0.7

536 62 88
                                    

"Reankarnasyon mu ?"
Kızlar gülmeye başlayınca şaşkınca onlara baktım.
"Kızlar ben ciddiyim şaka yapmıyorum!"
Dedim
"Kızım saçmalama altı üstü bir rüya"
Dedi Joy
"Ama gördüğüm rüyalar birbirleriyle bağlantılı"
Dedim

"Chaeyoung sence de biraz abartmıyor musun ?"
Dedi Joy
"Ben ciddiyim!"
Dedim
"Sen delirmişsin, her neyse...Yeri bu nasıl ?"
Dedi Joy
"Tanrım bu ayakkabı hepsinden daha iyi gelinliğinle de uyuyor"
Dedi Yeri

"Dimi ?! Bende bunu çok beğendim. Sence Chaeyoung ?"
Kızları umursamadan sinirle masadan kalkıp dışarı çıktım. Gerçekten bana inanmadıklarına inanamıyorum! Ben her zaman Yeri'nin anlattığı çizgi film saçmalıklarını dinliyorum. Joy'un anlattığı ilişki kavgalarını kaygıların ve böyle birçok şeyi dinliyorum.

Biri kolumu tutunca arkamı döndüm.
"Jimin ?"
Dedim kaşlarım çatılırken
"Bunu kafede unutmuşsun"
Diyerek elindeki çantamı bana uzattı. Çantayı elinden aldım.
"Teşekkürler"
Dedim
"Hey bu surat da ne ? Biraz gülümse"
Dedi

"İstemiyorum"
Dedim, bir anda yüzümü elleri arasına aldı. İki baş parmağını dudağımın kenarına koyarak dudaklarımı yukarı kaldırarak gülümsememi sağladı.
"Gülümse..."
Dediğiyle güldüm.
"...işte böyle!"
Jimin geri çekilince yere bakan gözlerimi gözlerine çevirdim.

"Oturalım mı ?"
Diyerek bankı gösterdi. Dejavu... Oturunca Jimin'e döndüm.
"Sana birşey sorabilir miyim ?"
Dedim
"Tabii"
Diyerek beklemeye başladı.
"Reankarna-"
"Jimin!"
Arkaya dönünce Soo jin'le karşılaştım.

Tanrı aşkına bunun burda ne işi vardı ?
"Jimin burda neler oluyor ? Beni bu manzarayı görmem için mi çağırdın ?"
Dedi Soo jin
"Soo jin dinle, Chaeyoung benim arkadaşım o gün de yard-"
"Jimin"
Dedim, Jimin bana doğru döndü.
"Evet"
Dedi

"Bana neden onun geleceğinden bahsetmedin ?"
Dedim
"Benim bir adım va-"
"Sen kes"
Diyerek Jimin'e baktım.
"Sadece aranızdaki saçma gerilime son vermenizi istedim çünkü sen yakın bir arkadaşımsın oysa-"
"Ben gidiyordum"
Diyerek ayağa kalktım.

"Ama-"
Jimin'i umursamadan yürümeye başladım. Yanlarından baya bir uzaklaştıktan arkamdan gelen sesle göz devirdim.
"Chaeyoung bekle!"
Soo jin koşarak yanıma gelince durup ona döndüm ve kollarımı göğsümde bağladım.
"Ne var ?"
Dedim

Soo jin sırıttı.
"Çoğu yerde senin sözün geçer ama Jimin için sadece benim sözüm geçer. Önemli olanda bu zaten"
Dedi
"Hmm...yani sen bana ayağını denk al demeye mi çalışıyorsun?"
Diyerek ona bir adım yaklaştım.
"Ne anlarsan ?"
Dediğinde küçümseyici bir kahkaha attım.

"Soo jin o minik aklınla bana meydan okuma, sen istersin ben alırım. Emin ol ben Jimin'i elde etmek istesem çoktan ellerimdeydi"
Ona bir adım daha yaklaştım. Onun geri gitmesiyle ayağı kaydı ve hemen arkasındaki uçsuz bucaksız denize düştü.
"Upss...denizi görmemişim görsem uyarırdım"
Diyerek sırıttım.

"Sen iğrenç bir insansın!"
Dedi sinirle
"Ben birşey yapmadım sen düştün ama ben kendimi suçlu hissediyorum..."
Diyerek cüzdanımdan 100 dolar çıkartıp denize yanına attım.
"...o parayla üstündeki kıyafetleri kuru temizlemeye verip kendine modaya daha uygun şeyler al"
Dedim

"Senin parana ihtiyacım yok sürtük!"
Sırıtarak ayağa kalktım. Kalabalık kenara toplanırken arkamı dönerek yürümeye başladım.
"Soo jin'i gördün mü ?"
Diyerek nefes nefese yanıma gelen Jimin'e baktım. Belli ki koşmaktan yorulmuştu. Arkamı dönüp Soo jin'in önünü kapatan insanlara baktım ardından gülerek Jimin'e döndüm.
"Taksiye binip gitti"
Dedim

"Lanet olsun!"
Dedi sinirle ve teşekkür ederek geldiği tarafa doğru elinde telefonla gitmeye başladı. Yoldan geçen bir taksiyi durdurduktan sonra bindim. Kızlar gruba bir sürü özür mesajı atmıştı ve bizim evde olduklarını söylemişti. Gülmeden edemedim. Arkadaşlığımızın en sevdiğim yanı buydu işte birbirimize bir türlü küsemiyorduk.

Bir süre sonra eve vardığımda kızların çoktan dedikodu masasını kış bahçesine kurmuş konuştuklarını gördüm. Hemen oturup yaptıklarımı kısaca anlattığımda ikisinin de ağzı açık kaldı.
"Senden korkulur gerçekten!"
Dedi Yeri
"Kızım sen şeytanın vücut bulmuş halisin! Kızı bu soğukta denize mi attın ?!"
Dedi Joy

"Ben atmadım, düştü"
Dedim
"Jimin denen çocukla ilgileniyorsun değil mi ?"
Dedi Yeri
"Ne münasebet! Sadece Soo jin denen kız beni kışkırtıyor ve ben sinirlenince hiç iyi biri olmam"
Dedim
"Ayy bazen iyi ki senin en iyi arkadaşınım diyorum"
Dedi Joy, gülerek gökyüzüne baktım.

"Kızı denize atmış ya"
Yeri'nin dediğiyle tekrar güldüm.
"Ama kızlar görmeniz gerekiyordu hem soğuktan titriyordu hem sinirden kıpkırmızı olmuştu hem de aşağılanmanın verdiği o harikulade yüz ifadesi vardı yüzünde!"
Dedim
"Psikopat desem değilsin deli desem hiç değilsin"
Dedi Yeri

"Biz direk aşık diyelim"
Dedi Joy
"Kızlar!"
Dedim
"Tamam sustuk"
Diyerek önlerine döndüler. Aklıma gelen şeyle gülmemek için dudağımı dişledim ama başaramayıp garip birkaç ses çıkartınca kızlar bana döndü.
"Ama yüz ifadesi..."
Diyerek kahkaha atmaya başlayınca onlar da benimle birlikte kahkaha atmaya başladılar.

DESTİNY -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin