#عشقت_امبراطور_الصعيد#إنتقام_مجهول
#البارت_الثالث_|3|
ساهر : كان طالع وراه بعد شويه قرب من باب الشقه و خبط علي الباب و أول ما الباب اتفتح اتصدم و راح زق البنت الي فتحت و نزل جري علي تحت ....
فهد : خرج بعدين قال مين الي كان علي الباب و شكلك مرعوبه لي ...
ميرا : فكرت نفسها بتتخليل أو بتشبه عليه بعدين قالت ها لأ ده بتاع الزباله كان بيسأل لو في زباله ...
فهد : طيب تعالي بقا أحكيلي مالك من الصبح ...
ميرا : دخلت ميرا و قفلت الباب و بدأت تحكي لفهد كل حاجه و الحل الي وصله ليه في الاخر ..
فهد : أنتي شايفه أن ده صح يعني أن هو يتجوز عليكي فين كرامتك هنا أنتي أي عادي كده ..
ميرا : نزلت دمعتين من عينيها و قالت بس مفيش حل غير كده عشان ابقي أم ..
فهد : مين قال كده لي منروحش عند دكتور و نشوف علاج العلم تتطور دلوقتي ..
ميرا : بس أنت عارف معتز مستحيل يروح عند دكتور احنا كده بنشكك في رجولته ..
فهد : قام وقف و حط أيده في جيبه و قال بس ده مش هيحصل أن بس هنشوف العيب في مين ...
ميرا : الكلمه دي جرحتها لكن متكلمتش و فضلت السكوت ..
"عند قاسم "
قاسم : خدي فهد دلوقتي و أنزلي علي ما ارجع و لسه حسابنا مخلصش ...
صفيه : تجاهلت كلامه و خدت فهد معاها و نزلت ...
قاسم : فتح التليفون بتاعه لقي أكتر من 10 مكالمه من ريتال و البواب قلق راح رن علي ريتال عشان يفهم في أي ...
ريتال : كانت قعده قدام أوضة ماسه و بتعيط بصوت مكتوم لحد ما صوت التليفون طلع ..
ردت عليه و هي متوتر جداً ..
قاسم : أي يا بنتي أنتي كويسه ..
ريتال : بتحاول تتكلم بصوت طبيعي بعدين قالت اه أنا كويسه و مفيش حاجه ..
قاسم : امال رنيتي عليا كتير لي ..
ريتال : مفيش كُنت عايزاك عشان ننقل ماسه المستشفي عشان تعبت شويه و وقعت علي حرف السرير و اتعورت ف رنيت عليك لما فهد مردش ...
قاسم : فهد خارج من بدري أنتو في أنهي مستشفي دلوقتي ..
ريتال : في مستشفي ***
قاسم : طب خليكم عندك و انا جاي أهو ...
"عند ساهر "
ساهر : قاعد في العربيه بتاعته و بيفكر في ميرا و هل فعلاً عرفته و لا ده تخيل بالنسبه ليا ....
أنت تقرأ
"عشقت امبراطور الصعيد 2 _أنتقام مجهول "
Mystery / Thrillerفي حين استقر الحب في قلوب الجميع تأتي عاصفه قويه و تحرك هذه المشاعر المقدسة ..