"Pííííp" ráno ma zobudil nepríjemný zvuk budíka.Vstala som umyla sa,namalovala a narade ma čakal najjhoší prvý deň v novej škole,fakt sa "teším".Ked už som bola nachystaná mohla som vyraziť."Držím ti palce to zvládneš zlatko" utešila ma mama ked som vychádzala z auta."Dakujem mami" povedala som a z trémou otvorila dvere auta......."Ahojte moje meno je Vanesa mám 17 a som tu nová" povedala som hned ked som vošla do triedy aj s učitelkou ktorú som stretla na chodbe.Zhodou okolností to bola moja triedna.Vyzerala byť milá ale nikdy neviete čo sa z nej može stať."Ták deti dúfam že sa skamarátite" povedala a ukázala mi miesto kde budem sediet.Na mojom mieste bolo vedla mna samozrejme dievča.Mala nádherný vyčesaný cop do hora a bola bruneta.Jej make-up bol dokonalý a nemala žiadne akné.Bola skrátka dokonalo upravená."Ahoj kludne si sadni ja nehryziem" povedala a jemne sa zasmiala."Moje meno je Alice rada ta spoznávam spolusediaca"povedala a znova sa zasmiala."Ahoj moje meno je .." nestihla som dopovedať pretože ma prerušila učitelka."Táákže žiaci pokračujeme v rovniciach..." povedala učitelka dačo o rovniciach ale ja som sa radšej rozprávala s Alice."Ja viem si Vanesa nemusíš sa predstavovať povedala si to na začiatku" pošepkala mi a začala sa smiať.Celú hodinu sme sa s Alice nadalej rozprávali a ona mi hovorila kto je kto.Takže prvý den bol fajn uvidíme aké budu tie dalšie.
"Mama som domáá" zakričala som do prázdneho domu.Na chladničke som videla odkaz "Ahoj zlatko ja a Nina sme išly povibavovať ešte dáke veci na úrad takže sa najedz a nauč dojdeme o 4 chod sa zatial prejsť po meste posielam pusu".Super sama doma takže sa prezlečem a pôjdem do miestneho Starbucks.Namalovala som sa a vyrazila do ulíc.
Káva tu je rovnaká ako v LA.Niekedy mi to mesto dosť chýba ale nevadí zmena je život.Ked som dopila išla som vyhodiť kelímok do koša ked v tom domna narazil nejaký chalan a komplet ma oblial s kapučínom."Panebože prepáč ukáž utrem ťa" povedal milo a ospravedlnujúco chlapec."Nie to je v pohode je to starý sveter" povedala som a usmiala sa."Ja naozaj prepáč ja som Luke..Luke Hemmings".Počkať ten Luke? ten čo má tu skupinu 5 of winter? ani nepoznám ten názov."A-Hoj ahm ja som Vanesa " predstavila som sa aj ja a on sa namna usmial...
ESTÁS LEYENDO
Still Be Mine...
FanficLuke a Vanesa sa stretnú náhodne ale ich láska sa stane osudnou... Ich story sa začína v Aus ked sa tam Vanesa presťahuje.Luke a Vanesa sa stretli jedného dna a bola to náhoda.A však v tejto láske nastanú komplikácie.Druhá osoba. Zostanú spolu? aleb...