Masallar hep 'bir varmış bir yokmuş' diye başlar. Benim masalım bir değil bin yokmuş diye başlar. Çünkü ben hiç var olana sahip olmadım. Hep hayaller, sahtelikler doldurdu benim masalımı. Masalda prenses olur, prens olur, kötü karakterler olur. Benim masalımda prenses değildim ben. Belki de kül kedisinin sadece külüydüm. Prensim ise... Bir Azraildi.
Severdim küçükken masalları. Hoşuma giderdi prens ve prensesin kavuşması. Hoşuma giderdi mutlu sonlar. Ama dedim ya; küçükken severdim. Artık hiçbir masalın bir önemi kalmadı. Kendi masalımda prenses olamıyorsam bu masal benim için önemsizdi.
"Benim masalım da prenses olamıyorsam bu masal neden var?" diye fısıldadım aklımdan geçenleri. Sarhoş değildim. Ama çok içmiştim. Aklımda dönüp duran tek şey masallardı. Kulağıma bu masalları fısıldayan ise annemdi. Kaybettiğim annem...
"Bir varmış bin yokmuş..."
Diye başladım masalıma. Sonunu düşünmeden. Acısını hissetmeden.
"Kendi masalında prenses olamayan bir kız varmış. Önceden minik mutluluğun tohumlarını hissederken huzurluymuş. Ailesi eksikmiş ama yine de mutluymuş. Ta ki o güne kadar..."
Durdum. Masalımın devamını anlatmaya korktum. Sonra bana o fısıldadı. Öyle bir şey söyledi ki acıdan kıvranan, yokluğunu düşünüp hissettiğim kalbim tekrar canlandı. Öyle bir şey söyledi ki ben uzun zaman sonra ilk kez birine inandım.
"Senin masalında seni prenses yapmadan gitmeyeceğim." dedi. Sonra kendi masalıma devam etti. "Bir varmış bin yokmuş. Uzak diyarlarda yaşayan güzeller güzeli bir kız varmış. Bu güzeller güzeli kızın kalbi hiçte göründüğü gibi mutlu değilmiş. Çünkü bir gün onu biri bulmuş. Canını çok acıtmış. O adam onun bildiği yalanıymış. İşte o an anlamış prenses bütün doğruları. Şatosunu terk edip gitmiş. Herkesi arkasında bırakmış. Koşmuş koşmuş koşmuş... Dağları denizleri aşmış. Başka bir şatonun bir köşesine oturup kalmış. Ama bilmiyormuş o şatonun ne kadar karanlık bir yer olduğunu. O sadece dinlenmek istemiş çünkü. Sonra yanına Azrail gelmiş. Onun Azrail olduğunu bilmiyormuş. Prens olduğunu düşünmüş. Çünkü çok yakışıklı ve çok kaslı bir adammış."
"Hey!" diye uyardım onu.
"Yalan mı?" dedi gülerek. Sonra devam etti. "Uzun vakit geçirmişler. Azrail bir gerçeği bildiği için kızı yanında tutmak istemiş hep. Onun canını yakmak istemiş. Çünkü çok eskiden o prensesin babası Azrail'in canını yakmış. Ama Azrail söz vermiş aynısını ona yapacağına. Gel zaman git zaman... Azrail ne kadar kararlı olsa da kızın canını yakmaya... Bunu başaramamış. Prenses bazen Azrail'in aklını karıştırmış. Ona bazen prens olduğunu hatırlatmaya çalışmış ama Azrail buna kanmak istememiş. Sonra bir gün prenses Azrail'e onu sevdiğini söylemiş. Her şey değişmiş o anda. Bütün düşünceler, kötülükler... Değişmiş işte. Bir bütün olmuşlar o gece. O gezegene birlikte olduklarını kanıtlamışlar. Kanıtlamışlar ama masal bu şekilde bitmemiş. Bir gün prensesin çok sevdiği biri ölmüş."
Gözlerimden akan yaşları hissetmiyordum. Ama canımı acıttığını biliyordum. Dudaklarımı ısırdım. Nefesimi tuttum. Sesli ağlamak istemiyordum. O devam etti masalıma. "Canı çok yanmış prensesin. O da gitmek istemiş onun peşinden. Bir yol varmış aslında gitmek için. Onu denemiş. Ama olmamış. Gitmeyi bile becerememiş. Azrail onu tekrar yanına almak istemiş ama prenses her şeyden vazgeçmiş. Sonra-"
"Sus," dedim hıçkırırken. "Devamını dinlemek istemiyorum." Cevap vermedi ama masala devam da etmedi. Gözümden akan yaşları hızla sildim.
Bugün 09.08.2021
Bugün bir söz veriyorum. Bundan sonra tek bir gözyaşı dahi dökmeyeceğim.
Fakat tek söz veren ben değildim.
"09.08.2021. Bugün sana söz veriyorum. Seni kendi masalında prenses yapacağım." dedi. Uykunun kollarındayken mırıldandım.
"Sen de prensim olacak mısın?"
Tam emin değilim ne dediğinin. Kulaklarım çınlarken zor duymuştum.
"Ben çoktan prensin oldum."
🍷
YAKINDA 🦂
💎
Merhabalar merhabalar...
Burada olmayı o kadar özledim ki...
Siyah'ı ve sizi çok özledim yaa...
Acı dolu bir geçmişi geride bıraktık. Şimdi sıra gelecekte.
Fakat bu gelecekte de acı olacak. Sevgi olacak. Hüzün, kıskançlık, yeni aşklar, ölümler...
Hatta intikam olacak, ki zaten intikam asıl konumuz ^^
Tanıtımı yayınladık sırada diğer bölümler var...
Umarım her şey gönlümüzce olur.
Siyah 2'ye hepiniz hoş geldiniz.
Onlar sizi özledi,
Ya siz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH 2
Teen Fiction(Siyah'ın 2. kitabıdır!!) Bugün 09.08.2021 Bugün bir söz veriyorum. Bundan sonra tek bir gözyaşı dahi dökmeyeceğim. Fakat tek söz veren ben değildim. "09.08.2021. Bugün sana söz veriyorum. Seni kendi masalında prenses yapacağım." dedi. Uykunun koll...