Part-13

179 6 0
                                    

~Mostmár mindenre emlékszem-súgtam mosolyogva,mikor elhúzódott.~

-Szeretlek-súgta vissza,én pedig hihetetlenül meglepődtem.Ati ezelőtt soha nem mondta ki,csak utalt rá.Nem tudtam hogy reagáljak rá,úgyhogy mosolyogva,könnyekkel teli szemekkel megcsókoltam

-én is téged szerelmem-mondtam,mikor elhúzódtam.Ezúttal Ati csapott le az ajkaimra.

-Khm,látom a kisasszony már jól van.Akkor ránk már nincs is szükség.-szólalt meg a mentős férfi

-uhh igen,bocsánat.Kicsit elragadtattunk magunkat-pattant fel Ati,majd zavartan megvakarta a tarkóját.Olyan édes mikor zavarba van.

-Semmi baj,láttunk már ennél intimebbet is.-nyugtattak meg minket.Ati elindult az ajtó felé,amikor már kimentek a szobából levettem a vérnyomásmérőt,felálltam az ágyról,és elkezdtem sétálni Ati után.Amikor kiértem a szobából,megálltam az ajtóban,és nekidőltem az ajtófélfának,ölbe tett kézzel,mosolyogva,vártam hogy Ati kiengedi a mentősöket,és befejezzük amit elkezdtünk.De nem.Kurvára nem.Elmentek a mentősök,és egy szőke lány jelent meg az ajtóban.Nekiesett Atinak,és elkezdtek smárolni.A lány nekilökte Atit a falnak,aztán Ati becsukta az ajtót,ugyan úgy smárolva,és most Ati nyomta neki az ajtónak.Egy ideig nem láttam a lány arcát,csak akkor amikor Ati megfogta a derekát,és felvette.A lány pedig átkulcsolta lábait a barátom dereka körül.Egyáltalán nem láttam Atin semmilyen ellenkezést.Felvette a lányt,és akkor láttam hogy Polla volt az.Egy ideig még vártam,hátha észreveszik hogy itt áll Ati barátnője.De nem foglalkoztak velem.

-Nem zavarja Annát?-mondta a lány két smárolás között,a levegőt kapkodva

-A szobába van,fekszik.Nem tudja meg-Mondta Ati,majd elkezdte csókolgatni a nyakát.Egyre hevesebben vette a levegőt.Na nekem itt durrant el az agyam.

Közelebb sétáltam Atihoz,megfordítottam a vállánál fogva,és ezzel a lendülettel el is ejtette Pollát.

-te utolsó köcsög-mondtam,majd megpofoztam.

-Te meg ha nem takarodsz el,itt tépem ki az összes hajad,és megetetem veled te rühes kurva-rántottam fel Pollát a hajánál fogva

-A kurva anyád normális vagy?-kezdett hisztizni,majd megszorította a csuklómat,hogy engedjem el a haját.

-Mit mondtál?-kérdeztem,majd megpofoztam

-Na ide figyelj kisanyám,velem te így nem bánsz-pofozott vissza,nekem pedig ökölbe szorult a kezem.Az első pillanatban bevertem neki,lefejelte az ajtót,és vérzett az orra.Hupszi.

-Polla állj le,és takarodj haza.-emelte fel a hangját Ati,így még nem láttam,és bevallom,kicsit meg is ijedtem.

-Szaladj kicsim,még eléred a mentősöket.Nélkülük ez csúnyán fog összeforrni-vigyorogtam a képébe

-Rohadjatok meg-szaladt ki sírva,az orrát törölgetve a kezével.

Becsuktam az ajtót,nekidőltem,és néztem Atit.Vártam hogy megszólal.Hát meg is tette.

-Anna én...-jött közelebb

-Igen?Te?Kérlek magyarázd meg ez mi volt.Ha nem fordítalak meg akkor itt fekteted meg a szemem láttára?-kérdeztem,és lehet egy kicsit felemeltem a hangom,mert Ati az ideges férfiből,egy síró kisfiúvá változott,akitől elvették az autóját.Ati pont ezt tette,bekönnyesedett a szeme,talán még egy csepp le is gurult az arcán,amit agresszívan letörölt,berohant a nappaliba, és becsapta az ajtót.Én még egy pár percig álltam ott,mert teljesen össze voltam zavarodva.Hirtelen,hihetetlen hangosan megszólalt a 5Seconds of Summertől az Amnesia,mire én összerezzentem,mert tényleg nagyon hirtelen jött ez a nagy hang.Odasétáltam az ajtóhoz,és bekopogtam,mire elhalgatott a zene.

Én és az Ő zűrős élete (Azahriah/Paul street ff)Where stories live. Discover now