البارت العاشر |10|

7.3K 261 14
                                    

#عشقت_امبراطور_الصعيد_2

#انتقام_مجهول

#البارت_العاشر|10|

فهد : كان لسه هيرد لكن تغيرت ملامح وشه و  لاحظ حد واقف جمب الشباك و شغال يبص عليهم خلاه يتعصب...

ماسه : مالك .

فهد : لأ مفيش و سابها و خرج يشوف مين ده..

ماسه : سابت ملاك لوحدها و مشيت وراه عشان تشوف في أي...

وقف فهد قدام باب المزرعه ملقاش حد نده علي الحارس الي كان واقف و سأله لو لاحظ وجود حد غريب هنا...

الحارس : اه كام في منير و ده الحارس الجديد عشان يبقي مع حضرتك أنت و المدام ...

فهد : تمام و سابه و دخل ...

ماسه : كانت واقفه علي الدرج الي قدام الباب بعدين قالت في حاجه ...

فهد : لأ مفيش أنا بس كنت بسأل علي حاجه امال ملاك فين ..

ماسه : كانت جو بتلعب علي تليفونك ..

فهد : طب يلا ...

ملاك : ماشيه مع واحد في الحديقه الخليفه للمزرعه و ماسك في أيد واحد و شغاله تتكلم معاه ...

مجهول : قعد علي ركبه قدام ملاك و قالها متعملش صوت عشان ميتمسكوش و يكسبوا اللعبه ...

ملاك : اتكلمت بصوت واطي و قالت أكيد بابا مش هيقدر يوصلنا صح و هنكسب اللعبه ..

مجهول : شاطره يلا بقا نرجع قبل ما حد يشوفنا صح خدي الكيس ده في سحر اميرات لازم تحطي منه في كوبايه بابي الي بيشرب فيها عشان نقدر نكمل اللعبه و اهم حاجه محدش يعرف أي حاجه عن اللعبه دي تمام .. ...

ملاك : وطت و قالت جمب ودنه اوك ..

بعد شويه دخل فهد و معاه ماسه البيت و استغربوا من عدم وجود ملاك ...

ماسه : شغاله تدور و في دموع في عينيها و فهد كان بيدور في الدور التاني فجأة دخلت ملاك و هي بتاكل مصاصه و بتقول ..

ملاك : مامي أنتي بتعيطي ...

ماسه : قربت منها و قالت لأ يا قلب مامي مبعيطش انتي كنتي فين ...

ملاك : بصت علي الشباك شويه شافت نفس الشخص و هو بيقولها متتكلمش ..

راحت قالت أنا كنت بشوفكم بره و لقيت عمو ده كان قاعد قعدت معاها و اداني الشنطه دي ...

ماسه : بتزعق و انتي ازاي تاخدي زي دي من حد مش بابي قالك متخديش أي حاجه من حد ...

ملاك : شغاله تعيط و مش عارفه ترد ...

ماسه : خلاص أهدي متعيطيش ...

فهد : رجع من بره و شاف ملاك و هي بتعيط فكر فيها حاجه راح قرب منها و قال أنتي كويسه ..

"عشقت امبراطور الصعيد  2 _أنتقام مجهول "حيث تعيش القصص. اكتشف الآن