Chata

33 3 0
                                    

Zůstala jsem tam si půl hodinky. Potřebovala jsem ze sebe smýt únavu a všechen stres. Pak jsem dostala smsku od jednoho kámoše.

Timmy: Čauky cca v deset pojedu na chatu +- pět min tak jestli teda budeš chtít jet.( pár věcí bude tam ze začátku dost chladno tak mikinu bundu)

Odepsala jsem: Ahoj jasně že pojedu, počítej se mnou ;)

 Zapla jsem notebook a zkontrolovala emaily a rozeslala potřebné pohledávky, co mi Daniel ještě uložil. Pak jsem si začala balit.

 Vzala jsem si hrubou černou mikinu uvnitř s kožíškem, zelený tričko s třičtvrťovým rukávem a větším výstřihem. Prostě klasika a tmavě šedé rifle. K tomu mou červenou zimní bundu a vydala jsem se ven do chladného počasí.

 Dorazila jsem na místo srazu a tak jsme vyrazili. Dojeli jsme tam. Měli jsme ještě chvíli, než přijedou ostatní, ale já neměla na nic chuť. Bylo mi to všechno jedno. Na chvíli jsem se prostě natáhla a spala. Nespala jsem však až tak dlouho. Sešla jsem dolů a za chvilinku už tu byli ostatní. Všimla jsem si tam jednoho pohledného bruneta. Měl zelenošedé oči a prostě byl celkově dost zajímavý. Timmy mi ho představil jako Lukase. Trochu po mě už na začátku pokukoval víc než ostatní. Bylo mi to hodně příjemné. Pili jsme a bavili se. Měla jsem pár skleniček vodky s džusem, a když už jsem cítila horko ve tvářích, rozhodla jsem se obývák opustit. Vyšla jsem prudké schody a lehla si na postel. Za chvíli se ve dveřích objevil Lukas. Měl vlasy trochu nahoru a vypadal, že taky trochu pil. Rozhodla jsem se ignorovat pocit ve svých vratších nohou, když jsem se postavila a přišla k němu. Přitáhla jsem si ho okamžitě k sobě a začali jsme se líbat. Byl jemný a pro dnešek mi to tak vyhovovalo. Pomalu mě vyslíknul z mikiny a pak z trička a džínů. Nezůstala jsem pozadu a tím pádem když mě pokládal na postel, už jsme na sobě oba měli jen spodní prádlo.

 Líbal mě a já jeho a bylo to moc fajn. Přejížděl svými měkkými dlaněmi po mé pokožce a já se třásla. Nejen tím, že v pokoji bylo chladno, ale i proto, protože se mi to neskutečně líbilo.

Sundali jsme ze sebe poslední zbytky oblečení. Kousnul mě trochu do kůže na klíční kosti a já jemně zavzdychala. Usmál se a svou rukou zabloudil mezi mé nohy. Byla jsem vlhká a to už v tu chvíli kdy ze mě sundal džíny, ale stupňovalo se to.

Nedokázala jsem se ubránit hlubšímu stenu, když do mě strčil dva prsty a začal s nimi pohybovat v rychlém tempu. Znovu jsem si přitáhla jeho rty k těm mým, a když do mě vniknul slastně jsem se prohla v zádech. Nasadil vysoké tempo a za chvíli už jsme se oba svíjeli ve slastné křeči doznívajících orgasmů. Bylo to skvělé, vlastně on byl skvělý.

 Po chvíli si mě znova k sobě přitáhl a políbil mě. Po ukončení jemného, ale hravého polibku sem se na něj musela usmát. Jinak to ani nešlo. Lehla jsem si mu na hruď a tak jsme usnuli. Bylo to skvělé. i když vím, že tohle už si podruhé nezopakuju, přičemž mě to mrzí ještě víc, když vím, že je to Timmyho kámoš.

Hmm Lukas, fakt hezký jmého.

 Když jsem se ráno probudila, ještě spal. Potichu jsem se vykradla z postele a šla se trochu upravit. Na chatě byla stále trochu zima, i když to bylo o dost lepší než včera. Proto jsem se rozhodla, že sprchu si dám až doma. Hodila jsem na sebe čisté tričko a legíny a vydala se do kuchyně. Potkala jsem tam Timmyho, který nevypadal zrovna svěže. Taky jsem věděla, že šel spát až okolo 4 ráno. Celou noc topil, a snažil se to tu ještě trochu vyhřát. Bylo to znát a byla jsem mu celkově vděčná, ať už za to, že mě sem vzal, tak i za to, že mě seznámil s novými lidmi. V obýváku se z kocoviny dostávali Steve s Adelaide. Kývla jsem na ně a chopila se varné konvice. Rozhodla jsem, že si udělám horký čaj a k tomu si dám snídani. Byl tam trochu binec, ale to se po všech akcích stává.

 Sice nemám Adelaide kdovíjak v lásce, vlastně bych řekla, že ji dost nemám ráda. Je taková divná a moc sympatická mi prostě nepřijde.

Nato, že se Stevem spolu chodí už tak okolo třičtvrtě roku moc se k sobě nehodí. No co, musela jsem to tam s ní jeden den vydržet. Nejen kvůli sobě, ale taky kvůli Timovi, protože je to můj fakt dobrej kámoš a já mu nechtěla dělat ještě vetší nervy, než už měl.

Bylo to kvůli topení. Den předtím začly být velký mrazy a všichni jsme se báli, aby nezamrzlo topení, protože to by byl průser.

 Nakonec se to všechno vyřešilo, ale Tim byl tak nevyspalý, že málem usínal už v 6 večer. Naštěstí mu dovezli energy drink a tak ho to pak probralo. Tim a Tommy pili jen pivo, protože museli být střízliví na odvoz ráno. Všichni jsme se moc dobře bavili, ale stejně jsem si to nejspíš ze všech užila nejvíc.

Nakonec se ukázalo, že Tim nemá na zpáteční cestu volné místo v autě, takže jsem jela s Tommym. Byla jsem ráda, že jsem s ním nejela nakonec, protože s ním jel Lukas a já si od něj chtěla udržet trochu odstup. Když jsem kolem dvanácté dorazila domů ani jsem nebyla unavená. Zkontrolovala jsem emaily, dala si sprchu a zavolala Danielovi. Prosím, ozvalo se v telefonu po pár pípnutích.

„Dobrý den Danieli, chtěla jsem se zeptat, kam mám odeslat ty podklady?“

The E.N.DKde žijí příběhy. Začni objevovat