What the hell? 10.

79 7 2
                                    

"Dobré Ráno" kričala namna Nina ked som ako tak vstala.Bol týžden takže bola Nina vstala skôr ako ja.Áno take ironické ale pravdivé.V toto ráno sa mi neskutočne nechcelo ísť do školy a niečo mi stále radilo nechod tam.Myslím že to bol môj unaveny mozog ktory chcel dalej spať.Musela som tam ísť tak či tak takže som zašla do kupelne a urobila zo seba niečo čo bude vyzerať akočlovek a nie ako mrtvola.Do školy som si obliekla čierne nohavice,čierne convers a čierne tričko Ramones.Skrátka all black.Keď som už bola hotov mama nás zaviezla do toho ustavu a odprevadila nás."Tak učte sa a čaute" pozdravila a už odchadzala preč.Po ceste do školy som videla Kristie a Jaia držať sa za ruku a šli smerom kumne.Od toho večierka prešli 2 týždne kolko vlastne spolu aj chodia.Zlaté."Ahooj Ness"prišla kumne Kristie a spravili sme náš tradičný pozdrav s dvoma bradami pri ktorom sa na nás vždy niekto pozera ako na zjavenie.Ani sa nečudujem naše double chin nikoho neokuzlia.Teda na Jaia to očividne zapôsobilo."Ahoj Vanes tak čo ako?" spýtal sa ma zdvorilo Jai pričom sa znova pozeral na Kristie."No vlastne mám sa fajn a čo ty?" spýtala som sa nas5 ale márne.Jai sa už pozkával s Kristie."Ahm nebudem vás rušiť tak čaute" pozdravila som a nenápadne som sa snažila odkráčať ked v tom som narazila do Luka."Wow my sa asi inak už stretnúť asi nedokážeme však?" zasmial sa Luke ked som donho znova narazila a objal ma na privýtanie."Pod zamnou"potiahol ma Luke do sklepu(neviem jak je to po Slovensky :D).Prišli sme dnu a Luke ma oprel o stenu.Stále sa mi pozeral do očí čo mi vyhovovalo mala som potom krásny výhlad na jeho dokonale oči."Ty mi tak chýbaš každý den" povedal a jemne sa kusol do pery čo ma prinútilo priblížiť sa k nemu a dať mu konečne pusu.Už som bola pri nom ked zrazu niekto vletel do vnutra a vyrušil nás.Vol to vysoký chlap ktorý mal na sebe kombinezu a bol mo dosť povedomý ale až ked som sa lepšie zahladela bolo mi jasné kto to je."T-Tati?!" spýtala som sa celá rozklepana a prekvapená."Vanesa! zlatko konečne som ta našiel" zkrýkol otec a objal ma...

So Guys nová časť ja viem je o ničom a asi aj s chybami ale píšem to na telefone tak ma ospravedlnte :D Užite si časť :)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 22, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Still Be Mine...Onde histórias criam vida. Descubra agora