N/T pOv .
ئەمڕۆ ڕۆژێکی هیلاک کەر بوو جەستەم هەمووی ئازاری هەیە سەڕەڕای ئەم شتانەش هێشتا دڵم لای ئەوانە ئەبێ خۆم لەم جۆرە ژیانە ڕابێنم! خەو لە چاوەکانم تۆراوە ئۆهـ دەرگای ژوورەکەم بە هێمنی کرایەوە خۆم تێک نەدا وا خۆم دەرخست کە خەوتوم ئەوەندەم زانی کەسێک لە تەنیشیم پاڵ کەوت زۆر هەستم بە ترس کرد بەڵام بۆ درۆ بکەم ترس لێدانەکانی دڵمی خێرا ترو خێرا تر دەکرد دەستێکی قورس کەمەرەکانمی توند گرتویستم هەستمەوە باڵام دەنگێک بە هێمنی بە گوێکانمی چرپاندتایهیۆنگ:مەترسە منم!
ن/ت:تای!! چیی دەکەی؟
تایهیۆنگ:تەنیا دەمەوێ بخەوم و هیچی تر
ن/ت: خەوتن؟ لە تەنیشت من وە دەستەکانیشت لەسەر کەمەرم داناوە!!
تایهیۆنگ:نەکا بترسی
ن/ت:من هەرگیز ناترسم
تایهیۆنگ:نا هەستەکانم هەڵە ناکەن تۆ دەترسی وایە؟
ن/ت:حەقی خۆمە کە بترسم!
تایهیۆنگ:ئەمە باش بزانە هەرگیز ڕەفتاری هەڵە لەمنەوە نابینی بەرامبەر بەتۆ وە دەی خەوم دێت چاوەکانت دابخەو بخەوە!
ن/ت:تایی من بەم جۆرە خەوم لێ ناکەوێ
تایهیۆنگ:ئهمم هەوڵ دە بخەوی چونکە من نە لەم ژوورە دەڕۆم وە نە دەستیشم لا دەبەم
ن/ت:تای ئەی ئەگەر بەیانی هیونجین ئێمەی بینی؟ ئەو کاتە بە هەڵە بیر دەکاتەوە!
تایهیۆنگ: نا بەهەڵە بیر ناکەتەوە تۆ بەس بخەوەو خەمی هیچ شتێکت نەبێت
ن/ت:ئای لە دەست تۆۆ
———-N/T. Pov———-
پەپولەکانی سکم هەمویان کەوتنە جوڵە ئەمە چ هەستێکە؟ ئاخۆ ئەبێ هۆکارەکەی چیی بێت تاکە هیوام لە ئێستادا ئەوەیە بەیانی هیونجین ئێمە بەم جۆرە نەبینێت و هیچی ترر ، ڕاستیەکەی بڵێم ئاوا زۆر ئاسودە تررم هەست بە هیچ ناخۆشیەک و ترسێک ناکەم! مەگەر ئەکرێ وا نەبێت؟ بەرە بەرە خەو چاوەکانمی بۆخۆی ئەبرد..
-بەیانی✨-
خۆر دزەی کردە ژوورەکە باڵندەکان ئاوازی بەیانیان دەچڕی بۆنی باران لە پەنجەرەکەوە دەهاتە ژوورەوە وەک ئەوە وابو تازە باران کۆتای پێ هاتبێت و ڕۆژ بە خێرای کاری خۆی ئەمجام دابێت وە بینینی کەسە دڵ خوازەکەت لە تەنیشتت خەو بردبێتیەوە ئەمە ئەکرێ لە خەیاڵە هەرگیز نەهاتوە دیەکان نەبێت؟ نا ئەمە واقعیەتی ئێستای منە ، هەر بە کردنەوەی چاوەکانم ئەو ورچە خەواڵوەی بەرامبەرمم بینی بەجۆرێک سەیرم دەکرد وەک ئەوەی بڵێی یەکەم جارمە لە ژیانم مرۆڤ ببینم خەیاڵەکان کۆتاییان نییە و ناشبێت.....!
بە خێرای لەسەر جێگاکەم هەڵسام لە بیرم هاتەوە گەر هیونجین بیبینێت ئەوە چ ئەقەومێ خێرا چووم حەمامێکم کردو جلێکم پۆشی و نانی بەیانیم ئامادە کرد وە بانگی تایهیۆنگ و هیونجینیشم کرد
YOU ARE READING
شـەقـام||
Fanfictionکچێک کە دایکی سۆزانیە و هیچ گرنگی پێ نادا نازانێ باوکی کێیە و چیی بووە! کچێکی ناخ ڕووخاو تەنها! ئاخۆ کێ لێی تێ ئەگا! شوێنە ئارامەکەی سەر شەقامەکانە بەڵام سەڕەڕای ئەمانە کۆڵی نەدا ئەو چیرۆکە هەموو بیرۆکەکەی دەگەڕێنمەوە لۆ خۆم بردنی بە هەموو شێوەک ق...