~Visszafeküdtem a mellkasára,és a ritmusos szívverését hallgatva elaludtam.~Reggel egy édes szuszogásra keltem.Kinyitottam a szemem,és egy szürke falat láttam.Éreztem egy kezet a derekamon,és a nyakamban ahogy a levegőt vette.Megfordultam,és elmosolyodtam.Hogy lehet ilyen édesen aludni?Észrevette hogy megfordultam,és felébredt.Kinyitotta a szemét,és ő is mosolyogni kezdett.
-Szép jó reggelt gyönyörűm-szólalt meg reggeli rekedtes hangján
-Jó reggelt-mondtam,majd ásítottam egyet-Milyen nap van ma?
-Hétfő-mondta,miután megnézte a telefonját-11 óra
-Ahjj,lassan akkor indulnom kell haza-mondtam,majd felültem az ágyon.Ati visszarántott,és megcsókolt.
-Egész héten itt leszel-mondta,mire egyből felkeltem
-Komolyan?-ugrottam rá
-Ahhjjj-nyögte ki-igen-mondta a nyomásom alatt
-ahjjj najóó-ugrottam ki az ágyból,a bőröndömhöz szaladtam,kinyitottam és elkezdtem belőle kipakolni.Volt benne egy vászontáska,benne két üveg bor,nasi,tea,laptop,a töltője,telefon töltő,airpods,aztán volt a táska mellett egy másik táska,abba pedig a fürdős cuccok voltak,törölköző,fogkefe,fésű,fogkrém,a sminkjeim,és borotva.A két táska körül pedig a ruháim.Pizsama,felsők,nadrágok,azok a fehérneműk amiket Lizával vettem,és egy doboz gumi a bőrönd alján.Valszeg Anya ezt tette be elsőnek.
-Miajóisten-nevettem el magam,amikor kivettem az első fehérneműt.Anya csak azokat rakta be,ugyhogy mindig fel leszek készülve a héten.
-Ha gondolod szívesen megnézem rajtad bármikor,csak szólj-fordult hasra Ati az ágyon
-Jólvan majd meglátom-mosolyogtam rá,majd tekintetem visszavezettem a bőröndre.-Aztakurva,anya nagyon felkészült mindenre is-dobtam neki a dobozt amit a bőrönd aljában találtam
-Egy újabb csepp víz a tengerben-Mondta Ati,majd kihúzta a fiókot az ágya mellett lévő éjjeli szekrényen,és bedobta a gumit,a többi közé.Tömve volt a fiók.Szó szerint egy külön rendszerező tálca volt belerakva,beleállítva vagy 20 doboz.
-Látom te is felkészültél-kezdtem el visszapakolni a bőröndbe a cuccaimat
-Fel hát.Amugy ne pakold vissza,érezd magad otthon,nyugodtan berakhatod a szekrénybe is.-mondta Ati,majd felállt,kinyitotta a szekrényét,és felszabadított nekem pont annyi helyet,amennyire szükségem volt.Bepakoltam,és visszafeküdtem mellé.
-Elmegyek tusolni,meg csinálok reggelit-puszilt meg,és indult ki-te nyugodtan maradj itt-nézett vissza az ajtóból.Én ezt tudomásul vettem,és bólintottam.Elővettem a telefonom,és elkezdtem görgetni az instát.Sorra dobálta fel az értesítéseket.Megnéztem hogy mi ennek a forrása,és egyből leesett.Liza kirakott egy storyt,amiben megjelölt engem,Desht,és Atit.Nem látszik semmi,csak a medence.Ezzel annyira nem is foglalkoztam,kiraktam a storyát a sajátomba,bezártam az instát,és elkezdtem tiktokozni.Már kb a 3. videónál álltam,amikor Ati bejött a szobába,és befeküdt az ölembe.Volt rajta egy fehér póló,és egy kutyás melegítő nadrág.Görgettem tovább a tiktokot,immár egy kézel,mert a másikkal Ati haját birizgáltam,illetve masszíroztam a fejét.Feldobott a tiktok róla egy videót,amikor megölet egy lányt,mert koncert közben feldobott neki egy rózsát.Nem a videón szereplő kány tette fel,éppen ezért elkezdtem kommenteket olvasni.Az első komment egy nagyon cuki komment volt.
~Mit meg nem adnék hogy csak egyszer meg tudjam ölelni.~Ezen még el is mosolyodtam.De jött a második.
~Nem értem mit esznek ezen a gyereken ennyire.~Ezt gyorsan ignoráltam,nem akartam felidegesíteni magamat.A többi ilyen aranyos komment volt,viszont volt egy,amire úgy éreztem válaszolnom kell.
YOU ARE READING
Én és az Ő zűrős élete (Azahriah/Paul street ff)
Fanfictionhelloka! Ez a könyv inkább Atiról fog szólni,és a hírnév adta zűrökről,remélem tetszeni fog,jó olvasást,avagy ahogy Ati mondaná,Jó borzongást! <3 !!!A TÖRTÉNET KITALÁLT SZITUÁCIÓKAT ÍR LE!!!