البارت السابع |7|

7.4K 271 14
                                    


#عشقت_امبراطور_الصعيد2

#انتقام_مجهول

#البارت_السابع_|7|

كُنت أظن أنها النهايه و لكن كانت بدايه لحياه جديده مليئه بآلام و الانتقام المستمر جعلني افقد الشغف في محاوله العيش ..

#بقلميي

فهد : رجع لورا من الصدمه و مكنش مصدق أي حاجه لحد ما الممرضه حطت الجنين في أيده و هو ميت...

قاسم : بص ل فهد بعدين اخد الطفل من علي أيده و قال أنا هتكفل بكل حاجه ...

الرائد جلال : كان واقف بيبص ل فهد  بنظرات كلها حزن بعدين قال للقوات بتاعته تروح تدور في المكان لأن حتي لو ماسه ماتت زي ما بيقولوا كان لازم يبقي في جثه ...

"عند ماسه "

مجهول : مفكر نفسك هتاخدها كده من غير ما حد يوقفك ...

حسن"الحارس الي كان واقف علي الباب بتاع الاوضه" : وقف مكانه و كانت انفاسها بتتصاعد بصعوبه بعدين لف و شاف زميله الي ضرب علي الدكتور " عامر " و قال أنا كُنت رايح بيها عند ساهر بيه زي ما أمر ..

عامر : لأ هاتها و خليك أنت هنا أنا كلمته و قالي هاتها علي المكان ده *****

حسن : لأ أنا هوديها و كان ماشي و لكن وقف علي صوت طلقه تانيه و كانت الطلقه في ضهره لف براحه و قال قبل ما يقع هو و ماسه لي كده ...

عامر : عشان أنا عايزها ليا أنا فاهم خساره الجمال ده يروح ل ساهر بيه من قبل ما اجربه...

حسن : واقع علي الارض و شايف عامر و هو بيشيل ماسه و ماشي بيها راح سحب السلاح بتاعه و ضرب بيه علي عامر الطلقه جت في نص ظهره..

"عند فهد "

فهد : فاق علي صوت ضرب النار و قال ماسه ممتتش و جري بأتجاه الحديقه الخلفيه للبيت ...

قاسم : لف الجنين ب الجاكيت بتاعه و حطه في العربيه و جري ورا فهد ...

الرائد جلال : ماشي هو و بقيت القوت في الحديقه الخليفه و بيدورو كان مكان كله شجر عالي و الرؤيه في بسيطه ...

فهد : وقف و شغال يلف حولين نفسه و هو بينادي علي ماسه ...

قاسم : شغال يتنقل من مكان ل مكان و هو بيدور و بعد شويه سمع صوت شخص بيحاول يطلب النجده فضل يمشي ب اتجاه الصوت لحد ما شاف حسن و كان خلاص بيطلع في الروح ...

حسن : بيحاول يتكلم لكن للأسف مكنش قادر ينطق حرف واحد راح شاور علي ماسه بصعوبه و قال خُدها و أمشي قبل ما ساهر يرجع ...

قاسم : ساهر مين ...

حسن : كان لسه هيحكي لكن للأسف مات ...

قاسم : نزل دماغه بعدين مشي أيده علي وشه و خلاها غمض عينه بعدين راح ل مكان ماسه

"عشقت امبراطور الصعيد  2 _أنتقام مجهول "حيث تعيش القصص. اكتشف الآن