10

2.9K 244 121
                                    


Mir Han'ın annesini tam sakinleştirecekken Mirza sürekli araya giriyordu, tekrar başa dönüyorduk.

"Günseli, ben Mir Han hastalandı derk-"

"Alıştıra alıştıra söyle!"

Sıçacaktım şimdi ağzına ha!

"Balık ol-"

"Bak annem güçlü kadındır, yumuşatmana gerek yok direkt söyle gitsin!"

Şimdi Mirza'nın üzerine atlayacak, saç tellerini tek tek yolacaktım!

Günseli, Mirza'nın koluna vurdu açıklayamadığım için telaşlıydı hâlâ. Kaç yaşında olursa olsun, ismiyle hitap edilmesini severdi.

Annemle yakınlardı, aslında tüm aile birbirine yakın sayılırdı ama ben ve abim, Mir Han ve Mirzayla yakın değildik. Çok nadir, davetlerde bir araya gelirdik o kadardı.

Çocukluğumuzu saymazsak ki Mir Han çoğunu hatırlamıyordu bile.

"Eliza, Han'ın telefonu kapalı. Sen de hastalandı demişsin Mirza'ya. Lütfen düzgünce anlatır mısın?"

Kafamla onayladığımda Mirza ağzını açmıştı ki Günseli eliyle ağzını sıkıca kapatmıştı. Normal bir şekilde bana dönmüştü.

"Devam et sen tatlım."

"Balık olan Mir hastalandı demiştim, yanlış anlaşılmış."

Akvaryuma baktıklarında Mirza kalkıp balıkların yanına gitti.

"Hangisi abim?"

Günseli gülümseyerek ayağa kalktı.

"Sanırım, ölmüş olan."

Kaşlarımı çatıp Mir'in kuyruğundan ittirdim biraz. Hadi ama! Ölmüş olamazsın!

"Ölmedi, hasta sadece iyileşecek."

Günseli yanıma gelip koluma dokundu. Bana sıkıca sarıldı.

"Eliza, çok tatlısın. Çocukken de böyleydin."

Ayrıldığımızda yanağıma dokundu.

"Annene selamlarımı ilet olur mu?"

Kafamla onayladığımda gittiler. Annemi benden çok görüyordu, muhtemelen kendi selamını, kendisi iletecekti.

Mir Han'a mesaj atmalıydım.

Eliza: Mir Han?

Mesajım tek tikti. Beni engellediğini düşünüyordum artık ama profil fotoğrafı duruyordu.

Üzerimi değiştirip fotoğraf çekildim.

@elizameykap: Bebeğim sen böyle her şeye süslenecek misin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@elizameykap: Bebeğim sen böyle her şeye süslenecek misin?

@elizanınpoposu: Aşkım kıyafetleri bulamıyorum.

ELİZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin