"Vanesa! vstávaj máš tu kamarátku"nepríjemno ma zobudila Nina jej prenikavým hlasom."Ah bože kolko je hodín"spýtala som sa unaveno a pozrel na hodiny na ktorých bolo 6:30 ráno."Bože jaký dement prišiel po mna tak skroro"postažovala som sa a pomaly vstávala z postele."Je to dievča ty trubka"povedala a hodila pomne podušku."Au!"povedala som a postavila sa a učesala.Kedže to bola baba len som si umyla zuby a zišla dolu."Ahooj to ti trvalo" pri dverách pozdravila Alice mala na sebe veci na cvičenie a v ruke vodu."Ahoj čo sa deje je 6:40" povedala som a zývla."Ideme behať!" skrýkla Alice a poskočila si."NIe nikam ma takto skoro nevytiahneš"povedala som a prekvapivo nanu pozerala."Tak to teda nie! musíme byť v kondícii takže si soboty ráno nič nerob"povedala a mrkla namna."Je to nutné?"spýtala som sa a smutne na nu pozrela."Ano! vypadni sa prezliecť čakám ťa tu" povedala a sadla si do obývački k Nine ktorá sa namne len smiala aká som lenivá.Prišla som do izby a nemala som nič na cvičenie.Vyhádzala som celú skriňu ale nič som nenašla.Potom som si však spomenula na moju supravu ktorú mi Nina kupila na Vianoce.Bingo! vyzerala som super.Zapla som si vlasy do vysokého copu a dala si trochu maskary a pudru nech nevyzerám ako mumika ked dakoho stretnem."Wow netrvalo ti to dlho"zvýskla Alice a začala mi tlieskať."Haha rdšej už pod" ironicky som sa zasmiala a odišli sme z domu.
"Pozri na tie labute sú zlaté"povedala Alice ked sme behali cez most pod ktorým bola rieka a labute."A-Ano su krásne"zadychčano som povedala a pokračovalia sme v behu."To miesto by mohlo byť ideálne na rande však"svieža povedala Alice a ja som jej len znova zadychčano odpovedala."Ano bolo prosím ťa sadnime si."povedala som a s bolesťou v boku si sadla na lavičku pri moste a napila sa."Bolo to namáhavé beháme už 2 hodiny!"povedala som a utrela som sa do trička."To nič nebolo s tatom beháme stále"povedala a chválila sa.Išla som odhodiť prázdnu flašku do koša ked vtom som narazila do....Luka."Oh prepáč Luke bože" povedala som a začala sa ospravedlnovať."Oplatila si mi to haha ahoj" povedal a objal ma.
YOU ARE READING
Still Be Mine...
FanfictionLuke a Vanesa sa stretnú náhodne ale ich láska sa stane osudnou... Ich story sa začína v Aus ked sa tam Vanesa presťahuje.Luke a Vanesa sa stretli jedného dna a bola to náhoda.A však v tejto láske nastanú komplikácie.Druhá osoba. Zostanú spolu? aleb...