6

1.9K 222 244
                                    

Oy sınırı: 23

Bar ve Paylaço

|6.Bölüm|

Gözlerim laptop'umun ekranında parmaklarım klavyede iken saat geceye yaklaşıyordu. Oturduğum oturma odasında ki loş ışık gözleri mi acıtmazken, laptop'a bakmaktan ağrıyan gözlerim ve devamlı klavyede gezdirdiğim parmaklarım ağrımaya başlamıştı. Ekranda olan dikkatim ile kitabımı yazmaya devam ediyordum.

'Teresa dur!' demişti genç adam. Atmayan kalbi acı içindeyken dolmaya yüz tutmuş gözleri ile onu terk eden kadına bakıyordu. Arkasından koşmaya başladığında oldukları eski mezarlıktan gelen sesler genç kadını korkutuyordu. Akıttığı göz yaşları yanaklarından dökülüyor, gecenin soğuğu bedenine işliyordu. Genç adam koşarak Teressa'nın kolunu tutarak bedenini kendine çektiğinde etraftaki uğultular yükselmiş genç kadın ise adamın kollarından kurtulmak için sertçe kollarını ellerinden kurtarmaya çalışıyor, karanlık gecede yüzünü gördüğü kadarı ile yüzüne bakıyordu.

'Dinle beni Teressa lütfen. Ben sana aşığım delicesine aşığım. Atmayan kalbimi ısıttın sen benim, lütfen beni bırakma lütfen.' Genç adamın yalvaran sesine karşılık Terassa yinede kollarını sertçe adamın ellerinden kurtararak bir adım geriye attı. 'Hayır, hayır gideceğim. Öğreniyorum ki 3 yıllık ilişkimde sevdiğim adam aslında bir ölü iken bunu bana, beni kendi mezarlığına getirerek söylüyor.' Kadının titreyen sert sesine karşılık sallanan toprak ile genç adamın gözleri büyümüş hemen kollarını genç kadına sarmıştı.

'Beni seviyor musun Terassa güzel sevgilim?' Genç adam kolları sevdiği kadının etrafındayken titreyen sesiyle konuştu. Adamın mezarlığındaki toprak ikiye ayrıldığında ayrılan toprağın içinden gözüken beyaz ışık birbirlerini görmesini sağlarken genç kadın olanlara anlam veremiyordu. O ilk aşkını çok seviyordu, hemde canından daha çok. Ama o doğruyu söylemedi fısıldar şekilde ilk aşkına 'Hayır...' dedi. 'Hayır seni sevmiyorum.' Adamın canlı olmayan bedeni büyük yıkıma uğradı. Yavaşça bedenini hissetmemeye başladı. Sadece kurtuluşu için sormuştu. Oysa oda biliyordu ki sevdiği kadında ona delicesine aşıktı. Kafasını sevdiği kadının omzundan kaldırarak bakışlarını son kez sevdiğinin yüzünde gezdirdi.

Monster Under The Bed † taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin