Új reggel,új nap,új lehetőségekMa egész korán keltem,már 7.57-kor ébren voltam.Az ágyból pedig 8.30-kor keltem ki,úgy véglegesen,ugyanis kerestem azt a számot,amit tegnap hallottam a rádióban.Meg is lett,és már reggel rongyosra hallgattam.A refrént már kívülről tudom.Anya szerencsére még aludt,mikor kikeltem az ágyból,ezért nyugodtan tudtam készülődni,ugyanis ma megyünk Pestre a barátnőmhöz,mert valami hatalmas dolgot akar mutatni,amit nem lehet messengeren átküldeni.Elmentem először futni,de azért anyunak hagytam egy kis cetlit,amire azt írtam,"Elmentem futni,a lokátorom be van kapcsolva,úgyhogy végig tudod nézni az útvonalam"kicsit hosszú,de anya szereti ha mindent részletesen elmondok neki.Eljöttem kocogni,már félúton voltam,amikor találkoztam egy sráccal.Ő is futott,de neki egy zöld kendő volt a fején,a haja alatt,mint egy fejpánt,és egy napszeüveg,ami kicsit fura volt,hiszen az erdőben végig árnyék volt.De ennek nem is szenteltem akkora figyelmet,mert amint észrevettem,nekem szaladt,és elestünk mind a ketten.Ekkor leesett a napszemüvege,és megláttam azt a két gyönyörű szemet,ahogy engem néznek.Egyből az jutott eszembe ami neki,vagyis gondolom,hogy bocsánatot kértem,mert eltörtem a szemüvegét.Egyből felpattant,és nagyon sokszor bocsánatot kért.
-Úr isten ne haragudj.Nagyon figyelmetlen vagyok.-mondta,miközben a szeme egy kicsit a fehér trikóm felé tévedt,amit szerencsésen át is izzadtam.Hát igen,lehet kellett volna vennem egy melltartót reggel.De hát ebbe a parkba soha nem jár senki
-khm khmmm-ott nincsen szemem-köhögtem,hogy észrevegye magát
-jajj neharagudj,csak hát mégis férfiból vagyok éss-kezdte volna el
-igen értem-szakítottam félbe
-amúgy nem ismersz fel?-kérdezte
-neem,fogalmam sincs hogy ki vagy-amint ezt kimondtam láttam rajta hogy megkönnyebbült
-Akkor bemutatkozok,Ati vagyok-nyújtotta a kezét
-Anna-fogtam vele kezet
-hmm nagyon szép neved van-dícsérte a nevem
-köszönöm szépen-köszöntem meg,amikor is Ati gondolt egyet,majd elköszönt
-Figyelj Anna,örültem a találkozásnak,majd még találkozunk,holnap még a nagyszüleimnél leszek,ha ráérek még jönni fogok futni,de most viszont mennem kell,szia-Hadarta el,majd megölelt.
Nem tudtam mit csinálni,ezért visszaöleltem,amikor is megcsapott az a tömény jó illat
-Jólvan Ati,én is nagyon örültem,remélem még holnap találkozunk,további jó futást,szia-öleltem meg ezúttal én,és mikor elengedtük egymást,én futottam tovább,majd ő is elindult a másik irányba.
Este még ő járt a fejembenés nem tudtam eldönteni hogy miért.Nagyon helyes volt,az tény,de nem tudnék vele összejönni.Vagyis gondolom.Amúgy most gondolkozom,hogy amikor megöleltem,nagyon jó illata volt,tény,de egyben éreztem rajta egy minimális cigi "szagot" is.Tehát ha cigizik,hogy bír futni?Van olyan ismerősöm aki cigizik,és nem tud lefutni kb 5 métert.Köztük én sem...Na mindegy,lehet csak a mamája,vagy valaki a környezetében,de persze az sem baj,ha ő cigizik,nemítélem el.Sőt.Ha komolyabbra fordul a dolog,vehet nekem a cigit.Amíg gondolkodtam,észrevettem,hogy 13:37,és ma még nem ettem.De nem is voltam éhes.Nagy nehezen rávettem magam hogy egyek,de csak egy görög salit tudtam magamba erőszakolni,meg egy fél liter vizet.
-Anyaaaa-kiabáltam le neki a pincébe
-Igen Anna?-kérdezett vissza
-Hozol nekem fagyit?-kértem meg,mert halálra untam magam,és jó dolognak tűnt az unalomevés.
-Persze,milyet kérsz?Van epres,vani...-kezdte sorolni
-EPRESET-vágtam rá egyből
-Jó jó-indult fel-de becsüld meg,mert miattad elnyomtam az utolsó szál cigimet-közölte
-ja hogy már ennyire utálsz hogy nélkülem cigizel,aha,értem a célzásokat.Jólvan-játszottam a sértődöttet
Na ne idegesíts.Inkább hozz nekem egy 10-es packot-adta ki az utasítást
-jólvan na,indulok...Hol a kocsikulcs?-kérdeztem
-a tiéddel menj!-dobta nekem a cuki kis bézs szőrös kulcstartómat,amin lifegett a gyönyörűszép szerelmem kulcsa.Egy hófehér,matt mustangé.Kulcs az álmaimhoz.Mindig is mustangot akartam.12 évesen ültem először mustangban,és szerelmes lettem.Jogsira meg is kaptam.
Beültem a kocsiba,benyomtam valamit spotifyon,és rögtön az első szám után reklám.Komolyan mondom egyszer előfizetek prémiumra.
Elmentem,és szerencsém volt,mert volt nálam személyi,ugyanis tegnap töltöttem a 18-at.Jeeej.Megvettem anyának,illetve magamnak a cigit,és elindultam haza.
Megfürödtem,mert szerintem már megérdemlek egy jó órás fürdőzést.Végül egy kellemes óra után,vörös szemekkel rohantam fel a szobámba,mert nem bírtam visszatartani a könnyeim.Eszembe jutottak a régi emlékek,amikor apa velünk volt.Tesómmal nagyon sokat nevettünk,és minden jó volt.Soha nem vesztünk össze,és sokkal szorosabb volt a kapcsolatunk.
Megnyugodtam szépen lassan,gyújtottam 3 gyertyát,feltettem,egy arcmaszkot,és elkezdtem sorozatot nézni.Be is aludtam rajta.Nem tudom miért,de a sírás nagyon kimerítő tud lenni.
YOU ARE READING
Én és az Ő zűrős élete (Azahriah/Paul street ff)
Fanfictionhelloka! Ez a könyv inkább Atiról fog szólni,és a hírnév adta zűrökről,remélem tetszeni fog,jó olvasást,avagy ahogy Ati mondaná,Jó borzongást! <3 !!!A TÖRTÉNET KITALÁLT SZITUÁCIÓKAT ÍR LE!!!