Part 6

120 8 2
                                    

Tak za hodinu sa mám stretnúť s Lukom. Vyzerám hrozne, nemám nič na seba a mám len hodinu na to aby som niečo so sebou urobila .Super. Takže som vyhádzala všetko zo skrine a jediné čo vyzeralo schopne boli kraťase s vysokým pásom, biele tričko, čierny svetrík a čierne conversi. Outfit do každej situácie .Keď som bola oblečená odcupitala som do kúpeľne a spravila si jednoduchý make-up. Make-up ,puder,mascara a balzám na pery .Zatiaľ čo som si robila svoje úpravy pípla mi sms. Bola od Luka: “Ahoj zmena plánu dnes ideme k Ashovi tak zober aj kamošky a všetci sa zoznámime teším sa na teba xx“.Hned som zavolala Alice nech sa nachystá a príde a taktiež som zakričala na Ninu ktorá bola v spálni. “Ninaaaaa ideme k Ashovi pohni“ zakričala som na ňu ,zlakla a následne spadla. “Au!“ zakričala a ja som vybuchla do smiechu.“Zbláznila si sa?pozri ako vyzerám!“ povedala a následne ukázala na seba. “Máš na to 20 minut pohni!“ zakričala som a utekala do izby urobiť si ešte pár ďalších úprav.

Keď sme prišli k Ashovi  všetci tam už čakali.“Ahojte!“ privítal nás Ash a následne nás všetky
 objal. So všetkými sme sa privítali a ja som Alice všetkým predstavila. “Ahoj konečne ste prišli“ objal ma Luke a usmial sa na mňa. “Prepáč  že sme meškali“ povedala som a hodila ospravedlňujúci výraz. “To je v pohode hlavne že si tu“ usmial sa a zakusol si do pery. Začala som sa červenať a uhla som pohľadom aby nevidel moju brontovú tvár. Luke si to ale očividne všimol a zlato sa na mňa usmial .Bolo to zlaté tak som mu úsmev opätovala napriek tomu aká červená som bola.

Atmosféra prebiehala super cítila som sa s nimi sama sebou a fajn. Alice a Ash si očividne rozumeli úžasne. Stále sa rozprávali a videla som že si sadli. Ako som pozerala po miestnosti  všetci sa bavili až na Ninu. Celý čas bola sklesnutá a pozerala do zeme. Nedalo mi to a prišla som za ňou. “Nina čo sa deje?“ spýtala som sa načo následne Nina ukázala na Michaela a Miley ktorý sa spolu bozkávali. “Páči sa mi už od začiatku nechcela som ti nič hovoriť.“ povedala a ja som ju utešila a objala. Patrí sa to sme sestry. “Musím ísť na wc prepáčte“ ospravedlnila som sa a šla na wc .Ako som vchádzala na wc narazila som do nejakej baby. Niekoho mi pripomínala. “Oh prepáč nevidela som ta“ ospravedlnila som sa a pozrela na nu.“To je v poho inak som Kristen, Ashova mladšia segra a ty musíš byt jeho kamoška“ predstavila  sa a milo sa usmiala.Už viem koho mi pripomínala. Asha. “Ahoj ja som Vanesa“ predstavila som sa aj ja a začali sme sa rozprávať.

Still Be Mine...Where stories live. Discover now