FNAF: Doğru Bilinen Yanlışlar 2

74 5 7
                                    

-Hava güzel, zemin güzel, yeni bir bölüm için her şey müsait! Seri bir bölüm olmasını diliyoruz...-

Başlıyoruz...

Şu aralar bu kitapta konu bulmakta ciddi anlamda zorlanıyorum. (Diğer kitaplarda sorun yok, sadece bu kitapta var.)

Eğer bu kitap için istediğiniz bir bölüm varsa söyleyebilirsiniz.

Bir önceki Doğru Bilinen Yanlışlar bölümünde her yanlışı açıklamadığım için 2. bölümü yapmaya karar verdim.

Sonuçta kaybettiğimiz bir şey yok. Ne kadar gömmek o kadar eğlence...

1-) Glitchtrap Wiliam'ın kardeşi Vincent'tir.

Gachacıların uydurduğu bir saçmalıkla başladık.

Öncelikle neden buna Vincent diyorlar?

2015 yılında -Tabii daha o zamanlar Purple Guy'un ismi belli değildi.- Purple guy'ın adı boş kalmasın diye Purple Guy'a “Vincent" diyorlardı.

Sonra bunun adının Wiliam Afton olduğu öğrenilince de bu sefer Wiliam'ın kardeşine Vincent demeye başladılar.

Saçma bence...

Vincent adı bir fan uydurması, buraya kadar bunu anlattım.

Şimdi Glitchtrap'in neden %100 Wiliam olduğunu anlatıcam.

Bunu hatırladınız mı? Bu tavşan canavarının Wiliam'ın ruhu olduğunu ve bu minigamenin adının “Princess Quest" olduğunu söylemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu hatırladınız mı? Bu tavşan canavarının Wiliam'ın ruhu olduğunu ve bu minigamenin adının Princess Quest" olduğunu söylemiştim.

Bu minigame de Glitchtrap'in Vanessa'nın bedenini ele geçirmesi anlatılıyor.

En önemli olansa Glitchtrap'in, Vanessa'nın bedenini ele geçirirken söylediği sözler:

-Ben her zaman geri dönücem. Gitmeme izin ver.

Wiliam, Vanessa'dan bedenini tez salmasını ve sanal alemden kaçmasına alet olmasını istiyor.

“Ben her zaman geri dönücem." Wiliam'ın sözü. Bunu da Glitchtrap diyorsa o zaman

Glitchtrap=Wiliam %100

2-) Wiliam'ın babası Oliver, Annesi Marybeth'tir.

Bunları söyleyen arkadaşa sesleniyorum:

Kanıt göster kardeşim...!

Göster bana Oliver nerde geçiyo, Marybeth nerde geçiyo, kitapta mı, oyunda mı, spin-offta mı...

Ama bana geri dönüş yapıcağın zaman “Gachacılar böyle diyo." deme de o Gachacılar canını kurtarsın.

Bu saçmalık, yine Gachacılar tarafından uydurulmuştur. Yani bir fan uydurmasıdır.

Gerçek Fnaf'ta Wiliam'ın ailesi (Annesi,babası,kardeşi) hakkında hiçbir şey bilinmemektedir.

Madem isimlerine kadar biliyorsunuz, kanıt gösterin o zaman.

3-) Phone Guy=Wiliam Afton

Buna eskiden çok inanılırdı, özellikle de şu Foxy olayı yüzünden...

Bunu çok hızlı geçicem:

Phone Guy Fnaf 1'de bir animatronik tarafından öldürülüyordu. Wiliam'sa Springbonnie kostümüne sıkıştığınca bedenen ölüyor.

Yani burdan bile anlaşılıyor olmadığı...

4-) Henry Fnaf 6'da ölmedi.

Hayır,öldü...

Hatta o Fnaf 6 mekanını yaktıktan sonraki son konuşmasında “Ben de buradayım." diyor.

Onunki bir nevi intihardı.

5-) Scott olmadan Fnaf olmaz!

En büyük yanlış bu bence :)

Dostum, öncelikle Scott Dünyanın en iyi yapımcısı değildi. Yani, yeni yapımcı Scott'tan daha iyi olabilir.

Hem zaten son zamanlara baktığımızda Fnaf Scott yüzünden kirlendi. Scott, Son zamanlarda şu oyunu sürekli tezeğe sürüp sürüp durdu. Çoğu şeyin iyice içine etti...

Yani bence sorun yapımcıdaydı. Yeni yapımcı başarılı olduğu sürece Fnaf daha iyi yerlere gidebilir diye düşünüyorum.

Bu bölümlük bu kadar.

Bir dahaki bölüme kadar esen kalın...

Hoşçakalın!

FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin