FNAF: Doğru Bilinen Yanlışlar 3

52 4 7
                                    

-Hava güzel, zemin güzel, yeni bir bölüm için her şey müsait! Seri bir bölüm olmasını diliyoruz...-

Başlıyoruz...

Bu olmaz ki, önceki doğru bilinen yanlışlar bölümlerinde tüm yanlışları anlatmamışım.

Serinin 3. bölümüyle doğru bilinen yanlışlara kapak olsun.
---------------------------------------------------------

1-) Fnaf World ve Fnaf AR, Fnaf serisine üye değildir.

Bu en çok doğru bilinen yanlışlardan bir tanesi...

Öncelikle Fnaf World ve Fnaf AR Fnaf serisine üyeler, onlar sadece hikayeye üye değiller.

Yani Fnaf hikayesini anlatırken onlardan bahsetmiyoruz. Onların hikayeyle işi yok.

Ama Fnaf serisine üyeler.

2-) Henry'nin eşinin adı Amy'dir.

Ok yine gachacılara saplandı.

Hani ben bir ara size “Bu gachacılar mabatlarından bir evren uyduruyorlar." demiştim ya bu da onun eseri işte.

Fan uydurmaları bunlar, inanmayın!

3-) Shadow Freddy Wiliam'ın kostümüdür.

Bunu anlatması çok kolay...

1-Eğer S.Freddy Wiliam'ın kostümü olsaydı Fnaf 3 minigamelerinde ruhlarla özel odaya daldığımız zaman S.Freddy kostümünü görürdük.

2-Eğer S.Freddy Wiliam'ın kostümü olsaydı Wiliam ruhlardan kaçmak için Springbonnie kostümü yerine S.Freddy kostümüne saklanırdı. (Sonuçta hep onu kullandı animatronikleri parçalarken)

3-Eğer S.Freddy Wiliam'ın kostümü olsaydı ışınlanamazdı. Fark ettiyseniz S.Freddy ışınlanabiliyor Fnaf 3 minigamelerinde. Mesela özel odanın önündeyken bir anda sizinle beraber ofise gelebiliyor.

Hem Shadow Animatroniklerinin içinde bir ruh olmadığı Fazbear Frights 6#Blackbird adlı kitapta anlatıldı zaten. Onlar ölen çocukların duygularından oluşmuşlar.

4-) Ağlayan Çocuk Micheal.

Bu ne yıl 2016 sanki?

Adam hala ağlayan çocuğa Micheal diyor.

5-) Terrance, Micheal'ın diğer adıdır.

Terrance diye bir ad yok, yok...

Kim uydurdu bunları acaba?

Tabii ki Gachacılar!

6-) Cassidy diye birisi yoktur.

Kanka, sana Survival Logbook alıcam.

7-) Evan komaya girdikten sonra ölüyor. (Golden Freddy'nin içine bile girmeden)

Fredbear peluşunun Evan'a “Seni geri birleştiricem." demesinin sebebi reytingdi heralde :) .

---------------------------------------------------------

Bir dahaki bölüme kadar esen kalın...

Hoşçakalın!

FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin