Izuku
I przytulił mnie . A ja bez zastanowienia odwzajemniłem jego uścisk.-Deku... przecież jutro wyjeżdżamy na farme...-powiedział blondyn.
-Tak i co z tym?-Spytałem ponieważ nie wiedziałem o co mu chodzi.-
-Jak jutro wyjeżdżamy to czemu on a została na noc?-Spytał czerwonooki.
-Już sie spakowała a jutro tylko skoczy po walizkę.-Powiedziałem.
-Okej...-
Pięć godzin póżniej: Gdy chłopaki już spali.
Uraraka
Nie mogłam spać spałam z trzy godziny a potem nie mogłam dalej iść spać. Cały czas myślałam czy powiedzieć deku o tym że też mam druga połówkę czy nie, chociaż powiedział mi o swoim związku czułam że cos będzie nie tak jak mu to powiem ale nie wiedziałam co. Nie mogłam przestać o tym myśleć o po drugie nie wiedziałam czy spodoba sie to mojej drugiej połówce.
Rano
Izuku
Wstałem o piątej bo o siódmej mieliśmy lot na farmę, więc postanowiłem już wstać, ale był jeden problem bo Kacchan przytulił się do mnie i nie chciał puścić.
-Nie idź... jeszcze tylko parę minut... proszę-Błagał mnie blondyn. Chociaż wiedział że nie umiem mu odmówić, byłem do tego zmuszony.
-Kacchan musze iść puść mnie-Odpowiedziałem w tym samym czasie próbując się u wyrwać.
-Nie...-Odpowiedział ciągle w połowie śpiący Blondyn.
-Kacchan... prosze puść mnie-Nie dawałem za wygraną bo czas uciekał.
-Jak mnie puścisz to usiądę obok ciebie w samolocie zamiast obok Uraraki i Iidy.-Powiedziałem a sekundę po tym jak skończyłem Czerwonooki odrazu mnie puścił.
A ja poszłem do łazienki sie przebrać, założyłem na siebie białą koszulkę dresowe spodnie i wziołem z szafy jakąś bluze Kacchana i następnie założyłem ją na siebie, a potem wyszełem z łazienki. Następnie poszlem do mojego pokoju w którym spała Uraraka żeby ją obudzić.
-Uraraka wstawaj bo sie spóźnimy sie na zbiórkę!-Wykrzyczałem a Uraraka odrazu zakryła się kołudrą
________________________________________________________________________________
Cześć!
Na początku chciałam przeprosić za moją nieaktywność ale nie umiałam znaleść na to czasu bardzo was przepraszam. Nie pamiętam kiedy mają być rozdziały ale postaram sie je wstawiać w te dni w które miały sie pojawiać.
326 słów
Miłego Dzionka Bayooo!!!
________________________________________________________________________________
CZYTASZ
Niesamowita Przyjaźń [BakuDeku]
Short StoryTo moja pierwsza książka na wattpadzie, więc pewnie nie przypadnie wam do gustu, ale nadal mam skrytą nadzieje że sie spodoba.