0.7

17 4 14
                                    

ben geldim cınlırım.

Multi=besteeee 💜

ya arkadalar baran'a fazla tepki verdi diye düşünenler bir daha düşünsün.

çünkü lavin kendi ayakları üstünde duran babasına yük olmak istemeyen bir kız ve baran bunu biliyor ve kovulacağını bile bile kavga çıkarıyor. E haliyle lavin kovulacağım korkusuyla korkuyor( nasıl bir cümle bu ya xd) ve baran'a mesafe koyuyor haliyle...

başlayalım..

iyi okumalar sizi seviyorum<3

Uyandığımda saat 03.32'ydi muhtemelen babam gelmişti eve.

yataktan kalktım ve banyoya ilerledim demeyi çok isterdim ama başım ve karnım çok ağrıyor ki yerimden kalkamıyordum o yüzden uyumaya çalıştım ama karnım ve başım maalesef izin vermiyordu.

yerimden kıpırdamamaya özen göstererek telefonumu aldım telefonumu en son şarja koyup komple kapatmıştım.

telefonu açtığımda bildirimlere baktım.

kıvırcığım= lavin özür dilerim n'olur affet be güzelim.+90 yeni mesaj +7 cevapsız çağrı

zevzek= güzellik naber ? +1 yeni mesaj

best= kanka baran aradı ulaşamamış birşey mi oldu?+3 yeni mesaj +1 cevapsız çağrı

BKMKİTAP= 1 alana 1 bedava kampanyasının bitmesine çok az kaldı! bu fırsatı kaçırma!!

BKMKİTAP'ı göz devirerek beste'nin mesajına girdim

Best= kanka baran aradı ulaşamamış birşey mi oldu?

Best= lavin... eğer birşey olmuş ve bana anlatmıyorsan çok kızarım..

Best kişisinden 1 cevapsız arama

Best= telefonun kapalı herhalde açınca mutlaka yaz.

Çok geçmeden mesajlarına yanıt verdim

Lavin= beste... Özür dilerim. Ben sana anlatamadım çünkü senin zaten kafanda onca sorun var birde benimkiler ile uğraşma diye söylemek istemedim.

Lavin= eğer akşam 10 gibi müsaitsen bir kafede oturup konuşalım olur mu..?

Yaptığım şey onun açısından üzücü birşey olduğunu biliyordum ama benide anlamadı gerekiyordu.
Başında onca dert varken birde beni düşünsün istemiyordum.

Arkadaşımın iyiliğini isteyerek kötü mü yapmıştım..?

Çok geçmeden zevzek'in mesajına girdim

Zevzek= güzellik naber? (23.49)

Zevzek= anlaşılan telefon kapalı..( 01.34)

Mesaja gülerek cevap yazmıştım.

Lavin= ya bir olay oldu da o yüzden uyumak istedim yada uzaklaşmak olabilir:(

Lavin= 'güzellik naber?' yanıt verdi= iyidir zevzek sadece karnım birde başım ağrıyor.

Lavin= önemli değil bu arada ;)

mesaj sayfasından çıkıp canım sıkıla sıkıla baran'nın mesajlarına girdim.

kıvırcığım= lavin özür dilerim n'olur affet be güzelim.
.
.
.
.
.
.
kıvırcığım= özür dilerim lavin 💜

Mesajına görüldü atıp çıktım. Saat 05.33'dü bende kulaklığımı çıkardım ve müzik dinlemeye başladım.

Spotify'ye girip şarkı listesine girdim

KAMELYA ÇİÇEĞİ/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin