Part 7

105 7 2
                                    

"Si milá som rada že som do teba narazila"povedala ked sme sa dorozprávali a žmurkla okom.Je fajn rozpravali sme sa otom aky je Ash,Kristen sa mi predstavila a porozpravala o svojom živote a dokonca sa mi pochválila že ju Ash nikam nebráva.Vraj sa za nu hambí.Nedalo mi to a musela som mu to prísť vyčítať."Ash akoto že svoju sestru nikam nebrávaš je super!" povedala som nanho a začal sa smiať."Vždy ma strapní naposledy ma zhodila v Tescu na predavačku a padol som jej priamo do vystrihu."povedal a ja som vybuchla do smiechu načo všetci vybuchli tiež spolu somnou."Ash nabudúci výkrnd je tá party tak vás pozývam"odbočil od témy Calum a dal nam info kde a kedy ta party bude.Uprimne teším sa."A tvojou ulohou je že zobereš aj Kristen"žmurkol Cal na Asha a ja som mu dala 5."Haha fajn"povedal Ash a ja som sa v duchu tešila.Kristen je super baba a myslím že si budeme rozumieť.

O týžden neskôr.

Za ten tyžden sa toho dosť zmenilo.Viac som sa zblížila s Kristie a taktiež aj s Lukom.Mám pociť že sme si s Lukom viac a viac bližší.To ako sa namna pozerá ma vždy dostane na kolená.Každopádne Alice s Ashom sa dalu dokopy, v ten večer u Asha sa bozkávali a dali to do kopy.Som štastná aj za nich prajem im to.Ash je užasny chlapec a Alice tak isto skvela baba.Dokonalo sa doplnaju.A Nina a Mikey?Nič vidím že k sebe niečo cítia ale bráni im v tom tá osoba.Miley.Každopádne dnes je ta párty u Cala a ja znova nemám nič na seba.Ach ja chudinka."Vaneees niečo som našla je to top"kričala namna Kristie z izby zatial čo ja som sa malovala."Už idem"zakričala som a utekala za ňou do izby."Wow to je mega"otvorila som usta a čumela na to jak blbá.Boli to čierne šaty do áčka a na vrchu mali nápis "Punk Princess" boli užasne.Schmatla som šaty,čierne silonky,martensy a outfit bol na svete."Ja ta milujem Dakujem!"skočila som na Kristen a objala ju.

"Jupíí sme tu"zakričala Kristie a Alice a Nina len prikivovali.Prišli sme dovnutra kde nas už čakal Calum spolu s chalanmi a jednym neznámim.Všetci sme sa predstavili a Calum nás zoznámil s neznámim chlapcom."Takže toto je Jai Brooks z Janoskians ma tu aj dvojča Luka tak si ich nepomilte"predstavil ho a začal sa smiať načo mu Jai pobuchal po pleci.Všetki sme ho pozdravili a objali.Do oka mu padla Kristen ktora už od začiatku nanho zazerala s otvorenou pusou.Ako malá ale je moja."Jai ma zavolal tancovat wuu"povedala a už sa vrtela s Jaiom.To sa dalo čakať."Ahoj zlato chybala si mi zu hladal som ťa"povedal Luke ktorý ma ovjal zozadu a privítal milým úsmevom ktorý som mu následne opätovala.

Still Be Mine...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang