#عشقت_امبراطور_الصعيد2
#انتقام_مجهول
#البارت_الثاني_عشر|12|
ساهر : طلع من جيبه شريط و قال نفذ حالاً ...
بعدين ضحك و قال و بكده نقول نهايه فهد الدمنهوري قربت ...
غيث : حضرتك مش هتلف دراعك عشان نزف كتير
بهتت ملامح ساهر بعدين بص ل غيث و قال : أنت هنا عشان تنفذ و بس و مش عايز شغل الستات و النصايح الي ملهاش لازمه يلا روح شوف شغلك .. ...
***********
في قصر عبد الحميد .
عبد الحميد قاعد في المكتب بتاعه و بيفكر في كلام ميرا و هل فيونا هتقدر تاخد ميرا منه ؟!....
شويه و الباب خبط ...
عبد الحميد اتعدل في قعدته و ظبط هدومه شويه بعدين قال : ادخل ...
فيونا : فاضي نتكلم دقيقتين ؟!...
عبد الحميد : مفيش كلام يتقال ببني و بينك ، و اعملي حسابك معتز يرجع زي الاول هو و ميرا و تسافري علطول أنتي سامعه......
فيونا : ممكن تسمع انا هقول أي الاول عشان كلامي في مصلحه ليكم ....
عبد الحميد : قولي ..
فيونا : ممكن تنادي علي فهد عشان كل كلمه هقولها مهمه و هتفيدكوا ...
في اللحظه دي كان لسه فهد داخل المكتب و باين علي وشه الإرهاق
فهد : معلومات أي دي ...
فتحت فيونا شنطه الايد بتاعتها و خرجت منها ملف كده لونه ازرق و ادته لفهد و قالت : نهايه ساهر الحلواني هنا
فهد بصلها بإستغراب و قال : اشمعنا أنا الي جايه تديني دلوقتي الملف ده ...
فيونا : عشان ساهر ضحك عليا و بعدين هو لو عرف أني أنا الي ضربت عليه مش هيرحمني و أنا عايزه اخد حقي منه ....
اخد فهد الملف و فتحه بعدين لقي في مستندات كتير ممكن توصل ساهر ل حبل المشنقه ...
فهد : حلو اوي كده روحي انتي دلوقتي ارتاحي و متقلقيش من حاجه و متخافيش من ساهر طول ما انتي هنا ...
بعد ما خرجت فيونا و قف عبد الحميد قدام فهد و قال أنت ازاي واثق فيها و اوراق اي دي ...
فهد : الورق ده لو راح القسم اعتبر أن نهايه ساهر جت و انهارده في صفقه مخدرات هتتعمل ......
بعدين طلع التليفون من جيبه و رن علي واحد من رجالته...
فهد : كل الي هقوله دلوقتي يتنفذ بالحرف اطلع علي *** و خد معاك رجاله و بلغ البوليس ...
مرتضي : أمرك يا بيه ...
بص عبد الحميد ل فهد و قال : ناوي علي أي يا بني ...؟!
أنت تقرأ
"عشقت امبراطور الصعيد 2 _أنتقام مجهول "
Misterio / Suspensoفي حين استقر الحب في قلوب الجميع تأتي عاصفه قويه و تحرك هذه المشاعر المقدسة ..