البارت الرابع |4|

8.2K 294 47
                                    


#عشقت_امبراطور_الصعيد

#انتقام_مجهول

البارت الرابع |4|

ميرا : كانت واقعه علي الأرض و فيونا واقفه بتبص بأستغراب عليها ...

بعدين قربت منها و حاولت تفوقها لكن هي مكنتش بتفوق سحبتها لحد جوه بعدين دورت علي أوضة النوم و راحت جابت ازازه برفان منها ...

حطت منها علي أيديها و بدأت تشممها براحه ...

ميرا : قامت و فضلت تكح بعدين بصت تاني ل فيونا و قالت أنتي و ملحقتش تتكلم سمعت صوت الاسانسير بيتفتح قالت ده أكيد معتز بصت ليها تاني و قالت أمشي من هنا بسرعه و كانت في دموع في عينيها ....

معتز : و هو داخل البيت خبط في كتف فيونا لكن هي مرفعتش وشها و كملت ...

قلق معتز علي ميرا فدخل بسرعه و هو متوتر ...

ميرا : أول ما شافته مستحملتش و جريت عليه ...

معتز : قلق أكتر أنتي كويسه ...

ميرا : أيوها ممكن ندخل جوه ...

معتز : حاضر قفل الباب و دخل معاها علي الاوضه و حطها علي السرير و قعد جمبها شويه و قام جاب كوبايه مايه و قالها تشرب ...

ميرا : بعد ما شربت حتط الكوبايه جنبها و قالت أنا محتاجه أنام شويه ..

معتز : كان لسه هيتكلم لكن هي اتكلمت و قالت ..

ميرا : ممكن متضغطش عليا أنا بس محتاجه أنام ...


"في المستشفي "

فهد : ركن عربيته و نزل منها و هو حاطط نضاره شمس و ماشي بخطوات ثابته عكس الي جواه ...

مشي شويه بعدين شاف قاسم واقف قدام باب اوضه في المستشفي و ريتال جمبه و باين عليهم التوتر ...

قاسم : بص أنا مش عارف هقولك أي بس ماسه هربت مع عشيقها ...

فهد : أكتفي بأنه يديله بوكس في وشه و متكلمش كلمه تاني ...

ريتال : بصتله بخوف بعدين قالت هي سابت الورقه دي ..

فهد : أخد الورقه و فتحها و فضل يدقق في كل حرف فيها و قال أنت غبي عشان مقدرتش تفهم ماسه مخطوفه مش هربت ...

قاسم : أنت لي مش عايز تصدق بص في الورقه كويس ..

فهد : فتح الورقه و قال بص كده كان في أثر بوقع مايه عليها و مكتوب بخط صغير خالص في زاويه الورقه انتو في خطر ...

قاسم : يعني أي الكلام ده ...

فهد : يعني ماسه عملت كده عشان تحمينا أنت فاهم و لو حصلها حاجه هي أو البيبي أنت حر ...

ريتال : اتكلمت و قالت من غير أي مقدمات ماسه عندها كانسر ...

فهد : وقف مكانه و حط أيده ورا رأسه بعدين قال أنتي بتقولي أي أكيد ده كدب ...

"عشقت امبراطور الصعيد  2 _أنتقام مجهول "حيث تعيش القصص. اكتشف الآن