nem lesz köztünk semmi több

259 13 2
                                    

~Kiengedte a vizet a kádba,és elkezdtünk fürdeni.Megfürödtünk,kimentünk a szobába,és kiskifli-nagykifliben elaludtunk.~

Reggel van.Ati sehol,csak egy női nevetést hallottam a másik szobából.Eléggé meglepődtem,úgyhogy fogtam magam,felvettem Ati egyik pólóját,és átmentem oda,ahonnan a hang jött.

-Jóreggelt szerelmem-pattant fel Ati a kanapéról amikor észrevette hogy bementem a szobába.Odajött,és megcsókolt,a lány pedig nagy szemekkel nézett minket.Így már sokkal szimptakisuabb volt.

-Jóreggelt-öleltem meg

-Szia,Luna vagyok-állt fel a lány.Odajött hozzám,és kezet fogtunk

-Szia,Anna.Ati barátnője-mutatkoztam be

-Igen tudom,Ati már nagyon sokat beszélt rólad.Én amúgy a legjobb lány barátja vagyok.De ne aggódj,nem lesz köztünk semmi több.-nyugtatott meg.

Ati visszaült Lunával a kanapéra,én pedig beleültem Ati ölébe.

-Szóval mi volt a téma?Miről maradtam le?-kérdeztem Atitól

-Annyi volt hogy Luna megy ki Mallorcára,és meghívott minket,ugyhogy megyünk vele.Persze csak ha szeretnéd-közölte Ati,nekem pedig felcsillant a szemem.Kicsike korom óta szeretnék kijutni,de sajnos soha sem álltunk olyan helyzetben,hogy kimehessünk.Néha nekem nem volt kedvem,vagy apának kellett nagyon sokat dolgoznia.Olyan is volt,hogy tesóm nem maradhatott ki a suliból.Itt volt az alkalom,nekem pedig nagyon tetszett.Ugrálva. sikítozva fogadtam el a meghívást.Az viszont nem tetszett,hogy ott lesz egy számomra tök idegen leányzó.Nem azt mondom hogy Atinak ne legyenek lány barátai,de egy ilyen Pollás sztori után,nem vagyok benne totálisan biztos,hogy ennek a lánynak nincsenek hátsó szándékai.

-igenigenigen-fogadtam el,a feljebb említett módon a meghívást.

-Jólvan csajszi,nyugi-nyugtatott Luna,és egyből szimpibb lett.Luna estig ott volt,és nem mondom,volt egy pár olyan mozdulata ami kicsit elkapta a tekintetem,de betudtam annak hogy paranoiás vgyok,vagy a féltékenységem generálja belém az ilyen dolgokat,vagy már-már beképzelem.Elmúlt a nap,és Luna egészen este kilencig volt.Elment,mi pedig fáradtan dőltünk le a kanapéra,miután kikisértük őt az ajtóig.Amikor megölelte Atit,bennem megint feljött az összes féltékenység.Eszembe jutott,mi lenne ha Polla ölelné meg,és mérges lettem.Ez az egész estémre kihatott.Már ami hátra volt belőle.

-Na,ki vele.Mi a baj?-nézett rám Ati a kanapén ülve.

-Nincsen semmi-tagadtam a tagadhatatlant.

-De igen,látom hogy van valami.-erősködött.

-Jó oké.Hagyjuk-álltam fel,majd indultam a konyhába,hogy igyak egy narancslevet.Ati utánam jött,és nekidőlt a pultnak.

-Tudom hogy féltékeny vagy Lunára.Ne legyél.Kicsi korom óta ismerem.Együtt voltunk,még oviban,azután kilencedikben.Ő akkor már nem járt suiba,és nagyon sok utálatot kapott.Megbeszéltük hogy ez így nem lesz jó,és szakítottunk.Soha nem volt rossz a kapcsolatunk,ezért beszélünk a mai napig.Nincs miért aggódnod.-Mondta el,még mindig a pultnak dőlve.

-Oksi-kortyoltam bele az italomba.-Van valami újdonság a zenéiddel?

-Ami a dalszövegeket illeti,nincsen ötletem,ami pedig a zenekart,most úgy néz ki felveszünk egy fiatal srcot,gitárosnak.Apával már egy ideje beszélget,ő pedig folyamatosan küldi nekem tovább a videókat,és eléggé tehetséges a srác.Először még csak háttérben lesz,hogy egyszerre több gitár is szóljon,aztán amikor mondjuk Fészek nem tud jönni,akkor ő lesz egyedül.-Mondta el,és közben töltött magának egy pohár vizet.

-Aztaa,mikor találkozhatok vele?-Ültem a pultra

-Ajjaj,nagyon kis kíváncsi vagy-állt elém,és nekitámaszkodott két kezével a pult szélének

-Mint a barátnőd,szeretném tudni kivel fogsz együtt dolgozni.Szerintem egy fiatal srácot nem kell előlem eltitkolnod-dőltem hátra,hogy azért érezze,nem kap meg ilyen könnyen egy ilyen Lunás nap után

-Holnap ha minden igaz találkozok vele.Nem akarom áthívni,úgyhogy én megyek Tiszafüredre,ott találkozok vele.Ott lakik nagynéném,úgyhogy nála fogok aludni.-állt el előlem,és töltött magának még vizet a poharába.Én ennek hallatán lepattantam a pultról,lecsaptam a pultra a poharam,berohantam a szobába,feltettem a bőröndömet az ágyra,és elkezdtem bepakolni a cuccom.Konkrétan kiszedtem a szekrényből,és belebasztam a bőröndbe.Nehezen,de vissza bírtam tartani a könnyeim,amíg egyedül voltam.Már az utolsó ruhákat dobtam be a bőröndbe,mikor elnéztem az ajtó felé,és Atit láttam,öldbe font karral,és engem nézett.

-Nem szereted a meglepetéseket igaz?-kérdezte,még mindig az ajtóban állva

-De,képzeld el.Szeretem őket.Egy dolgot utálok,ha valaki áthív magához,és rászervez egy olyan programot,amiben én kurvára nem veszek részt,majd pofátlanul közli,és még csak annyit se mond,hogy bazdmeg,menj haza,mert dolgom van.-csaptam le a bőröndöm tetejét,majd ránéztem

-Mhm.Értem.Akkor további jó pakolást-mondta,majd megfordult,és kiment.

Ott hagyott egyedül.Egyedül a szobában,a bőröndömmel,és könnyeimmel.Nem bírtam.Leültem az ágyra,törökülésbe helyezkedtem,és a tenyerembe temettem az arcom.Amint ezt mehtettem,elkezdtek bennem cikázni a rosszabbnál rosszabb gondolatok

**Mi van ha csajjal találkozik?Esetleg Lunával?Vagy Pollával?Vagy kibasz a házból,elmegy,és soha többet nem látom?Haragszik rám amiért smároltam a legjobb haverjával?Úgy gondolja hogy megcsaltam?El akar hagyni?**

Mikor az utolsó gondolat eszembe jutott,elkezdtem sírni.Sírtam,majd mikor megnyugodtam,megtöröltem a szemeim,és kimentem hozzá.Ati a nappaliban ült a kanapén,és xboxon játszott.

-Khmm.Ati,tudnánk beszélni?-Ültem le mellé.Ati rámnézett.Egyesen a szemeimbe.Én is az övét néztem,de amíg ő fájdalmat vélt felfedezni szemeimben,én semmit nem tudtam kivenni az ő barnáiból.Talán egy fikarcnyi dühöt,de én sem tudom pontosan.

-Persze.Mondjad-válaszolt.Sóhajtottam,és feltettem neki a kérdést

-El akarsz hagyni?Figyelj ha téged még mindig zavar ez a Deshes smárolós dolog,mondd el.Én nem akartam,ő kezdeményezte.Nem akartalak megbántani.De ha Luna,vagy esetleg Polla áll a háttérben,nyugodtan.Még most közöld,amíg nem élem bele magam teljesen ebbe a kapcsolatos dologba.Nem mintha most nem éltem volna bele magam,mert elmondhatatlanul szeretlek,de ha te nem tervezel velem tovább,akkor szólj,ne húzd.Neked is és nekem is jobb lesz így.- hadartam el,mire Ati arcán hatalmas ijedtséget láttam.Könnyek gyűltek a szemeibe.Lerakta a kontrollert,megfogta a derekam,és az ölébe húzott.

-Anna.Nem szoktam ennyire érzelgős lenni,de.Benned megtaláltam azt a nőt,akit mindig is kerestem.Nálad jobb,nincsen.Te egy főnyeremény vagy.Nem azért mondtam hogy megyek el,hogy arra utaljak hogy menj haza.Épp ellenkezőleg.Szeretném ha velem jönnél.-mondta el,én pedig sírva a nyakába borultam,mire Ati is sírni kezdett.Meg fogta a vállam,eltolt magától,egyik kezével megfogta az arcom,míg másik keze a derekamon pihent,és hosszan megcsókolt.Bárki bármit mond,sírva a legjobb smárolni,úgy,hogy tudod hogy ezt attól az embertől kapod,akivel le akarod élni az életed.


Sziasztook!!!Visszatértem!Tudom,tudom..Nagyon sokat kellett várni,de nem volt időm megírni az új részt,ezért most csak egy ilyen kis rövidet tudtam nektek hozni.Nem akarok ígérgetni,de valószínűleg mostanában jönni fog egy újabb rész.Remélem tetszik,ha igen,nyomjatok egy szavazatot,hogy tudjam,érdemes tovább írnom.Vigyázzatok magatokra,puszi,sziasztok<3


Én és az Ő zűrős élete (Azahriah/Paul street ff)Where stories live. Discover now