#عشقت_امبراطور_الصعيد2
#انتقام_مجهول
#البارت_التاسع|9|
فهد : من العصبيه و الصدمه رمي التليفون في الحيطه ....
ماسه : في أي
فهد : ساهر قدر يوصل ل معتز و حابسه عنده و فريده هانم "مرات ابوها تم ذكرها في الجزء الأول " لقوها مقتوله و مرميه قدام بابا القصر ..
ماسه : قعدت علي الكرسي و بدأت تعيط و تقول لأ ...
فهد : حس بوجع في قلبه عليها بعدين قال ممكن تهدي شويه هي متستهلش الزعل ده عليها و بعدين هي الي جبته لنفسها ...
ماسه : قامت من مكانها و بصتله بأنكسار و قالت مهما عملت انا بعتبرها أمي هي الي ربتني فضلت معايا 19 سنه ...
فهد : مسك وشها و قال أنا مش عايز اشوف نظره الانكسار دي في عينك تاني أنتي مش غلطانه في حاجه و أنا أسف أني خرجت كل عصبيتي عليكي بعدين أخدها في حضنه و فضل يسكت فيها ...
ملاك : وقفت علي السرير و قالت احم احم نحن هنا ...
ضحك فهد و ماسه عليها بعدين فهد فتح حضنه و قال تعالي بسرعه ...
جريت ملاك عليهم و قالت تعرفوا أنا بحبكوا اوي انا عارفه أن النونه بتاعتنا راحت بس عمو قاسم قال إن هو راح عند ربنا و بقا ملاك زي صح يا بابي ...
فهد : باس دماغها و قال صح يا قلب بابي جاهزين يلا عشان اخطفكوا لمكان حلو ...
ماسه : بعدت عنه و قالت بجد هنروح فين ...
فهد : هنروح ل مكان حلو اوي هيعجبك ...
ملاك : بابا ممكن اقول حاجه ...
فهد : اممم قولي ...
ملاك : قربت من ودنه و قالت أحنا ممكن نخلي المفاجأة ب .....
فهد : ضحك و قال بس كده و بعدين مين قالك ...
ملاك : احم احم بس بلاش تزعله ...
فهد : قولي طيب ..
ملاك : مدت أيديها و قالت وعد ...
فهد : حط أيده علي أيديها و قال وعد ...
ملاك : عمو قاسم ...
ماسه : اشمعنا انا الي معرفش ...
فهد : هتعرفي بعدين و خدهم و خرجوا بعد ما كتب مسج ل قاسم علي التليفون.....
"عند قاسم "
قاسم :واقف مع الرائد جلال قدام باب القصر عشان قضيه قتل فريده و خطف معتز شويه و وصلته رساله من فهد و كان مضمونها «انا هاخد مراتي و بنتي و في المكان الي قولتلك عليه أنا مش ضامن هيحصل أي أكتر من ألي حصل ده بس المفروض يكونوا هما بعيد و انا يومين ب الظبط و هرجع لأن ماسه محتجاني جامد دلوقتي المهم خليك ورا الي اسمه ساهر ده علي ما ارجع »...
أنت تقرأ
"عشقت امبراطور الصعيد 2 _أنتقام مجهول "
Misterio / Suspensoفي حين استقر الحب في قلوب الجميع تأتي عاصفه قويه و تحرك هذه المشاعر المقدسة ..