Çoğunlukla en kötü gibi görünen sonuçlardan iyi dersler alırdı insanoğlu, ancak o hayat derslerine ulaşamadan şikayet edinip dururlardı. Sabırsızdık. Gidişat kötü ilerliyordu, ve bitmişti. Bu kadar.
Ta ki gözlerinizdeki ışığı tekrar sonuna kadar açan farkındalıklar ile karşılaşana dek. Elbette üzülmeye, acı çekmeye kişinin sonsuza kadar hakkı vardı ama bir yerden sonra gerçeği görene kadar olsa daha kısa sürebilirmiş.
Jeon Jungkook, ailesinin eksikliğinde yüksek ve bol taşlı tepeleri tırmanarak büyürken, Park Jimin, yetişkinliğe adımın zorlukları ile iç dünyasında kendini allak bullak ederek, Lee Jieun, ara sıra arayan annesi ve hiç görmediği babasının yokluğuyla, Kim Taehyung, yıllarca aşık olduğu kişiden karşılık alamadan uzaktan onu izleyerek ve beta statüsü aşağı görülerek, Min Yoongi, omega statüsünde soğuk biri olarak görünerek yargılayıcı bakışları çekerek, Kim Seokjin geniş ve omegalara uymayan olarak görülen cüssesi ile dünyaya her gün daha da kendini tanıtarak, Jung Hoseok, aptal alfa kaprislerine girmeyerek neşeli ve umut saçan bir enerjisi olduğu için hakarete uğrayarak ve son olarak Kim Namjoon önyargıya, zorbalıklara, baskıya ve toplumsal bakışlara eleştirisel yazılar yazarak buraya gelmişti.
Çoğu sorunda devam ediyordu ancak en sonunda birlikte olacaklarını biliyorlardı. Bundan öncesinde elbette ya birlikte olamazsak, ya beni bırakırlarsa, ya yine gerçek mutluluğu bulamazsam diye düşündükleri olmuştu. İhtimaller onları bunaltmıştı ancak risk almanın bazen değer olduğunu düşünmek onları ayakta tutmuştu.
Şimdi de en yakın arkadaşlarının resmi bir şekilde birleşeceklerini duyunca Jimin ve Jungkook, onlardan daha mutlu olmuştu. Vita, evleniyorum, cümlesini duyduğu gibi bavulları sırtlayıp geri eve gitmeye hazırdı, aynı şekilde jungkook da, Taehyung tahmin edip durdurmasaydı. Dediği şey de şuydu: "Aklınızı burada bırakıp mı gittiniz abi?"
Birkaç saat önce yanlarından ayrılmamış gibi Taehyung ile konuşmaya dalmıştı ikili. Jungkook, sıkıntısını bile unutmuştu, betanın pozitifliği hep bu şekilde kendine geliyordu. Yaklaşık üç saattir konuştuklarını varsayarsa artık gülmekten çenesi de ağrımıştı. Hoseok'un, Kim ailesine ilişkilerini açıklarken kıvranışı, Bayan Kim'in ilk önce oyunculuk yapıp kızması ardından alfanın hâlini görünce daha fazla kıyamayışı Hoseok'u epey korkutmuş olmalıydı. Başından beri sessiz olan Bay Kim ise daha sonra tek bir cümle demişti:
"Taehyung üzerse söyle hallederiz."
Her şeyi videoya çeken Jieun'a hemen videoyu göndermesini söyleyecekti Jungkook. Evlenme teklifi dahil. O başka bir olaydı. Yıllardır Taehyung'u seven ve bugün de ailesinin onaylamasıyla mutluluktan havaya uçan Hoseok, hemen çantasından yüzük kutusunu kapmış ve Taehyung'u bahçeye çıkarıp herkesin önünde ona evlenme teklifi etmişti.
"Sonra ben yukarı çıktım kendi aldığım yüzük kutusu için," dedi görüntülü konuşmadaki Taehyung. Evlenme teklifi edilen bahçede, tek başına otururken hattaydı.
"Bu sırada onu cevapsız mı bıraktın?" dedi Jimin gülüp aynı zamanda göz devirerek.
Taehyung kare gülümsemesini daha da büyüttü. "Canım birazcık sürünsün dedik, o kadar yıl beklemişiz, iki dakika daha bekledi yani."
Jungkook dudakları büzülü, "Çok acımasızsın," dedi. Bu tabii ki arkadaşını keyiflendirdi.
"Teşekkürler tavşanım. Sonra işte-"
"Taehyungie bi bakar mısın?!" Bayan Kim'in sesi duyuldu.
"Reklamlardan sonra tekrar buluşalım." Kameraya yaklaşıp küçük bir gülümseme sundu beta. Oldukça çekici aynı zamanda sevimli görünüyordu. "Orada istediğiniz kadar kalabilirsiniz. Ve yanındayız Jungkook. Her zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for her | jikook
Fanfiction[tamamlandı] Kalp kırıklarıyla yollarını ayıran çift, kızları için mücadele ederek tekrardan bir araya gelir. 150621 010123 [omegaverse] - [mpreg] delta jungkook vita jimin #26 jikook - 25062021 #15 jikook - 25082021 #14 jikook - 27082021