#عشقت_امبراطور_الصعيد#انتقام_مجهول
#البارت_الثاني_|2|
ساهر : خير حضرتك أنت تعرفني ...
فهد : قرب منه و قال حضرتك الشريك الجديد مش كده ..
ساهر : أيوه معاك الأستاذ أدهم الشرقاوي ..
فهد : مد أيد ليها و قال اتشرفنا ...
ساهر : الشرف ليا يا أستاذ فهد بس ممكن تسيب أيدي لأن الصراحه حضرتك مكلبش فيها زي ما يكون ههرب منك ..
قاسم : اتكلم عشان يمنع أي تاتش ممكن يحصل بنهم لأن هو عارف فهد مش بيعمل كده من فراغ...
اتفضلوا اقعدو ...
ساهر : اعرفكم نادين السكرتيره الشخصيه بتاعتي و كان بيشاور علي مونيكا ...
مونيكا : مدت أيديها و قالت أنا مونيكا سكرتيره أستاذ ادهم و المساعده الشخصيه ...
فهد : و هو واقف مكانه اتشرفنا يا استاذه مونيكا ...
قاسم : تحبوا تشربوا أي ....
ساهر : أنت و كرمك يا أستاذ قاسم ..
قاسم : طب اتفضلوا اقعدوا الأول ...
ساهر : قعد علي الكرسي و حط رجل علي رجل ..
فهد : هو حضرتك مسمعتش عن حاجه أسمها احترام المواعيد قبل كده...
ساهر : بيتكلم بسخريه و قال حضرتك أنا مواعيدي كتير و مش فاضي للصفقات الصغيره دي ...
فهد : قام وقف و قال طالما كده حضرتك تبقي تاخد معاد و نبقا نشوف لو عندنا وقت عشان نقابل حضرتك بعدين أخد مفاتيحه و خرج ....
قاسم : قام بعدين قال لأدهم "ساهر " ثواني بس هشوفه و أجي...
ساهر : معاك وقتك يا أستاذ قاسم ..
قاسم : خرج من المكتب و راح ورا فهد عشان يكلمه ...
مونيكا : قاعده قدام ساهر و حاطه رجل علي رجل و كان معظم جسمها باين من الهدوم لأن هي كانت لابسه فستان
عباره عن توب بحملات رفيعه و جيبه لحد منتصف فخذها ...ساهر : اقعدي عدل و لا أنتي فرحانه بشكل جسمك و هو كده ...
مونيكا : عدلت من نفسها و قالت أسفه بس أنا مخدتش بالي ...
ساهر : المره الجايه تخدي بالك ...
قاسم : واقف مع فهد و بيتكلموا عن سبب خروجه ...
فهد : زي ما سمعت جوه أنا حالياً مش هقعد معاها لازم ياخد معاد الاول بعدين يبقي يتفضل يتكلم معايا ...
قاسم : متبقاش عامل زي العيال الصغيره يا عم و تعالي خلينا نخلص ام حوار الصفقه ده
فهد : بص أنا قولت كلمه و هو لو عايزينا يبقي يحترم الناس الي جايلها ...
أنت تقرأ
"عشقت امبراطور الصعيد 2 _أنتقام مجهول "
Misterio / Suspensoفي حين استقر الحب في قلوب الجميع تأتي عاصفه قويه و تحرك هذه المشاعر المقدسة ..