İVA: Fazbear Frights 3# 1.35 AM

20 3 0
                                    

Selamlar!

Şaşırdınız değil mi? Artık eskisi gibi 3 ayda bir bölüm atmak yerine "Tak" diye son bölümden 3 gün sonra bölüm attım.

Wattpad'i fazla boşlamanın acısını çıkarmalıyız arkadaşlar.

İşte bu yüzden ben de harika bir bölümle karşınızdayım.

Uzun zamandır -ki baya uzun zaman oldu- devam etmediğim İVA (İnceleme ve Analiz) serisine bugün gece 23.00'te tam gaz devam ediyoruz.

En son Fazbear Frights hikayelerinden 1.35 AM'da kalmışız, vakit kaybetmeden başlayalım...

Fazbear Frights 3# 1.35 AM hikayeleri:

-1.35 AM
-A Room For One More
-The New Kış
-Epiloge 3

Konularımızsa bunlar:

-Kitap kapağı
-Akıcılık
-Hikaye
-Mide Bulantısı Etkisi
-Fiyatı Uygun Mu?

Hadi İVA'yı başlatalım...





-----------------------------------------------------------------

Hepimizin Ramazan Bayramı mübarek olsun!

-----------------------------------------------------------------

KİTAP KAPAĞI

Kapakta Fazbear Frights'ın kabus abidesi Ella'yı görmekteyiz.
Söylenecek söz yok, 5 üzerinden 10 puan, geçti...

AKICILIK

1.35 AM: Hikayenin başları her ne kadar biraz sıkıcı olsa da olaylar geliştikçe hikaye eğlenceli bir hal almaya başlıyor. Başrolde de Ella var tabii ki.

A Room For One More: Hikaye biraz bizim bildiğimiz Fnaf oyunlarına benziyor açıksası. Ana karakter bir mekanda gece görevlisi ve minireena animatronikleri onunla uğraşıyor, aynı Fnaf oyunlarındaki gibi. Dolayısıyla bu hikayede Fnaf oyun akıcılığı var.

The New Kid: Öncelikle bu hikayenin Fnaf evreni ve hikayesi açısından önemi büyük olsa da (Golden Freddy'nin içinde iki ruh olduğunu anlatıyor) akıcılıkta işi başaramamış malesef. Çok boş sahne var ve fazla olay yok. Durgun bir hikaye...

Epiloge 3: İlk iki Epiloge hikayesine göre daha akıcı, bir de ilk iki Epiloge hikayesi içerisinde pek bir şey yoktu, biz hep Stitchwraith'in kim olduğu hakkında bir merak içerisindeydik. Bu hikayede nasıl oluştuğunu anlıyoruz.

HİKAYE

1.35 AM: Ella adında bir çalar saatli bebeğin Delilah adında bir kadını sürekli gece saat 1.35'te uyandırmasını ve onu rahatsız etmesini konu edinen bir hikaye. Ortalamaya bakarsak kesinlikle iyi olan bir hikaye.

A Room For One More: Minireenalar mekandan kaçmak için Stanley adında bir güvenliğin bedenini kullanıyorlar ama bedeni ağırlığı kaldırmayıp patlıyor ve fail oluyorlar. İdare eder diyelim.

The New Kid: Bunun hikayesi kesinlikle iyi. Zaten Fnaf'ın ana düşüncesini direkt değiştirdi bu. Bundan önce "Golden Freddy'nin ruhu Cassidy'dir." diyorduk, bu hikayeden sonra Survival Longbook ile de birlikte "Golden Freddy'nin ruhu Cassidy ve Evan'dır." demeye başladık.

Epiloge 3: Bir bilim adamı Agony adlı bir maddeyi daha iyi inceleyebilmek için Stitchwraith adında bir robot yapıyor ve o da bilim adamını bayıltıp mekandan kaçıyor. Yani ben bir Stitchwraith fanı olarak bu hikayeyi beğendim, güzel diyelim.

MİDE BULANTISI ETKİSİ

1.35 AM: Yok bu hikayede.

A Room For One More: Bunda var. Stanley'in vücudunu havaya uçuruyor zaten Minireenalar.

The New Kid: Yok burda da.

Epiloge 3: Sakin bir hikaye, temiz.

FİYATI UYGUN MU?

Öncelikle ben sanırım İVA'da en çok bu İVA konusunu seviyorum.

Nereden baksanız seriye ilk başladığım günden beri yapımcılara az mı sövdüm şu fiyat konusunda çok pahalı diye.

Bu kitap 168,24 lira...

...ve ben bu kitapla Max. 50 liraya anlaşırım.

Fiyat= 168,24 lira
Hak ettiği fiyat=50 lira

-
-------------------------------------
Fark=118,24 lira

Şaşırdık mı? Hayır tabii ki...

Ama Scott'tan dolayı değil. Ekmeğin 5 lira olduğu ülkede kitabın 168 lira olmasına şaşırmam ben.




















Ramazan Bayramınız tekrar mübarek olsun.

Bu yazıyı yazmaya gece 23'te başladım derken saat gece 12 oldu, artık uyumalıyım.

Bir sonraki bölümde görüşürüz...

İyi Geceler Wattpad!

FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin