1.1

524 65 101
                                    

Lady'i durdurup kenarda bekleyen Jimin'le Soo jin'e döndüm.
"Binmek ister misiniz ?"
Dedim
"Olur"
Dedi Jimin gülerek
"Soo jin gel biz seninle Wild'a binelim"
Yeri Soo jin'i çekiştirip götürürken ona bakmamla bana göz kırptı. Yeri'nin bu hareketine güldüm.

"Ben ineyim sen bi-"
"Hayır inme ben ata binmeyi bilmiyorum"
Dedi elini ensesine atarak. Benim için hava hoştu
"Peki"
Diyerek elimi ona uzattım. Elimi tutup ata çıktı. Arkama oturduğunda Lady hareket edince düşmemek için belimi tuttu.
"Kusura bakma"
Dedi

"Önemli değil"
Dedim
"Ne yapacağım ?"
Dedi
"Yuları tutman gerek"
Dedim Jimin biraz daha bana yaklaşıp yuları tuttu. O kadar yakındık ki yanağı yanağıma değiyordu...
"Şimdi yuları sal-"
Jimin bir anda yuları sallayıp bağırdı.
"Deh!"
İyi de o ata binmeyi biliyordu ki bu yuları tutuşundan bile belliydi.

Bir süre Jimin'le birlikte çiftlikte dolaştıktan sonra Lady yavaşlamaya başladı. Yavaşça Jimin'e döndüm.
"Sen ata binmeyi biliyorsun"
Dedim
"Hızlı öğrendim diyelim"
Dedi gülerek, dudaklarımız o kadar yakındı ki dudaklarım bir anda dudaklarına değse sırıtmazdı.

"İnelim mi ?"
Dedi
"T-tabii"
Dedim, Jimin inip elini uzattı elini tuttum inecekken ata çıkma basamağının ayağıma takılmasıyla Jimin'in üstüne doğru düştüm. Birlikte yere düşünce Jimin acıyla inledi ve gözlerini açtı.
"Ben özür dilerim ayağım takılınca-"
"Gözlerin...çok tanıdık"
Dedi hipnoz olmuş bir şekilde bakarken

"Hey! Siz ne yapıyorsunuz ?!"
Soo jin sinirle yanımıza gelip beni kolumdan tutuğu gibi Jimin'in üstünden kaldırıp kenara itti. Yere düşünce acıyla kolumu tuttum.
"Jimin sevgilim iyi misin ?"
Jimin Soo jin'i umursamadan kalktı.
"Soo jin yavaş olsana biraz!"
Diyerek bana elini uzattı. Jimin'in elini tutacakken Soo jin onu geri çekti ve elim havada kaldı.

"Jimin kör müsün ?! Üstüne düşmesi, otobüste birlikte oturmanız, birlikte ata binmeniz hepsini bu kız planlıyor!"
Dedi
"Soo jin abartma"
Diyerek hâlâ havada olan elimi tutup beni ayağa kaldırdı.
"Jimin sana büyü falan mı yaptıla-"
"Soo jin kendine gel artık, şu haline bir bak!"
Dedi sinirle, kızlar koşarak yanıma geldiler.

"Chaeyoung kolun kanıyor!"
Dedi Yeri korkuyla, koluma baktığımda gerçekten kanadığını gördüm.
"Birşeyim yok. Ufak bir sıyrık, hadi artık eve gidelim"
Dedim
"Tamam"
Dedi Joy
"Chaeyoung..."
Jimin'in sesiyle durup arkamı döndüm.

"...onun adına özür dilerim"
Dedi
"Bir de özür mü diliyorsun ? Bu kız senin gözünü boyamış!"
Dedi Soo jin
"Boşversene, önemli değil zaten"
Diyerek güldüm. Jimin'in omuzları düştüğünde arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım.

•••••

"Lady iyi misin ?"
Dedim, Lady yorgunca yere uzandı.
"Neler oluyor sana ? Eskisi gibi hızlı da değilsin hep yatıyorsun. Ben yokken tembelliğe mi alıştın yoksa ?"
Dedim gülerek ve Lady'nin yanına oturup karnını okşamaya başladım.
Ahırın kapısı açılınca o tarafa doğru döndüm.
"Jimin burda ne yapıyorsun ?"
Dedim

"Yanına gelmek istedim, içerdeki muhabbet sıktı"
Yanıma gelip oturdu.
"Ne konuşuyorlar ki ?"
Dedim Lady'i severken
"Joy'un ilkokulda sevdiği çocuğun karşısında altına yaptığını"
Dediğinde güldüm.
"Tahmin edeyim konuyu Yeri açtı"
Dedim
"Bingo"
Dedi gülerek

"Hatta Joy şuan elinde yastıkla Yeri'yi kovalıyordur"
Dediğimde hemen yan evden tiz bir çığlık yükseldi.
"Tam isabet"
Dedi Jimin ve birlikte güldük.
"Bu atta ne var ? Seni ne zaman görsem bu atın yanındasın"
Dedi
"Benim için çok önemli bir at bu"
Dedim
"Neden ? Ne özelliği var ?"
"Şöyle anlatayım..."

19 Yıl Önce:

"Anne burda kalmak zorunda mıyım ?"
Dedim anneme doğru
"Evet birtanem sadece kısa bir süreliğine seni büyükanneye bırakıyorum işim biter bitmez hemen gelip alacağım"
Dedi

"Söz ver"
Dedim
"Söz"
Diyip anlımı öptü ve arabasına binerek bana el salladı ardından gitti. Etrafa baktım her yer karanlık ve korkunçtu.
"Büyükanne nerdesin ?"
Diyerek etrafa baktım.

Ormandan garip garip sesler gelmeye başlayınca korkuyla hemen önümdeki eve benzeyen yere girdim. Burası hep saman doluydu.
"HAV HAV!"
Gelen köpek sesiyle korkuyla yere düştüm. Kafamı kaldırdığımda gördüğüm köpekle gözlerim büyüdü.

Çok büyük bir köpekti bu, şehirde hiç böyle büyük köpekler yoktu. Ağlayarak olduğum yerden kıpırdayamazken gözlerimi sımsıkı yumdum. Gelen sesle kapattığım gözlerimi yavaşça araladım.

Önümdeki kar beyazı at korkusuzca karşısındaki köpeğe bağırıyordu. Köpek gidince at yanıma geldi ve kafasını bana uzattı. Korkuyla elimi ona uzatıp onu sevmeye başladım.

"Sen benim kahramanımsın! Sana Lady diyeceğim bir bayan kadar asil ve güzelsin"
Diyerek kıkırdadım.
"Chaeyoung kızım nerdesin ?"
Büyükannenin sesini duyunca hızla ayağa kalktım ve koşar adım onun yanına gidip ona sımıkı sarıldım.

Günümüz:

"...o gün bu gündür annem her beni buraya bıraktığında Lady'le oynadım çok yakın iki arkadaş olduk. Hatta Joy ikimizin arkadaşlığını hep kıskandı"
Diyerek kıkırdadım, Jimin'e baktığımda hafif bir tebessümle beni izlediğini gördüm.
"Arkadaşlığınız çok derin ve güzel"
Dedi, gülerek Lady'e döndüm.

Elimi, Lady'nin kafasını yere doğru yatırdığı taraftaki sağ yanağına koyduğumda Jimin'de uzanıp elini onun üstte kalan sol yanağına koydu ama Lady bir anda kafasını ellerimizin arasından çekince Jimin'in eli benim elimin üstüne düştü. Ona doğru baktığımda zaten beni izlediğini gördüm. Boğazımı temizleyerek elimi geri çektim.
"Aslında sevilmekten çok hoşlanır şimdi niye böyle yaptı anlamadım"
Dedim

DESTİNY -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin