8.What's happening??

96 7 0
                                    

„Luke čo to robíš?“ spýtala som sa Luka ktorý bol trochu pod vplivom a bozkával mi krk. “To čo som chcel urobiť už dlho“ povedal a urobil mi cucflek čo ma vzrušilo ale ovládla som sa. “Ale sme v strede párty“ povedala som  načo zareagoval a odnášal ma do spálne a zamkol .Položil ma na posteľ a zatáckal sa. Nemal v sebe toho vela ale už ho trochu táckalo. Ked ma položil zobral zo stola šampánske a vodku ktoré tam boli. Super kombinácia ale čo už. Nalial nám a totálne sme sa opili. Posledné čo si pamätám bolo že ma Luke vyzliekal.

Ráno som sa zobudila a totálne ma bolela hlava. Bola som zmätená pretože som si  nič  nepamätala. Chcela som si sadnúť ked som zistila že som nahá a vedla mňa leží nahý Luke. Vystrašená som sa ho snažila zobudiť a nakoniec sa mi to aj podarilo. “Čo sa deje?! Au“ prudko vstal  a chytil sa za hlavu.“ Luke! čo sa včera kurva stalo??“ skríkla som na Luka a ten si všimol že sme vedla seba uplne nahý. “Ja-ja neviem asi sme niečo vypili a ..“povedal Luke a zasekol sa ked zbadal dve flašky na zemi. “Ja-Ja nechcel som nebolo to plánované“ ospravedlnoval sa Luke a začal panikáriť ked v tom vošli do izby Jai aj s Kristie. “Ale ahooj hrdličky čo sa tu v noci dialo bolo to počuť až dole“ zasmial sa Jai a mrkol na mňa očkom zatial čo Kristie mi začala tlieskať a naznačila že ona mala včera drsnú noc taktiež. Super .Luke začal panikáriť a vysvetloval im že to bolo omylom a pod vplyvom. Zatial čo Luke im všetko vysvetlil a poslal ich preč, prišlo mi zle a utekala som na záchod. Inokedy by som si myslela že je to z alkoholu ale kedže sa v noci stalo toho viac, bola som vystrašená. Luke si všimol že mi je zle tak prišiel za mňou. “Si okey?“ spýtal sa a pohladil ma po chrbte .Bolo mi dosť zle a bolelo ma brucho ako nikdy pred tým. “Nie“ povedala som  a Luke na mňa zhrozene pozrel .“Vanes preboha!“ vykríkol Luke a ukázal na mňa. Pozrela som sa na seba .Zostalo mi zle ked som videla pod sebou velkú kaluž krvi.

Still Be Mine...Where stories live. Discover now