bu 🥂 emojiden bu🥂 emojiye kadar smut gibimsi bir şey vardır rahatsız olanlar okumaya bilir 😚
iyi okumalar!
&&&
Genç vita, şirkette kendi ve alfa arkadaşına ait ofis odasında çizim yapıyordu. Gelen sesle elinde ki kalemi bırakıp telefonunu eline aldı. Sevgili eşinin onu aradığını görünce gülümseyerek yanıtladı.
"Birkaç fotoğraf gördüm. Sağlığım için aradım," oyuncu tonda konuştuğu sesine Jimin gülümsedi.
Kısaca hmmlayıp eşine sordu. "Ne gördün peki?"
"Bunu açıklamak oldukça zor ama bir başyapıt, şaheser gördüm."
Jimin, kaşlarını çatarak sordu. "Ne diyorsun ya sen? Kime diyorsun sen bunları?"
Mor saçlı delta, vitası gibi hmmlayıp cevapladı. "Bir meleğe diyorum. Böyle kırmızı saçları, pofuduk yanakları, dolgun dudakları, minik burnu ve minik ellere sahip bir melekten bahsediyorum. Sen kim sandın?"
Jimin, Hoseok'un ona attığı dik bakışlara aldırmadan şapşalca gülümseyerek kafasını arkasına sandalyeye yasladı. Mutlu olduğundan hoş, çiçek feromonları yayıldı.
Eşinin çok sevdiği ince ses tonunu kullandı. " Ya Kookie~"
"Efendim bebeğim?" güldüğü telefondan bile anlaşılıyordu.
"Sensin bebek," gülümsemesini silip kaşlarını çatarak.
Hoseok, arkadaşının bu ani değişimlerine alışamadığı için şaşkınca baktı. Onun aksine Jungkook alıştığı için sadece güldü.
"Benim bebeğimsin. Konu kapanmıştır. Hem sen şu an ne giydiğini bana söylesene bir."
Jimin, eşinin otoriter ses tonuna yutkundu. "Bebeğim ne giymiş olabilirim ki kıyafet işte."
Jungkook, eşinin kıvranışlarını görmezden geldi. " İstersen çıplak gez de görsel şölen yap. Hadi söyle hayatım ne giydin?"
Jimin kaçamayacağını anlayarak dudaklarını büzdü. "Omzu açık saten beyaz bir gömlek, siyah pantolon, siyah postallar ve senin bana aldığın inci kolye."
Karşı taraftan yutkunma duymuştu Jimin. Sinsice gülümsedi.
"Ah tanrım seninle nasıl baş edeceğim?" Jungkook isyan etti.
Jimin, nude tonlarda sürdüğü ojeli parmaklarını izlerken konuştu. "Bu halimi kullanarak baş edebilirsin, hayatım."
Hoseok, duyduklarıyla kusarmış gibi yaptı. Söylenmeye başladı. "Alo bende buradayım! Az saygı yahu!"
Karşı taraftan oflama sesi geldi. "Bebeğim farkındaysan bu anları hep Hoseok ve Taehyung bozuyor. Gerçekten birbirlerine uyumlular."
Jimin, arkadaşına gülümseyip eşine cevap verdi. "Demiştim sana, Kook. Evde misin sen?" arkadan gelen tabak sesleriyle merak etti.
"Evet, evdeyim. Normalde hep ben geç gelirdim şimdi ben seni bekliyorum, işkence gibi," eşinin mızmızlanmasına güldü kırmızı saçlı.
"Biraz da sen beni özle, Jeon."
"Hayatım ben seni yanımdayken de özlüyorum ne diyorsun? Kızım dur. Hayır, olmaz."
Arkadan Carla'nın mızmızlanma sesleri geliyordu. Jimin, kızının tatlılığına gülümsedi.
"Ne oluyor orada?"
Jungkook, kızının elinde mayonezi aldı. "Kızın sana çekmiş. Tavuk yaptım üstüne mayonez döküyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for her | jikook
Fanfiction[tamamlandı] Kalp kırıklarıyla yollarını ayıran çift, kızları için mücadele ederek tekrardan bir araya gelir. 150621 010123 [omegaverse] - [mpreg] delta jungkook vita jimin #26 jikook - 25062021 #15 jikook - 25082021 #14 jikook - 27082021