FNAF: OYUN SIRALAMASI (GÜNCELLENDİ)

46 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar!

Bugün sizlerle birlikte Fnaf oyunlarını kendime göre en kötüden en iyiye doğru sıralayacağım.

Biliyorum, bu bölümü daha önce de yapmıştım. Ama o bölümün üstünden yaklaşık 2 yıl kadar uzun bir zaman dilimi geçti. Dolayısıyla benim de artık düşüncelerim değişti.

Ben de bu yüzden Fnaf oyunları hakkında şu anki görüşlerime göre oyunları sıralayacağım.

Vakit kaybetmeden başlayalım!

12-) FNAF WORLD

Bana göre en kötü Fnaf oyunu hala değişmedi çünkü bu bir korku oyunu bile değil, bir RPG oyunu.

Dürüst olmak gerekirse bence Fnaf World'ü bir RPG oyunu olarak değerlendirirsek iyi bir yapıt olarak karşımıza çıkar ama Fnaf World'ün bağlı olduğu oyun serisi "Korku" kategorisinde.

Dolayısıyla bu oyunu herhangi diğer Fnaf oyunundan daha üste koymak, o oyuna hakaret gibi bir şey olur. Keşke özünden bu kadar da kopmasaydın Fnaf World :(.

11-) FNAF AR: SPECİAL DELİVERY

Daha önce bu oyunu daha üst sıralara koyarken ne içmiştim bilmiyorum.

Bu oyun aslında biraz hayalkırıklığı gibi bir şey. Yani düşünsenize size "Fnaf'a, artırılmış gerçeklik gelecek. "diyorlar ama çıkan oyun bu şekilde. Sadece animatroniğin sana gelmesini bekleyip sana gelince de hemen elektro şokluyorsun. Oyun sadece bu.

Hadi, bu oyun Fnaf World'den daha iyi de, ben bu oyunu daha önceki sıralamada Fnaf 6 ve Ucn'den daha üste hangi akılla koydum bilmiyorum. Bu oyunun yeri "sondan ikinci".

10-) FNAF SECURİTY BREACH

-PS 5'e gelecek.

-İstediğimiz gibi yürüyebileceğiz.

-Kaliteli bir oyun olacağa benziyor.

-Fnaf'ın en iyi oyunu olacak. (!)

Hop, şu en sondakini diyen arkadaşı bir çekelim şuraya :).

Şimdi soruyorum sana dostum:

1.Bu oyun korkunç mu?
2.Gizemli mi?
3.Eski Fnaf gibi mi?
4.Fnaf World gibi çocuklaşmadı değil mi?

Şimdi de cevapları veriyorum:

1.Alakası bile yok, ne korkuncu la? Belki Moondrop az buçuk korkunçtur.

2.Biz "Gizem" denen şeyi mumla aradık bu oyunda, o derece yoktu yani.

3.Alakası yok. Eski, orjinal, güzel Fnaf'ı seviyorsan bence bu oyuna hiç girme, Fnaf'a olan sevgini kaybedersin.

4.En büyük sorunu da bu zaten. Bu oyun, Fnaf evrenini tamamen çocuklaştırdı, Fnaf filmi ve Fnaf VR Help Wanted 2'de de bunu belirgin bir şekilde görebiliyoruz zaten. Ama şu "Çocuksuluk"u ilk Fnaf SB başlattı.

Bu oyun nasıl en iyi Fnaf oyunu olabilir? İmkanı yok, bir oyun diğerlerine göre daha gelişmiş diye diğerlerdinden daha iyi mi oluyor?

Hem birkere bir oyunu incelerken bakılan tek şey gelişmişlik değil. Tamam, gelişmişlik bir oyuna avantaj katar ama tek başına yetmez. Ahanda bu oyun, bu söylediğim şeye bir örnek:

Gelişmiş bir çöp oyunu=Fnaf Security Breach

9-) FNAF 6: PİZZERİA SİMİLATOR

Bu oyun eski Fnaf geleneklerine bağlı, hikayesi düzgün, çocuksu olmayan ve vakti geldiğinde kişiyi gerebilen az gelişmiş bir masterpiece oyunudur.

FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin