never had to win to me over

160 17 1
                                    

"Hyung!"

Felix, kolunu Minho'nun omzuna attı ve kolunun üst kısmını okşamaya başladı.

"Ne oldu Felix."

"Bu gün beraber takılmayı düşünüyoruz. Chan Hyung bizi evine davet etti. Gelmek ister misin?"

"Hayır."

"Neden?"

Felix dudaklarını büzdü ve Minho'ya bakmaya başladı.

"Annem bana geleceğini söyledi. Babam yüzünden her zaman gelemiyor, biliyorsun. Onunla zaman geçirmek istiyorum."

"Anneni sevdiğin için kaçmana izin veriyorum ama bir dahaki sever elimden kurtulamazsın..."

Felix, Minho'nun önüne geçmiş parmağını sallayarak konuşuyordu.

"O ellerle mi durduracaksın beni?"

Felix ellerine baktı ardından kaşlarını çatıp tekrar Minho'ya baktı. Bu korkutucu falan değildi. Çilli çocuk sadece şirin duruyordu. Bu Minho'nun içinden bir kahkaha getirdi ama sadece sırıtarak kendini gösterdi.

"Hyung, tekvandoya gittiğimi biliyorsun."

"Abini mi döveceksin, Felix?"

Minho korkmuş gibi davranarak Felix'e baktı.

Felix ellerini sallamaya başladı çünkü yanlış anlaşıldığını düşünmüştü.

"Dalga geçiyorum Felix. Söz bir daha ki sefere senin için katılacağım."

Felix duyduklarıyla koca bir gülümseme verdi. Minho'ya sarıldı ve yanağına bir öpücük bıraktı ardından koşarak uzaklaştı çünkü dersi aklına gelmişti.

Minho kafasını eğdi ve başını salladı. Gülümsedi ve devam etti. Babasına belli etmese de seviyordu Felix'i. Sonuçta kardeşiydi. Sadece annelerinin de aynı olmasını istedi Minho.

Eskiden Felix'e kötü davranırdı çünkü babası Felix'in üzerine titrerdi ama sonradan fark etti, Felix'in bir suçu yoktu. Annesi öldüğü için babası onu hiçbir şey bilmediği bir ülkeye getirmişti. Minho'nun bunun farkına varması belki de Felix'in başına gelen en iyi şeylerden biriydi.

~

Chan, Changbin, Hyunjin ve Jeongin masanın etrafına sıralanmış Seungmin'den gelecek olan cümleleri bekliyorlardı.

"Seungmin anlatır mısın artık?"

Seungmin, Chan'ı susturdu ve nereden başlayacağını bilmediği için en önemli kısmı söyledi.

"Felix'i Minho'yu öperken gördüm. Minho Hyung arkasından güldü."

"Ne?"

Hepsi şaşkın yüzleriyle Seungmin'e bakıyordu.

"Jisung'u atlattı ve Felix'le mi sevgili?"

"Hayır, Hyunjin... sadece yanağından öptü ama hangimiz bunu yapabiliriz ki. Git şimdi Minho Hyung'a sarıl desem yapabilir misin?"

"Felix ne alaka ya."

"Chan Hyung bile daha mantıklı."

"Hey! Beni karıştırmayın benim baktığım çocuklarım var."

Seungmin, Hyunjin ve Jeongin'in dediğini es geçerek Chan'a cevap verdi.

"Minho Hyung senden sonra en büyük. Beraber bakın."

Hyunjin kahkaha attığında diğerleri de güldü.

"Çocuklarım sizsiniz, biliyorsunuz değil mi?"

"Tabiki de babacım."

Jeongin dediğine gülen Hyunjin bu sefer oturduğu yerden düştü.

"Felix geliyor. Sorgula çekelim diyen?"

Hepsi-yerdeki Hyunjin'de dahil-Changbin'in söylediğiyle el kaldırdı.

Felix bir sandalye çekti ve masaya oturdu.

"Felix, sevgilin veya flörtün var mı?"

Felix, kafasını Hyunjin'e çevirdi ve olumsuz anlamda salladı.

"Hoşlandığın biri?"

Bu sefer Seungmin'e çevirdi ve salladı başını.

"Uzatmayalım. Seungmin seni Minho Hyung'la görmüş."

Changbin'in suratına bir kaç saniye baktı Felix. Ardından bu sabah ikiliyi biri görmüş olacağı geldi.

"Yanağını öptüm."

"Yani?"

"Abim o benim."

"Bende abinim Felix. Benim de mi yanağımı öpeceksin?"

"İstersen; evet."

İkilinin konuşmasını Felix'in arkasındaki Minho durdurdu.

"Felix benim kardeşim."

Tüm masa göz devirdiğinde Minho, Felix'in yanındaki boş sandalyeye oturdu. Kafasını Felix'e çevirdi ve onun suratına baktı ardından konuşmaya başladı.

"Bizim soyadımız aynı."

"Lee yaygın bir soyad."

Minho kafasını Hyunjin'e çevirince Hyunjin eliyle azına fermuar çekti.

"Bu aynı babadan aldığımızı değiştirmiyor. Felix'le babalarımız aynı. Annesi öldüğünde buraya geldi ve annem ile babamla yaşıyor. Babam yüzünden onu sevmiyordum ama kardeşim olduğunu kabul ettim. Yine de babam bilmiyor onu kabul ettiğimi ve bilmeyecek. Sürekli kardeşim derken ciddi olduğumu anlamadınız mı? Cidden... Ayrıca Jisung'u hala sevdiğimin farkında değil misiniz? Hemen başka biriyle mi sevgili olacağım yani? O ölmüş olsun veya olmasın, tüm kalbim onun. Düşünmeyi öğrendikten sonra konuşun."

Minho söyledikleri bittiğinde masadan kalktı ve gitti. Kimse cevap verememişti.

"Gerçekten hala Jisung'da mı?"

Chan'ın sorusuna Felix kafasını sessizce salladı.

Minho hep Jisung'daydı.

meow meow this is cecilia felix ve minho skzcode şeysinde kardeş olunca 😨😨 oldum BENDEN ÇALMIŞLAR😡😡bölümün devamında felix minho kardeşliği yüzünden diğerleri felix'i sorguya çekiyor ama yazmaya üşendim🙂 zaten ana konu minsung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

meow meow this is cecilia
felix ve minho skzcode şeysinde kardeş olunca 😨😨 oldum BENDEN ÇALMIŞLAR😡😡
bölümün devamında felix minho kardeşliği yüzünden diğerleri felix'i sorguya çekiyor ama yazmaya üşendim🙂 zaten ana konu minsung

atlas | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin