#مجنونتي
#البارت_السادس_والأربعون
#الجزء_ الأول❤❤
صلوا علي خير الخلق💛💛♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وحشتووووني موووت❤❤🎆 +بحبكووا والله حاولت اكتب البارت الي قبل الأخير مش قادرة انا شخصيا مش عاوزة الرواية تنتهي بس خلاص يعني الحلقات الجاية هتبقي حب في حب بس وأنتظرووووووني❤❤♡♡♡♡♡♡♕♡♕♡♡♕
قراءة ممتعة😉💛 لو التفاعل حلو في بارت بكرة في نفس الوقت😘❤
اانتوا😂😂👇♡♡♡
أستيقظت "حياة" وجدت نفسها بين أحضان زوجها "أدهم" أبتسمت وجاءت ببالها فكرة ..
أمسكت خصلة من شعرها الحرير وكانت تحركها بحرية علي وجهه فتظنون أنه أستيقظ لا أيها الأصدقاء فبطلنا أستيقظ قبلها بساعات وظل يتابعها وعندما أستيقظت فضل أن يعرف ماذا ستفعل؟!!ظلت "حياة" نايمة علي صدر بطلنا العزيز وتلعب في وجهه ..
وللحقيقة قد أعجبه هذا الوضع كثيرًا..أردفت "حياة" بملل :
_أممم وبعدين بقي هو كل ده نايم أييه باندا نااايم طب أصحي ولا سيبه نايم جته القرف في ملامحه الحلوة دي..وظلت تحدث نفسها بغباء وفجأة قالت..
_ ياتري لما نجيب عيال هيخدو عيونه ولا عيوني..لالا هياخدوا عيوني أكيد منا الي تعبانة فيهم يبقي أكيد هيخدوا عنيا ..بس..معنديش مانع ياخدوا لون شعرك ياعم عشان تعرف أنا قد أييه ست متفهمة..اه حلو كده ياخدوا عيوني وياخدوا شعره ايه يا بت يا لولة الأفكار القمر دي والله ذكية واللهلم يستطيع "أدهم" أن يكتم ضحكه علي هذا المجنونة القابعة علي صدره وتهتف بهذا الكلام المضحك من الأن تفكر بما ستسميهم وهم لم يتزوجوا بعد!!.حقًا مجنونة حقًا..
أردف "أدهم" وهو مازال مغمض العينين:
_نامي يا قلبي ربنا يهديكِ يارب وبطلي شغل الأطفال ده..
وبعد عدة لحظات...
نامت "حياة" بالفعل وضحك "أدهم" علي هذه الطفلة
نزل "أدهم" عن السلم..🌺🌺SHAHD SALIM🎀
ووجد الوضع كالآتي...
"أميرة" تحاول ضرب "عليا" وهكذا عند "عليا" أيضًا و"حمزة" يجلس يأكل فشار ويتابعهم كأنهم إحدي الأفلام الأجنبية..و "عثمان" يقوم بدور المذيع مردفًا:
_وأخيرًا.. وليس أخرًا مشاهدينا الكرام.. تقوم "أميرة" بركل "عليا" ببطنها.. وتحاول إسقاطها أرضًا.. وتحاول مرة أخري.. ولكن "عليا" سيطرت علي الوضع وأصبحت هي من تضرب وتضرب مرة أخري...
وهوووبا..
وتحول إلي شخص أخر..
جررررا أيه يا "أميرة" متخلي بالك. بت. بت.. خدي بالك... متضربيها يا بتت.. هما كده هيكسبوا..
أنت تقرأ
مجنونتي رواية بالعامية المصرية💜بقلم الفرفوشة //شهد سالم 💔😂😂
Ficção Geralالمقدمـــة يري بعض الأشخاص أن الحب تفاهه وليـس له وجود ويري البعض الأخر أن الحب هو الذي يمد الإنسان بالحياة وهناك من يؤمن بالحب إيماناً كاملاً وهناك من يحب ولكن يغلبه القدر دائماً وهناك من يعشق ولا يُعشق ، ولكـن عندما ينشأ الإنسان في مكان ولد فيه...