1.6

474 66 99
                                    

Önündeki çayın yarısını içince Jimin bana baktı.
"Hepsini bitirmen gerek"
Dedi
"Tadı iğrenç"
Dedim yüzümü buruşturarak, gülümsedi.
"Hepsini içmezsen öteki hayatında bu olanların yarısını hatırlayabilirsin"

_____

Gözlerimi açıp etrafa baktım. Tanrım! Yine aynı rüya, boşverip yataktan kalktım artık bu rüyaları umursamayacaktım.

Dolabımı açıp içinden birşeyler bakmaya başladım. Birçok kıyafetimi etrafa saçtıktan sonra sonunda güzel birşeyler bularak aldım.

 Birçok kıyafetimi etrafa saçtıktan sonra sonunda güzel birşeyler bularak aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşim bitince aşağıya indim.
"Günaydın birtanem bavulun hazır mı ?"
Dedi annem
"Evet hazır"
Dedim
"Tamam öyleyse hazır ol da birazdan çıkacağız"

"Tamam"
Diyip kahvaltıya oturdum. Birşeyler yerken aklıma gelen şeyle durdum. Bu sefer ki rüya hepsinden farklıydı.
"Chaeyoung hadi çıkalım"
Dedi annem

"Anne çok erken değil mi ?"
Dedim
"İlk uçakla gideceğiz kızım hızlı ol da geç kalmayalım"
Dedi
"Tamam"
Dedim, odama çıkıp çantamı ceketimi ve bavulumu aldım.

Merdivenlerden inerek evden çıktım. Annem kapıda bekliyordu. Yanına gidince bavulumu alıp arabaya yerleştirdi.
"Yolculuğumuz başlasın!"
Diyip güldü.
"Chaeyoung"
Kenardan gelen sesle o tarafa döndüm.

Jimin'i görünce önce duraksadım sonra güldüm. Beni geri döndürmeye mi gelmişti ?
"Jimin burda ne işin var ?"
Dedim
"Sana veda etmeye geldim uzun süre olmayacaksın"
"Doğru"
Diyip güldüm.

Jimin sarılmak istiyormuş da utanıyormuş gibiydi.
"Ahh ben seni arabada bekliyorum güzelim"
Annem arabaya binince Jimin'e baktım. Kollarını iki yana açtı.
"Bu seferde bir yerden Soo jin çıkmayacak değil mi ?"
Dedim gülerek, Jimin'de güldü.

"Bu Soo jin, sağı solu belli değil her ân heryerden çıkabilir o gelmeden hızlı ol bence"
Demesiyle gülerek kollarının arasına girdim. Kollarında kendimi bir bebek gibi hissediyordum...sevgiye aç bir bebek, Jimin saçlarımı severken kafamı onun boynuna gömdüm.
"1 yıl sonra görüşürüz"
Dedi, ondan ayrıldım.
"Görüşürüz"

•••••

"Paris uçağı için son anons!"
"Hadi kızım"
Dedi annem, bavulumu çekiştirerek onu takip etmeye başladım. Güvenlik kontrolünden geçtikten sonra bavulları bırakarak uçağa bindik.

"Eminim orda çok mutlu olacağız"
Dedi annem
"Eminim"
Diyerek yerime oturdum. Camdan dışarıya baktım. Başıma yine ağrı giriyordu. Lanet rüyalar artık sabahta peşimi bırakmıyorlardı!

'"Bir sonraki hayatımda senin kocan olabilmek için elimden gelen herşeyi yapacağım Roseanne Park"
Dedi
"Bir sonraki hayatımda kocam olabilmen için elimden geleni yapacağım Park Jimin"'

"Kızım iyi misin ?"
Annemin dediğiyle dolu gözlerimle ona döndüm. Jimin'le olan tüm anılarım gözümün önünden bir film şeridi gibi geçerken gördüğüm rüyaların amacını anladım.

Ben rüyada da dediğim gibi bir sonraki hayatımı yaşıyordum ve kader nasıl bir önce ki hayatımda Jimin'i benden ayırdıysa şimdi de aynen öyle karşıma çıkarttı...

"A-anne"
Dedim
"Efendim kızım"
Dedi
"Ben özür dilerim"
Dedim ve hızla ayağa kalkarak uçaktan indim.

Madem tanrı seni tekrar karşıma çıkardı bu sefer bırakmayacağım! Koşarak havaalanından çıktım. Kapının önündeki taksiye binerek şoföre döndüm.

"Purple&pink Kafe lütfen, hızlı olun!"
Dedim
"Peki"
Diyerek gaza bastı. Gözümden akan yaşları sildim. Geç fark etsem de ben Park Chaeyoung değilim ben Roseanne Park'ım!

"Daha hızlı lütfen"
Dedim ellerim titrerken
"Elimden geleni yapıyorum hanımefendi"
Dedi, Tanrım! Lisa, Jennie unnim, Jisoo unnim; Jin oppa, Yoongi oppa, Jungkook, babam hepsini hatırlıyorum.

Bu inanılmaz, ben bir önce ki hayatımı hatırlıyorum!
"Bu daha hızlı gitmiyor mu ?"
Dedim
"Bu kadar"
Dedi, derin bir nefes aldım. Hâlâ yaşadığımın şokundayım.

Bir süre sonra taksi durunca parasını ödedim. Hemen inerek etrafa bakmaya başladım. Yağmur yağıyordu kafe kapalıydı. Kafenin kapısına tekme atarak ağlamaya başladım.

Kaldırıma oturup kafamı dizlerimin arasına gömdüm.
"Chaeyoung"
Jimin'in sesiyle kafamı dizlerimden kaldırdım.
"Jimin"
Dedim

"Burda ne yapıyorsun yağmur yağıyor"
Diyip üstündeki ceketi çıkartarak omuzlarıma koydu.
"Sen benim ilk aşkımsın..."
Dememle gözlerime baktı.
"...aynı, benim senin ilk aşkın olduğum gibi"
Dedim

DESTİNY -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin