictionBizi kader ayırdı...şimdi de kader mi birleştirecek ? -Rose ••••• (Not: Bu kitabı okumadan önce ilk kitabı okuyun; [Destiny], bu kitap serinin devamıdır.) -Moonie