ALEV'İN AĞZINDAN
Çok sinirli ve endişeli bir şekilde hazırlanmaya çalışıyordum. Ama bir türlü hazırlanamadım. Tekrardan sinir krizi geçiriyordum sanırım. Valizi aldığım gibi aynaya fırlattım ve çığlık atmaya başladım. Kendimden geçiyordum. Saçlarımı çekmeye başladım aynı anda çığlık atarken. Dışarıdan da kapıya vurulma seslerini boğuk bir şekilde duyuyorum gibi geliyor ama cevap veremiyorum. gözlerim kararmaya başladı sanırım bayılacağım.YAZARIN AĞZINDAN
Alev artık sinir krizinin sonlarına gelmişti. Çünkü iki ve ya üç gündür yani ailesi ile ilgili haberi aldığından beri sinir haplarını içmemişti ve bu da sinir krizini son durumuna getirmişti. Her zaman böyle olmuyordu tabi sadece ailesi ile ilgili konularda böyle oluyordu. Çoğunlukla soğukkanlılığını korumasıyla ünlüydü. Herkes bu yönünden dolayı Alev'e saygı ve hayranlık duyuyordu. Alev tam artık sinir krizinden dolayı bayılmaya başlamış ve yere düşerken Fatih kapıyı zorla kırmış içeri doğru koşuyordu. Fatih'in bu aceleci ve korkmuş hallerini ilk defa gören Gold çok meraklanmıştı ve arkasından gitmişlerdi.
Durdukları odayı görünce buranın Alev'in odası olduğunu anladılar ilkte bir ses duymadılar. Sadece Fatih'in Alev'e bağırarak seslenişi ve kapıyı yumruklaması duyuluyordu. Gold üyeleri neler olduğunu hala anlayamamış bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı ki. Birden odadan hem Alev'in çığlık sesleri hem bir sürü kırılma seslerini duymalarıyla irkildi Gold. Fatih ise hiç etkilenmemiş gibi hala Alev'e seslenmeye çalışıyordu. Fakat sonradan aklına bir şey gelmiş gibi hemen tekrardan odasına gitti. Bu sırada kendilerine gelen Gold hemen kapıyı yumruklayarak Alev'e seslenmeye başladılar. Hiç bir işe yaramamasına rağmen denemeye devam ediyorlardı. Çünkü Alev'in ne kadar güçlü olduğunu bilmelerine rağmen ona bir şey olacak diye korkuyorlardı. Sonuçta yeminli kardeşlerdiler. Gold buna devam ederken Fatih'i gördüler ve hemen kenara çekildiler. Fatih'in elinde kocaman bir şırınga ve içi tamamen ne olduğu belli olmayan yani daha doğrusu Gold'un ne olduğunu bilmediği bir ilaç ile doluydu. Aslında bu şırınganın içinde Alev'in sinir krizini sakinleştirecek sakinleştrici ilaç vardı.
Fatih hemen elindeki şırıngayı Gold'a uzattı ve kapıyı kırmaya çalışmaya başladı. Gold tekrardan şaşımışlardı. Çünkü bir kadının odasına her ne olursa olsun izinsiz girmek uygun muydu? Fatih kırılmayacağını anlayınca belinden Maske'nin sağ kolu olduğunu belirten silahını çıkardı ve kapının krişlerine sıkmaya başladı ki kapı kırılsın. Bunu gören Gold (her zaman ki gibi) şaşırdılar ve birazda korktular. Çünkü ne kadar Alev'in ve Fatih'in mafya olduklarını bilseler de kendileri şahsen daha önce hiç silah görmemiş kişilerdi. Kapının kırılıp yere düşmesiyle irkildiler ve kendilerine geldiler. Bunlar olurken Alev'in odasındaki seslerde kesilmişti. Fatih kapının kırılmasıyla Fatih hemen Gold'un elindeki şırıngayı aldığı gibi odaya girip Alev'i aramaya başladı. Bu sırada onun için endişelenen Gold üyeleri de hemen Fatih'in arkasından odayı girdiler. Girdiler girmesine fakat gördükleri ile şaşıp kaldılar ve çok fazla korkmaya başladılar. Şöyle düşünüyordu hepsi de " NEYE BULAŞTIK BİZ BÖYLE ". Birbirlerine bakarak.........
LÜTFEN FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM. BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİLER. YORUMUNUZU VE DESTEĞİNİZİ EKSİK ETMEYİN İYİ VE KÖTÜ ŞEKLİDE HİKAYEMDEKİ FİKİRLERNİZİ BEKLİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BAKICI (Ara Verildi)
RomanceBİR MAFYA BAKICI OLABİLİR Mİ? VEYA BİR BAKICI MAFYA OLABİLİR Mİ? ACIMASIZ SOĞUK HER ŞEYDEN NEFRET EDEN DÜNYASI KARAMIŞ BİR KIZ... VE NEŞELİ HER ŞEYİ KIZIN AKSİNE ÇOK SEVE GENÇ BİR BABA VE ÇOCUĞU DÜNYALARI RENGARENK BU İKİ KİŞİ KIZIN DÜNYASINI DA RE...