-Hava güzel, zemin güzel,yeni bir bölüm için her şey müsait! Seri bir bölüm olmasını diliyoruz...-
Başlıyoruz...
Bugün Fnaf'ın geleceği hakkında konuşucaz ve size Fnaf'ın hangi çukura düşeceğini söyliyeceğim.
Öncelikle Fnaf'ın batmasının 2 sebebi var:
-Toxic Kitle
-YapımcılarToxic kitleyi bir önceki bölümde vura vura anlattım zaten. Bu bölümde konumuz yapımcılar...
Bence Scott'un ilk hatası FNAF adındaki bu seriyi Ultimate Custom Night'ta bitirmeyip devam ettirerek risk almasıydı.
Fark ettiyseniz Fnaf, UCN'den sonra Fnaf amacından saptı.
Fnaf VR: Help Wanted mesela:
Fnaf'ın hikayesi neydi?
Bir katilin çocukları öldürmesi, çocuk ruhlarınında intikam almak istemesi...Peki Fnaf VR'nin hikayesi ne?
Katilin zihin değiştirmesi vs.Siz bunda Fnaf görüyor musunuz? Ben görmüyorum şahsen.
Bence Fnaf VR yüzünden şampiyonluk adayı olan bir oyun serisi adaylığından düştü ve yok olma derecesine kadar geldi. Bence Fnaf VR'de hikayenin ağzına da edildi. Fnaflık yok edildi!
Kısacası Scott seriyi UCN'de bitirmeyerek Fnaf Tarihinin en büyük hatalarından birini yaptı.
Fnaf VR zaten hikayesiyle kötü. Fnaf AR'da zaten hikaye yok...
---------------------------------------------------------
Şimdi Fnaf'ın geleceğine ve hangi çöplükte boğulacağına bakalım.
Öncelikle geleceğe gitmeden geleceğin garantisi için şimdiye bakalım.
-Fnaf Security Breach bir türlü çıkmıyor. Bekle,bekle ağaç olduk.
-En son çıkan Fazbear Frights kitaplarındaki hikayelerin bir çoğu SAÇMA. (FAZBEAR FRİGHTS SERİSİ adlı kitapta ilerleyen zamanlarda 7.,8.,9. kitapların hikayelerini anlatırken anlarsınız.)
-Scott emekli oldu. Oyunu batırıp kaçtı.
-Fnaf filmi ilk duyrulduğu yıl olan 2015'ten beri çıkmadı.
Bunları değerlendirdiğimizde malesef hastayı kaybediyoruz. Fnaf'ın geleceği
İçin ufuk göremiyoruz.Bence Fnaf SB'de bitmeli ki bitecek gibi duruyor. Bitmezse Fnaf'ın kaderi yeni yapımcıya kalmış.
Bu bölümde yapımcılara az toprak attık ve Fnaf'ın durumunun kötü olduğunu söyledim.
Bir dahaki bölüme kadar esen kalın...
WATTY ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)
NezařaditelnéEserimdeki herhangi bir teoriyi kendi teori kitabında yayınlayabilirsin, benden izin almana gerek yok. 5 Geceli Korku oyununun teorileri Şunları içerir: -Teori -Bilgi -Sıralama -Analiz -Duyuru ve daha fazlası..