PLATONİK

21 2 0
                                    

Eğer bitmiş birşey sana acı veriyorsa, duyduğun o acı, o şeyin kendisinden değil verdiğin değerin ona değmemesinden kaynaklı.
Verdiğin değer kadar değil verdiğin zarar kadar sevilirsin.

İsteyen arıyor, ilgi gösteriyor, kırmaktan korkuyor, zaman ayırıyor, bahane üretip arkasına dönmüyor. Birşeyler için uğraşıyor.(bahane bunları yapmayan içindir)

Düşüncelerine saygı duymuyorsa, duyguları konusunda açık olmuyorsa, yaptıklarıyla söyledikleri tutmuyorsa, sürekli yalan söylüyorsa, senden bazı şeyleri gizliyorsa, arkadaşlarına senden daha fazla değer veriyorsa, sensiz de yapabiliyorsa demek ki seni sevmiyordur. Zaten gerçekten seviyor olsaydı, yanında olmak için düşünmeden herşeyini verirdi.

Anlamıyorsa, değişmiyorsa, suçlu hissettirmeye çalışıyorsa kendinzi kötü hissetmeyin. Yolunuza devam edin. İsteyen istediğini düşünsün.

Sevmek bizler için değil arkadaşlar. Kimseyi sevmeyin. Çünki sevdiğin insana bağlanırsın. Onun yokluğuna alışamassın. Başkalarıyla görmeye dayanamassın. O eğlenirken, arkadaşlarıyla gezerken, sizin sevmediğiniz şeyleri yaparken onu görmek bizi yıpratır. Hem seversiniz hemde bu yaptıkları yüzünden ondan nefret edersiniz. Size gelse bile o yaptıkları yüzünden sizde oluşan kalıcı hasar, o birlikteliğe engel olucaktır. Her gece daha yorgun, her sabah daha kırgın olursunuz. Bu şekilde kendi kendinize eriyiceksiniz. Artık onu sevmiyorum, o kadar şeyden sonra sevemem dersiniz ama ismini bir yerde duyunca yada onu anımsatan bir şey gördüğünde tekrardan üzülmeye başlarsın. Sonra ağlaya ağlaya adını silmek zorunda kalırsın, resimlerini silmek zorunda kalırsın ona ait ne varsa silmeye çalışırsın.(ama silemessin)O yüzden Alpha Erkek olmanın birinci kuralı; fazlasıyla sevmemektir.

İki insan birbirini gerçekten severse araya ne kadar zaman girerse girsin, kimlerle meler yaşarlarsa yaşasınlar, elbet bir gün yeniden karşılaşırlar. Ya birbirlerini affederler, çok sevdiklerinden; ya da asla affedemezler, yine çok sevdiklerinden. (Barışırlar ise tek kaybedecekleri birlikte olacağı onca zaman olur.)

Konuşup konuşmamak birşeyi değiştirmiyicekse susmamak için bir neden yoktur. Unutulmayacak anı, silinmeyecek insan yoktur. Gereğinden fazla ödün vermeyin. Vazgeçilmez olan karşısı değil sizsiniz.

Seninle aynı duygulara sahip olmayan biri için çabalamayı bırak. Zorlamamayı öğren. Çünki o seni kaybetmekten ve üzmekten endişe duymuyor. Onu düşünürken kendine ne kadar zar verdiğinin farkına var. Kalk silkelen, kendine gel. Seni üzenlerin üzüldüğü vakitte gelir.

Biriyle aranızdaki bağ koptuysa, artık bitirdiyse bazı şeyleri;
Bir daha iletişime geçmeye, ona varlığınızı hissettirmeye çalışmayın. Gerçek sevgi, gerçek dostluk, gerçek aşk olsaydı bu bitmezdi. Bu;
Sizin zamanınızı boşa harcamak ve kendi benliğinizi hiçe saymaktır.

Belki ileride seni daha çok seven, seni her haliyle kabul eden, sensiz yapamayan, seni üzmekten korkan, seni kaybetmekten korkan, senin için fedakârlıklar yapan, senin mutluluğunu kendi mutluluğu sayan biri çıkıcaktır. Bırak o ne yapıyorsa yapsın. Kendi kaybedicektir. Senin gibi seven birini asla bulamayacaktır merak etme. Demek ki o, senin sevgini haketmek için elinden geleni yapmamış. Eğer ki bir insan senin kendisini rahatsız etmeni istemiyor ise onun yaşamına karışmayan arkadaşlar. Bu sizi daha fazla itici yapar.
Herşey vaktini bekler, bekle senin olan sana gelecektir.(Mevlana)

Kalben bir konserinde diyor ki;
'Hayatta hiç yaralanmayacaksınız demeyi çok isterdim, kimseyi yaralamayacaksınız demeyi de, ama ikisi de olacak, önemli olan yaralarınızı gören yaralarınızı öpen, yaralarınızı iyileştirme gücü olmasa da yanınız da olan insanlarla çevrelenmenizdir.'

Ölüm her şeyi bitirir bir gün, güzel olan her şeyi,
bu yüzden,
ardınızda güzel anılar koyun,
her şeyi bitirir bir gün,
hayatlara dokunup, silinmesi zor olan, güzel izler bırakın, ölüm her şeyi yarım bırakır bir gün,
yarım kaldığı zaman bile, pişman olmayacak gibi yaşayın, bir şeyi sevmeye başlayacaksanız eğer, onu yarına bırakmayın, yarın yok ki... çünkü ölüm, her şeyi bitirir bir gün
kırmayın, bir çiçeği bile,
dünyanın; kötü, kalpsiz, hissiz, insanlarından daha kirli olamaz renginiz,
bu yüzden,
dokunduğunuz herkese kendi renginizi bulaştırın ve bırakın öyle kalsın,
ve evet,
ölüm HER ŞEYİ bitirir bir gün, ardınızda güzel şeyler bırakın,


EN TEHLİKELİ İNSAN HER ŞEYİNİ KAYBETMİŞ OLAN KİŞİDİR.

"EZEL" dizisini izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Yeni bölüm için beklemede kalıp takip etmeyi ve oy vermeyi unutmayın. Eklemek istediğiniz veya yazmamı istediğiniz farklı şeyler varsa söyliyebilirsiniz.

ALPHA ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin