Sakra, právě jsem si vzpomněla, že nemám na dnešek nic domluvené. Mohla bych někomu zavolat, ale asi pojedu sama na vlastní pěst. Četla jsem, že ve středu města se otevírá dnes nějaký nový klub.
Taxikáři o tom určitě budou vědět kde to je tak mě tam dovezou. Přešla jsem ke skříni a vybrala jsem si outfit.
Byl to zlatavý lesklý top s jedním odkrytým ramenem a černá minisukně. K tomu jsem si vzala vysoké kozačky na podpatku. Na to jsem se rozhodla si vzít trošku delší vypasovaný černý kabát a to podle mě bylo dokonalé.
Měla jsem už jen chvíli a tak jsem se rozhodla si ještě zkontrolovat svůj make-up. Byl skvělý jako všechno ostatní. Sebrala jsem si kabelku a vyrazila.
Před domem jsem si mávla na taxi a zeptala se taxikáře. Horlivě přikyvoval, přičemž se mě asi pokoušel sbalit neochvějným úsměvem a pokusy o flirtování.
Ani jedno se mu však moc nedařilo a já se po cestě koukala z okna a vypla mysl. Myšlenky mi bloudily na má kdysi velmi oblíbená místa. Často jsem chodívala jen tak ven a přemýšlela o všem možném a taky četla. O podzimních odpolednech jsem chodívala do parku, sedávala u jezírka opřená o svůj oblíbený strom a buď jen tak bloudila myšlenkami, nebo četla tlusté, ale pro mě někdy až moc zábavné knížky.
Je to vtipný a smutný zároveň. Projíždím ulicemi velkoměsta, kde teď bydlím a žiju život, který má pro mě smysl a sama jsem si ho vytvořila a přemítám o minulosti. O tom, jak jsem kdysi žila v poměrně malém městě, chodila si dávat kávu do obchodního centra, kde jsem vždy s nějakou kamarádkou dokázala prosedět odpoledne a potkávaly jsme tam tolik známých lidí.
No přece jen malé město, scházeli se tam skoro všichni. Konečně jsme se tou večerní dopravní zácpou dostali až ke klubu. Byla tam řada až na konec bloku. To mě docela zarazilo.
Absolutně mě to vyvedlo z míry, ale nic jsem nedala znát. Zaplatila jsem taxikáři a vystoupila přímo před vchodem. Jen tak jsem tam chvíli stála a rozhlížela se. Bylo tam plno lidí a většina z nich vypadala, že se sem skvěle hodí.
Ale já si tak prostě nepřipadala. Možná jsem hezká a mám skvělou práci a spím s kdekým, ale to pořád není důvod, abyste zapadli.
V tom jsem si všimla Duka. Jo v podstatě je to něco jako můj bývalý. Dobře spala jsem s ním jednou, ale kupodivu jsme oba z tohohle rádoby vztahu získali to nejlepší. On chtěl zkušenost a taky chtěl spát s nějakou blonckou abych ho přímo citovala.
Nikdy totiž přede mnou ani po mně neměl v posteli blondýnu. Chtěl to vyzkoušet, jestli o něco nepřichází a tak, ale nakonec jsme si ještě ráno skvěle popovídali. Já zjistila, že on je taková gorila.
Však to znáte, vyhazovač u klubu, a že mu za to i slušně platí. Žil a stále žije spokojený život, pokud vím. Byla jsem mu asi před rokem na svatbě.
ČTEŠ
The E.N.D
RomanceKonec nebo začátek? Pro někoho konec a pro někoho nic. Pro někoho toto spojení znamená toto: The Energy Never Dies. Je to pravda? A co je vlastně pro Haely energií a nebo vůbec smyslem života? Možná, že to ani ona sama neví. A co bude vlastně oním k...