"Her şey çok muhteşem olacak hiç merak etme"
Dedi Sungjae oppa, Joy onu onaylayınca güldüm.
"Hadi damat bey siz artık çıkın biz hazırlanalım"
Dedi YeriSungjae oppa çıkınca elime uzun uğraşlar sonucu bulup satın aldığım elbisemi aldım.
"Hadi giyinelim!"
Dedi Yeri
"Ay kızlar çok heyecanlıyım!"
Dedi Joy"Bende öyleyim"
Dedi Yeri
"Yeri pardon da sana ne oluyor ?"
"Bilmiyorum ama heyecanlıyım"
Demesiyle güldüm.Siyah topuklularımı da giyindikten sonra kızlara döndüm.
"Nasıl ?"
"Rose! İyi ki ilk denediğini değil de bunu almışız! Afet gibisin kızım"
Güldüm"Sizde öylesiniz"
Diyerek ikisine de öpücük gönderdim.
"Kilo mu almışım sanki ?"
Joy'un dediğiyle hem Yeri hem de ben aynı anda göz devirdik."Kaçıncı diyişin! sana artık ideal kilodasın demekten sıkıldım"
Dedi Yeri
"Kızım güzelsin işte uzatma"
Dedim
"Gelinlik dar geldi sanki"
Dedi"Bana bak düğüne kadar ağzını bantlamadan önce sus!"
Dedi Yeri
"Yapar"
Dedim
"Tamam sustum"
DediKapı çalınca hepimiz o tarafa döndük.
"Makyaj ve saç zamanı!"
"Tamam gelin"
Joy'un dediğiyle herkes içeri girdi. Bizde oturduk. Yanıma gelen kız aynadan bana baktı.
"Nasıl bir saç istersiniz ?"
Dedi
"Hmm..."
Diyerek düşünmeye başladım.Kıyafetime en iyi dağınık topuz ve düz saç giderdi.
"...Sizce dağınık topuz mu ? Yoksa düz saç mı ?"
Dedim
"Dağınık topuz!"
Dediler aynı anda"Peki o zaman dağınık topuz. Makyajımı da siyah tonlarında abartmadan yapın lütfen"
Dedim
"Peki Bayan Park"
Diyerek makyajıma başladılar.Masadaki telefonu alarak biraz internette gezmeye başladım.
"Son olaylardan haberiniz var mı ?"
Dedi Yeri
"Yine ne oldu ?"
Dedi Joy"Soo jin yeni erkek arkadaş bulmuş hatta onunla Jimin'in çalıştığı kafeye gitmiş"
"Sen nerden biliyorsun ?"
Dedim
"Birinden duydum"
Dedi
"Emin misin ?"
Dedim"Adım gibi"
Dedi, o zaman Jimin'le aramızda artık hiç engel yoktu. Gülerek aynadaki yüzüme baktım.
"Saça başlıyorum Bayan Park"
"Peki"
Dedim gülerek•••••
Etrafa baktım Jimin hâlâ yoktu. Gerçekten gelmeyecek miydi ? Oflayarak sandalyeme oturdum. Herkes dans ediyordu bense etrafta Jimin arıyordum!
"Çok güzel olmuşsun"
Kenardan gelen sesle hızla arkamı döndüm. Jimin siyah takım elbisesiyle gülerek bana bakıyordu.
"Jimin"
Dedim gülerekJimin yukardan aşağıya beni süzdü.
"İyi seçim, ilk giydiğinden daha güzel"
Dedi, utanmış bir şekilde güldüm.
"Başlıyor hadi"
Diyerek oturdu beni de elimden çekip yanına otutturdu.Hâlâ bırakmadığı elime bakıp gizlice güldüm. Ben Jimin'i izlerken bir anda büyük bir alkış koptu. Ahh Jimin aklımı başımdan aldığı için en önemli yeri kaçırmıştım!..Neyse neyse bunu Joy'un bilmesine gerek yok
Joy'la Sungjae oppa ayağa kalkınca Joy beklemeden Sungjae oppa'nın dudaklarına yapıştı.
"İŞTE BU!"
Diye bağıran Yeri'ye gülerek baktım."Şimdi gelinle damatı yanlız bırakmamak adına çiflerimizi piste davet ediyorum"
Jimin kalkınca ona baktım.
"Hadi dans edelim"
Dedi, gülerek onunla birlikte piste çıktım.Ellerini belime koyup beni kendine çekti. Ellerimi omuzuna koyarak yüzüne baktım.
"Beni hatırladın mı ?"
Dedim
"Henüz değil"
Dedi"O zaman neden böylesin ?"
Dedim, elimden tutup beni 360 derece döndürdükten sonra durdurdu. Dudaklarımız arasında santimler varken konuştu.
"Nasılmışım ?"
Dedi"Böyle işte...bir anda eski Jimin oldun, bana aşık olan"
Dememle güldü. Belimi tutarak yavaşça sırtımı yere doğru yaklaştırdı. Tüm herkesin bizi izlediğinin farkındaydım ama şuan umrumda bile değil, Jimin beni kaldırdı eliyle birlikte uzağa doğru gittim.Dönerek Jimin'in kollarının arasına geri girdim.
"Sana birşey söylemeliyim"
Dedi
"Seni dinliyorum"
Dedim gözlerine bakarak"Ben seni-"
"Karımı alabilir miyim ?"
Kenardan gelen sesle ikimizde o tarafa döndük.
"Jaehyun ?"
Dedim, Jimin önce benim şaşkınlıktan açılmış gözlerime sonra sırıtan Jaehyun'a baktı."Karımı diyorum...alabilir miyim ?"
Jimin'e döndüğümde gülerek geri çekildi.
"Senindir"
Dedi, bana son bir bakış atıp gitti. Peşinden gidecekken Jaehyun elimi tutup beni kendine çekti ve ellerini belime sardı.Onun elleri vücuduma değince Jimin'de olduğu gibi tüylerim ürpermiyor ayaklarım yerden kesilmiyordu...
"Neden döndün ?"
Diyebildim sadece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTİNY -2-
FanfictionBizi kader ayırdı...şimdi de kader mi birleştirecek ? -Rose ••••• (Not: Bu kitabı okumadan önce ilk kitabı okuyun; [Destiny], bu kitap serinin devamıdır.) -Moonie