9.Part

97 6 1
                                    

Luke začal panikáriť ako náhle videl podomnou krv.Avšak ja už som vedela prečo tá krv.Je 15 dostala som kramy.Ako som si mohla myslieť že som tehotná bolo by to nereálne.Dakedy som fakt hlúpa.Ked som si uvedomila čo mi vlastne je postavila som sa a šla to utrieť ked v tom ma Luke vystresovane zastavil."Ty sa len tak postaviš a ideš to utrieť?preboha ved krvacaš" panikaril Luke a ja som sa začala smiať."To jr v poho Luke mam len krámy teraz to utriem,zoberiem si vložku a všetko bude ok slubujem"vysvetlovala som so smiechom Lukovi ako keby som jeho mama a snažim sa mu vysvetlit čo je to menzes."A-Ale to nieje možne ved sme spolu spali a co ta krv na posteli"znova spanikaril a snažil sa mi vtlcť do hlavy že je niečo zle."Zlatko ked maš kramy je to všade,bud len rad že som ich dostala"začala som sa smiať a pozrela na Luka ktory bol totalne červeny a zahambeny."Ou som tupec"povedal a tentokrát sa už smial aj on."Idem sa umyť tak počkaj"povedala som a Luke ma potiahol za ruku."Bol by som rad keby tam idem s tebou"kusol si do pery a smutne zaklipkal očami."Fajn ak chceš pozerať na stekajucu krv z môjho tela okej"začala som sa smiať a Luke sa totalne zamračil."Tak to je fujkyy"povedal hlasom ako 40 ročna pipinka a mávol rukou ako afektovane americke teenky.Bolo to cute."Som žena tak sa s tym zmier"zasmiala som sa a Luke mi zo smiechom dal pusu na líco.Ako to vlastne medzi nami bude tera? Myslím že k nemu niečo cítim.Super znova zamilovaná.

Keď som vyšla zo sprchy Luke nebol v izbe takže som sa v klude mohla prezliecť a spratať to po našom večeri.Obliekla som si čierne legíny,volne tričko Nirvana a mohla som začať spratávať."Nechceš s tým pomôcť"prišiel Luke a jemne ma objal."Jasne nieje toho sice vela ale samej sa ki nechce"zasmiala som sa spolu s Lukom a začal mi pomáhať."Počuj ja ta včerajšia noc mrzí ma"povedal Luke a nachvýlu prestal s upratovaním a pozeral mi do očí."Ani nevieš ako neskutočne ma to mrzí nechcel som to takto"ospravedlnoval sa a stale mi pozeral do očí."Luke ale to sa stava..,"skočil mi do reči,podišiel bližšie a chytil ma za ruku."Cítim k tebe niečo viac a nechcel som ti to ukázať takto"povedal a sklopil zrak dolu."Moc premňa znamenáš a chcel som ti yo vyjadriť inak než opitý sa s tebou vyspať" stale pozeral dole a mrzelo ho to."Tak to vyjadri teraz"povedala som pričom pozrel hore a chytil ma za boky.Blížili sme sa k sebe a boli sme tak blízko že som citila jeho dych zrýchlovať.Vedela som k čomu dojde a tak som sa nebranila a naklonila som sa."Prepáčte že ruším ale za hodinu pride mama a.." vyrušil nás Calum a my sme od seba odskočili nič sa nestalo.Pozrela som na Luka a videla som že ho to dosť sralo."Diky Cal..."povedal Luke chytil ma za ruku a odišli sme z izby.Ja som si zobrala ešte pár vecí a Luke mna Ninu,Kiku odviezol domov."Zavolám ti ahoj"usmial sa Luke rozlúčil sa a dal mi pusu na líce.

Still Be Mine...Where stories live. Discover now