Hepinize merhaba!
Bugün sizinle beraber Fnaf Vr Help Wanted 2'yi inceleyeceğiz.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki, yapımcılar bu oyunda hikayeye fazla odaklanmamışlar, onun yerine tamamen oynanışa konsantre olmuşlar.
Ki bence en doğrusunu yapmışlar...
Açıkcası son Fnaf oyunlarında hikaye bozuluyordu. O yüzden bu oyunu daha çok oynanış ve eğlenceyi baz alarak yapmak bence yerinde bir karar olmuş.
Şimdi ise size bu oyunun hikayesini anlatayım.
---------------------------------------------------------
Biz Fnaf Security Breach'teki olaylardan sonra Freddy Fazbear Mega Pizzaplex'i konu alan bir VR oyunun testeriyiz (Oyunu deniyoruz yani). İsmimizse belli değil.
Elimizde bir laptop var. Buradaki dosyalardan çeşitli mini oyunlar oynuyoruz ve her bir dosyadaki mini oyunu tamamladığımızda başta açık olmayan dosyalar açılıyor. Ama bazı dosyalar hiç açılmıyor. O dosyaları ise yüzümüzdeki Fnaf SB Ruin DLC'de de olan Vanni maskesini çıkararak açabiliyoruz.
(Vanni Maskesi)
Bu oyunda iki alternatif son vardır.
İlkinde, bu oyundaki Freddy, Bonnie, Chica, Foxy, Golden Freddy ve Puppet lego karakterlerini topluyoruz. Sonra ise Staff Botlar bize saldırıyor. Sonra biz Staff Bot oluyoruz ve Fnaf SB Ruin Dlc'nin ana karakteri olan Cassie'ye Vanni maskesini veriyoruz. Oyun da burda bitiyor.
Diğer sonda ise, Biz bir oyuncak makinesinin içindeyiz. Makinenin dışında Vanny var ve elinde de Glitchtrap var. Vanny eliyle Glitchtrap'i sıkıyor ve gidiyor. Bu sonda da oyun böyle bitiyor.
Şimdi ise teorilere geçelim.
-Önce bu oyunun Fnaf zaman çizelgesindeki yerini konuşalım.
Oyunun sonlarına bakarak bu oyunun Fnaf Security Breach ile Fnaf SB Ruin Dlc arasında geçtiğini anlayabiliriz. Hem bu oyun Freddy Fazbear Mega Pizzaplex yani Fnaf SB temalı olduğundan dolayı bu oyunun Fnaf Security Breach'ten önce geçme ihtimali yok.
Biz bu oyunun bir sonunda Vanny'nin eliyle Glitchtrap'i ezdiğini görüyorduk. Yani bu Vanessa'nın artık Glitchtrap yani Wiliam Afton'un etkisi altından kurtulduğunu gösteriyor. Eğer Fnaf SB'deki canon sona yani en iyi sona bakarsak Vanessa, Wiliam'ın etkisi altından kurtuluyor ve Gregory ile Glamrock Freddy'nin kafası ile birlikte mekandan kaçıyorlar.
Yani bu oyun net bir şekilde
SB'den sonra geçiyor. Ve aynı zamanda Ruin Dlc'den de hemen önce geçiyor çünkü bu oyundaki diğer sonra bakarsak Bizim karakterimiz Staff bot olarak Cassie'ye Vanni maskesini veriyordu. Cassie'de Vanni maskesini Ruin Dlc'den buluyor zaten.Yani, bu oyun Sb ve Ruin Dlc arasında ve zaman çizelgesi şu şekilde:
Fnaf 4>Fnaf SL>Fnaf 2>Fnaf 1>Fnaf 3>Fnaf 6>Fnaf UCN>Fnaf VR Help Wanted>Fnaf Security Breach>Fnaf VR Help Wanted 2>Fnaf Security Breach Ruin Dlc
-Bir diğer teoride oyun sonlarından bir tanesinde ana karakterimizin Staff bota dönüşmesi ile alakalı...
Bu durum ister istemez “Acaba diğer Staff Botlarda mı bir zamanlar Mega Pizzaplex'te çalışan bir insandı?” sorusunu sorduruyor.
---------------------------------------------------------
Bu bölüm bu kadardı.
Bir sonraki bölüme kadar...
Dünyada mutlu, Wattpad'de aktif kalın!
İyi haber: I will write a new chapter in the book tomorrow.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİVE NİGHTS AT FREDDY'S TEORİLERİ (TELİF HAKKI SERBEST)
De TodoEserimdeki herhangi bir teoriyi kendi teori kitabında yayınlayabilirsin, benden izin almana gerek yok. 5 Geceli Korku oyununun teorileri Şunları içerir: -Teori -Bilgi -Sıralama -Analiz -Duyuru ve daha fazlası..