#عشقت_امبراطور_الصعيد2
#انتقام_مجهول
#البارت_الخامس_|5|
ملاك : بابا أنت كويس ..؟!
فهد : اه يا حبيتي تعالي و شالها لحد السرير ..
دلوقتي تنامي زي الشاطره عشان مامي تفرح ...
ملاك : غمضت عنيها و قالت أنا نمت أصلاً خلاص ...
فهد : ابتسم بحزن عليها و فضل جمبها لحد ما نامت بعدين خرج من الاوضه...
"عند ماسه "
ماسه : كانت واقعه في الارض و ماسكه بطنها و بتعيط ...
ساهر : أستغرب لأن الطلقه جت في الهواء بعدين نزل علي ركبه قدامها و قال الطلقه مجتش فيكي بلاش تمثيل ...
ماسه : أبني هيموت الحقني ..
ساهر : بصلها و قال تؤ تؤ أنا كده مستمتع حسي بوجع فقدان حد غالي عليكي ..
ماسه : ماسكه بطنها و بتعيط و مش قادره تتكلم ...
ساهر : شُفتي صعب أزاي و كان بيزعق أنا بقا هخليكم تحسوا بده كل يوم ..
ماسه : كانت شغاله تتوسل ليه عشان ميسبش أبنها يموت ...
ساهر : تؤ تؤ كل ده ملوش لازمه و سابها و خرج ...
"عند ادريس تم ذكره في الجزء الأول "
ادريس : كان داخل من مطار القاهره الدولي و ماسك شنط في أيده و جانبه مراته و أبنه الصغير "عمار 4 سنين "
وقف قصاد عربيه جيب سوده و في اتنين بودي جارد واقفين جمب العربيه ...سيلين "مرات ادريس " : حبيبي أحنا هنرجع القاهره صح ..
ادريس : مش عارف بس تحبوا نروح الصعيد نشوف ميرا و ب المره اعرفكم عليها...
سيلين : لأ طبعاً الجو وحش هناك خالص و بعدين مش دي الي أنت ساعدتها زمان ..
ادريس : لأ أنتي بس عشان مروحتيش هناك قبل كده صدقيني الصعيد حلوه اوي كفايه ناسها و بعدين أنا عايز أنزل أشوف ميرا و معتز بقالي أكتر من 5 سنين مشفتهمُش ...
سيلين : هما يومين بس الي هنقضيهم هناك لأن أنا أصلاً مش بحب الأماكن الحر و كمان خايفه احسن موري يتعب "عمار "
ادريس : متقلقيش و يلا اركبي عشان هنروح دلوقتي ...
سيلين : طب ممكن نروح بيتنا نرتاح الاول و نجهز نفسنا و نمشي ...
ادريس : بص في ساعته و قال الساعه دلوقتي 9 بليل نتحرك علي الصبح و ركب هو كمان ...
"عند قاسم "
قاسم : واقف قدام كاميرات المراقبه بتاعت المستشفي و بيحاول يطلع بأي معلومه ممكن تفيدهم ...
أنت تقرأ
"عشقت امبراطور الصعيد 2 _أنتقام مجهول "
Misterio / Suspensoفي حين استقر الحب في قلوب الجميع تأتي عاصفه قويه و تحرك هذه المشاعر المقدسة ..